Nieuwe tekeningquote:
Die roze zwarte met die kaas was ook tof.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! Duurde te lang voor ik eindelijk weer had, dus maar een 'oude' gebruikt
Aw, thanks :3 Maar toen kwam de turtle.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die roze zwarte met die kaas was ook tof.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aw, thanks :3 Maar toen kwam de turtle.
Dit kan niet waar zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef Baardvis het volgende:
Dwerguil,
De dwerguil (Glaucidium passerinum) is de kleinste uil in Europa. De mannetjes zijn 16-17 cm groot en de vrouwtjes 2 cm groter. De spanwijdte van de mannetjes is ongeveer 35 cm en die van de vrouwtjes 38 cm. De mannetjes wegen gemiddeld 59 gram. De vrouwtjes wegen voor de aanvang van het broedseizoen ongeveer 99 gram en aan het eind van het broedseizoen ongeveer 69 gram
Wie is Rene?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:45 schreef DeLuna het volgende:
Rene, ik was in Groningen in de AH To Go (Zernike), maar jij was er niet.
BF Heroes.quote:
Heroes.quote:
Luieren doe je maar in bed.quote:
Maar Heroes kun je overal spelen, als je een PC hebt.quote:
Niet op je telefoon.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar Heroes kun je overal spelen, als je een PC hebt.
al in .png of . Gif opgeslagen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Weet iemand een goede webversie voor Photoshop, want FOK loopt te janken dat mijn UI 1 bit te groot is ofzo.
Donderdagavond en vrijdag 7-9. Beetje weinig deze week. Volgende week ook alleen maar maandag woensdag en donderdag tot 10 uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |