Daar reageerde ik op.. het was goedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of je zondag gaat meekijken naar mostly true stories en mee gaat raden wat wel en niet waar is en dan punten verzamelen SUPER LEUK
CU en D66? Die hebben lekker veel overeenkomsten zegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:09 schreef Cahir het volgende:
CU vs D66.... en dus CDA vs VVD
Dat wil ik nie zien!!
en is killing voor de LiveChatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:09 schreef ThePianoMan het volgende:
GEEN PICS AUB.. Het is echt funest voor mn mob, kap ff aub!
With stupid.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:09 schreef ThePianoMan het volgende:
Ja, dat is het inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:10 schreef marcodej het volgende:
Nog steeds geen debater die er echt bovenuit springt. Het is allemaal maar een woordenbrij.
Gelukkig weet ik al waarop ik ga stemmen. Voor een zwevende kiezer is dit echt een drama.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:09 schreef ThePianoMan het volgende:
Zwevende kiezersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:10 schreef marcodej het volgende:
Nog steeds geen debater die er echt bovenuit springt. Het is allemaal maar een woordenbrij.
Gelukkig weet ik al waarop ik ga stemmen. Voor een zwevende kiezer is dit echt een drama.
Ik geloof dat alles wel gezegd is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is er nog een serieus topic over dit debat ergens of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |