Inderdaad. Ik weet precies wat mijn ouders en me oma in kas hebben, beleggen en andere shit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:59 schreef Lakitu het volgende:
Als het geen troll is: aan je bloedeigen kinderen niet zeggen hoeveel je verdient![]()
![]()
Mijn vader wilde het ook nooit vertellen toen ik nog jong was. En ik begrijp het ook wel hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:59 schreef Lakitu het volgende:
Als het geen troll is: aan je bloedeigen kinderen niet zeggen hoeveel je verdient![]()
![]()
Mijn vader heeft altijd gezegd dat ik mijn bakkus er over moest houden, anders zou mijn visje dood gaan en Sint Nicolaas niet meer langs komen. Works like a charm.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn vader wilde het ook nooit vertellen toen ik nog jong was. En ik begrijp het ook wel hoor.
Anders krijg je straks op de basisschool, hé mijn pappie verdient anderhalf ton per jaar, die van jou maar 50k? Oké kom maar hier, jij bent het slaafje van de klas.
Topsecret?quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet precies wat mijn ouders en me oma in kas hebben, beleggen en andere shit.
Dat is iets TOTAAL anders hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn vader wilde het ook nooit vertellen toen ik nog jong was. En ik begrijp het ook wel hoor.
Anders krijg je straks op de basisschool, hé mijn pappie verdient anderhalf ton per jaar, die van jou maar 50k? Oké kom maar hier, jij bent het slaafje van de klas.
Aangezien die vis nu toch al dood is en Sint-Nicolaas gewoon jouw vaders guilty secret was om zich 1 maal per jaar in vrouwenkledij te hijsen, hoeveel verdienen ze?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn vader heeft altijd gezegd dat ik mijn bakkus er over moest houden, anders zou mijn visje dood gaan en Sint Nicolaas niet meer langs komen. Works like a charm.
TOTAAL niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is iets TOTAAL anders he![]()
Ik neem aan dat Mouzur er volwassen mee omkan gaan.
Daar doe ik geen uitspraken over. Ik kan wel zeggen dat het hoger is dan wat Mozy net spuide dan wat zijn pa verdiende.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aangezien die vis nu toch al dood is en Sint-Nicolaas gewoon jouw vaders guilty secret was om zich 1 maal per jaar in vrouwenkledij te hijsen, hoeveel verdienen ze?
Ik geef aan dat dat logisch is en dat ik dat niet had hoeven aan te geven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
TOTAAL niet.
Ik geef alleen even aan dat er wel een bepaalde leeftijdsgrens aan moet zitten wanneer jij je kinderen dat verteld. Jij doet het klinken alsof je kleine kinderen ook moet vertellen hoeveel je verdient
WATTquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:05 schreef reetveter het volgende:
waar is otis? Ik speel in de voorbereiding tegen umm salal van henk ten cate. Met gabri en melchiot
netzo baas.
Ja, ik niet.quote:
Nee, is het niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik geef aan dat dat logisch is en dat ik dat niet had hoeven aan te geven.
Hehe.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over. Ik kan wel zeggen dat het hoger is dan wat Mozy net spuide dan wat zijn pa verdiende.
Er zijn toch nu een paar nieuwe spelers op de markt die geen transactiekosten rekenen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik niet.
Geniaal was dat, ik had net mijn Binck bank en je kon een maand lang gratis in Sprinters handelen, best wel wat winst geboekt. Vervolgens moest je ineens 10 euro transactiekosten gaan betalen en dan is de lol er gauw af met een beleggingskapitaal van 250 euro
Maar besloten om TomTom in te kopen voor zo'n 3.5 per stuk uiteindelijk steeg het naar 8 maar toen zette er zich weer een daling in en heb ik maar verkocht op 5.5 ofzo.
Een maand later piekte TomTom op 13.33 euro!
Nu zit ik op Qurius voor 0.33/aandeel.
Schijt website, ik mis de piratenpartij.quote:
is gewoon netzo chillquote:
Hehe, ik zit al 12 jaar lang in hetzelfde fonds. Direct nadat mijn ouders het voor mij hadden aangekocht kelderde het (dankje World Onlinequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik niet.
Geniaal was dat, ik had net mijn Binck bank en je kon een maand lang gratis in Sprinters handelen, best wel wat winst geboekt. Vervolgens moest je ineens 10 euro transactiekosten gaan betalen en dan is de lol er gauw af met een beleggingskapitaal van 250 euro
Maar besloten om TomTom in te kopen voor zo'n 3.5 per stuk uiteindelijk steeg het naar 8 maar toen zette er zich weer een daling in en heb ik maar verkocht op 5.5 ofzo.
Een maand later piekte TomTom op 13.33 euro!
Nu zit ik op Qurius voor 0.33/aandeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |