Ik niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:23 schreef Hoogstaande het volgende:
wtf, ik heb ineens vet veel coins op omgpop
Ik drukte net bij mijn eerste potje Drawnogwat willekeurig op die hulpmiddelen. Bam, 600 coins weg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:23 schreef Hoogstaande het volgende:
wtf, ik heb ineens vet veel coins op omgpop
Dat is wel kut ja, als je na een potje bombermanshit te snel op spatie drukt, ben je 800 coins kwijt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik drukte net bij mijn eerste potje Drawnogwat willekeurig op die hulpmiddelen. Bam, 600 coins weg.
Beetje lastig te vergelijken. Qua omtrek een bus AXE en dan rondgetrokken en qua hoogte 2 busjes AXE.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, vergelijk het eens ergens mee.
Weird, ik heb er 5k bij gekregenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik niet.Dankzij een 5000 coins-game met ynuhh die halverwege vastliep bij ons beiden.
Maar bij mij werden ze eraf gehaald.
Je kreeg ook een achievement, misschien ligt het daaraan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Weird, ik heb er 5k bij gekregen
Misschien vanwege mn 10 plays winning streak?
Of een nieuw level bereikt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Weird, ik heb er 5k bij gekregen
Misschien vanwege mn 10 plays winning streak?
class="spoiler">Ik wil ze nog wel even teruggeven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik niet.Dankzij een 5000 coins-game met ynuhh die halverwege vastliep bij ons beiden.
Maar bij mij werden ze eraf gehaald.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
class="spoiler">Ik wil ze nog wel even teruggeven.
Kan ookquote:
Net zo vaak als draconisch.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef Mozy het volgende:
Balkie met zijn midden.
hoevaak heeft hij dat zinnentje wel niet gezegd.
Thanks.quote:
Van een officieel PVDA-lid. #nosdebatquote:wilders is een hitler lees dat maar voor #nosdebat. Adolf zei voor hij aan de macht kwam ook niet dat ze "uit de weg geruimd moesten worden"
OMGWTFHIJHACKTDIESHITquote:
ehquote:
Ondanks ik vind dat je dat niet kunt zeggen, neigt hij wel die kant op. Maar nogmaals, gepast is het niet.quote:
Link?quote:
Heb je Whey gekocht?quote:
Iedereen is zo dom, haha!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:33 schreef Lamon. het volgende:
Wat zijn politici dom geworden, haha!
Balkenende met name, wat praat die man in niet werkende theorieen!
roflquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:33 schreef Lamon. het volgende:
Mammoth.quote:
Er bleek een gare verzegelingsstrip op te zetten die je eerst moest losrukkenquote:
LAFFING OUT LOUT!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:33 schreef Lamon. het volgende:
Oh nee, geen PVDA lid, sorry ik zag het PVDA logo voorbij vliegen op Tweetdeck. Ik was iets te snel met mijn conclusie.quote:
Is het eiwit? Dan moet je wel fitnessen ernaast he.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh nee, geen PVDA lid, sorry ik zag het PVDA logo voorbij vliegen op Tweetdeck. Ik was iets te snel met mijn conclusie.
http://twitter.com/MCSherlock
]http://tinyurl.com/2usbejs[/quote][/url]quote:ROFL voelde mij zo extreem techts gheheheRT @JoostvanKeulen @MCSherlock Zo, Telgt. Dit heet toch een Godwin? [url=http://tinyurl.com/2usbejs
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh nee, geen PVDA lid, sorry ik zag het PVDA logo voorbij vliegen op Tweetdeck. Ik was iets te snel met mijn conclusie.
http://twitter.com/MCSherlock
Haha, ze zijn allemaal zo slecht opgeleid.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:33 schreef Lamon. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |