Ik niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:23 schreef Hoogstaande het volgende:
wtf, ik heb ineens vet veel coins op omgpop
Ik drukte net bij mijn eerste potje Drawnogwat willekeurig op die hulpmiddelen. Bam, 600 coins weg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:23 schreef Hoogstaande het volgende:
wtf, ik heb ineens vet veel coins op omgpop
Dat is wel kut ja, als je na een potje bombermanshit te snel op spatie drukt, ben je 800 coins kwijt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik drukte net bij mijn eerste potje Drawnogwat willekeurig op die hulpmiddelen. Bam, 600 coins weg.
Beetje lastig te vergelijken. Qua omtrek een bus AXE en dan rondgetrokken en qua hoogte 2 busjes AXE.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, vergelijk het eens ergens mee.
Weird, ik heb er 5k bij gekregenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik niet.Dankzij een 5000 coins-game met ynuhh die halverwege vastliep bij ons beiden.
Maar bij mij werden ze eraf gehaald.
Je kreeg ook een achievement, misschien ligt het daaraan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Weird, ik heb er 5k bij gekregen
Misschien vanwege mn 10 plays winning streak?
Of een nieuw level bereikt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Weird, ik heb er 5k bij gekregen
Misschien vanwege mn 10 plays winning streak?
class="spoiler">Ik wil ze nog wel even teruggeven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik niet.Dankzij een 5000 coins-game met ynuhh die halverwege vastliep bij ons beiden.
Maar bij mij werden ze eraf gehaald.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
class="spoiler">Ik wil ze nog wel even teruggeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |