Geen 8 centquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij kost een liter bezine "echt" 8 cent dacht ik.
Jep, met brandstof worden we echt supersonisch in onze anus geramd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.Dus je betaald dubbel btw.
quote:
quote:
"NEE NEE ZO MOET JE HET NIET ZIEN KIJK WE VRAGEN BELASTING AAN BEDRIJVEN BELASTING VOOR HET TRANSPORT EN BELASTING VOOR HET VERBRUIK EN BELASTING VOOR DE VERKOOP. DAT MOET JE DAN ZEG MAAR ZO ZIEN ALS ACCIJNS. MAAR ALS CONSUMENT BETAAL JE GEWOON BTW. ZO MOET JE HET ZIEN. DUS NIET DUBBEL".quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.Dus je betaald dubbel btw.
Ik bedoel zonder accijns shit etc.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen 8 centDe kostprijs was 10 jaar geleden 29 guldencent.
Ja maar dat gaat echt niet zo 1-2-3. Zolang je gebruik maakt van watervaste systemen en goede algoritmes, valt jouw software (en hardware) praktisch niet te hacken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"Alles wat met computercode te maken heeft kan gekraakt worden"
Las ik ergens. Met andere woorden alles dat digitaal beveiligd is valt te kraken.
Nooit gesnapt waarom die wet er is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
Maar waar ik ook zo van ga koken is dat ze rond de 50% van iemand meenemen die dood is.
Blijf met je gore tengels daar van af.
Dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik bedoel zonder accijns shit etc.
Wel uit de buurt. Boxmeer.quote:
Vergeet even de grootste fout. GPS.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat echt niet zo 1-2-3. Zolang je gebruik maakt van watervaste systemen en goede algoritmes, valt jouw software (en hardware) praktisch niet te hacken.
Dan moet je een groep van veiligheidsexpert erop loslaten en ook die zullen er dan geruime tijd mee bezig zijn.
Maar dan moet dat kastje dus wel goed geprogrammeerd zijn en dus niet net zo'n harde faal zijn als de OV-chip met hun brakke RFID chip
Boxmeer, ligt wel dicht in de buurt.quote:
Dat is gewoon een excuus om cash te innen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
Maar waar ik ook zo van ga koken is dat ze rond de 50% van iemand meenemen die dood is.
GPS kan wel accuraat zijn, maar dan kost het duizenden euro's.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vergeet even de grootste fout. GPS.
Dat heeft niks met de veiligheid van dat kastje te maken. Maar zoals ik zelf ook al zei, die GPS moet er inderdaad uitgesloopt worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vergeet even de grootste fout. GPS.
Dat is inderdaad wel enorm smerig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
GPS kan wel accuraat zijn, maar dan kost het duizenden euro's.
Zo geweldig als mijn oma zou kilometerheffingen met GPS. Die moet eerst honderd meter uit een parkeergelegenheid onder haar appartementencomplex wegrijden, waar dus GPS geen moer doet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de veiligheid van dat kastje te maken. Maar zoals ik zelf ook al zei, die GPS moet er inderdaad uitgesloopt worden.
FRAUDE! OPLICHTSTER!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Zo geweldig als mijn oma zou kilometerheffingen met GPS. Die moet eerst honderd meter uit een parkeergelegenheid onder haar appartementencomplex wegrijden, waar dus GPS geen moer doet.
Ik weet het van allebei.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef MouzurX het volgende:
Ik wil weten wat mijn ouders per jaar verdienenWillen ze nooit zeggen.
DIE OUDE DAME IN TWENTE VULT DR ZAKKEN MAAR MOOI DANKZIJ DE HOGE HEREN IN DEN HAAG HENK EN INGRID ZIJN DE DUPE ERVAN HOE KAN DIT DAT KAN IN NEDERLANDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |