We hebben een serieus debat en all you can do is troll. Kanker dan gewoon op.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Snappen jullie serieus die trol niet?
Die van mij zeggen het niet te weten, dat geloof je toch zelf nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef MouzurX het volgende:
Ik wil weten wat mijn ouders per jaar verdienenWillen ze nooit zeggen.
Jouw vaders inkomen hangt af van hoeveel koeien jij ieder weekend melkt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vader heeft niet eens een vast inkomen. En mijn moeder verdient heel weinig, omdat in de zorg.
Ik heb zelfs inzicht in hun bankrekeningenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die van mij zeggen het niet te weten, dat geloof je toch zelf niet.
Hoezo wil je dat zo graag weten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef MouzurX het volgende:
Ik wil weten wat mijn ouders per jaar verdienenWillen ze nooit zeggen.
Als je wil kun je overal mee knoeien. Ook met dat spionagekastje. Waarom kunnen de energie- en watermaatschappij wel gewoon jaarlijks de meterstand opnemen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel een hele goede zij het niet dat daar ook met gemak mee geknoeid gaan worden.
Ja duh, gewoon een excuus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die van mij zeggen het niet te weten, dat geloof je toch zelf niet.
Nee opdrachten als freelance journalist, maar vooral hoeveel geld hij daarvan weer investeert in dingen die momenteel nog niet winstgevend zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jouw vaders inkomen hangt af van hoeveel koeien jij ieder weekend melkt?
Ik denk dat iedereen wel zo nieuwsgierig is dat hij dit wil weten.quote:
Mij boeit het niet en heeft het nooit geboeid.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel zo nieuwsgierig is dat hij dit wil weten.
Ik eigenlijk niet. Als we maar kunnen blijven leven zoals nu.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel zo nieuwsgierig is dat hij dit wil weten.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We hebben een serieus debat en all you can do is troll. Kanker dan gewoon op.
Klopt. Je betaalt dan ook nog een belasting over het hele bedrag, dus ook over de accijns.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die kunnen alleen dalen door de accijns te verlagen. Ik geloof dat 2/3 van de prijs bestaat uit accijns.
[..]
Jouw vaders inkomen hangt af van hoeveel koeien jij ieder weekend melkt?
[..]
We hebben een serieus debat en all you can do is troll. Kanker dan gewoon op.
quote:
Van zo'n spionagekastje ben ik totaal geen voorstander maar ik weet uit eigen ervaring dat je een kilometerstand echt met gemak kan terugdraaien terwijl er op zo'n kastje toch wel een flinke beveiliging zal zitten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je wil kun je overal mee knoeien. Ook met dat spionagekastje. Waarom kunnen de energie- en watermaatschappij wel gewoon jaarlijks de meterstand opnemen?
Volgens mij kost een liter bezine "echt" 8 cent dacht ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het precies zit maar iemand heeft mij ooit uitgelegd hoe de benzine prijzen nou daadwerkelijk in elkaar zitten. Naast het feit dat er in Nederland al accijns over wordt geheven, worden die prijzen dus blijkbaar gewoon kunstmatig hoog gehouden. Die kunstmatige prijzen moeten dus dalen zodat er extra accijns over geheven kan worden en voila, je hebt je kilometerheffing.
En zuinigere auto's betalen dan dus minder dan benzineslurpers en dus pak je meteen de milieu-vervuilers aan.
Alsof ik ooit boos op jou kan wordenquote:
Mijn vader heeft mijn 2k uitgegevenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja duh, gewoon een excuus.
Ze willen wrs al hun geld zelf uitgeven
Ja, van de zotte. En dan zouden de wegenbelasting er af gaan ten faveure van verbruiksbelasting. Mijn kont.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Je betaalt dan ook nog een belasting over het hele bedrag, dus ook over de accijns._!
"Alles wat met computercode te maken heeft kan gekraakt worden"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Van zo'n spionagekastje ben ik totaal geen voorstander maar ik weet uit eigen ervaring dat je een kilometerstand echt met gemak kan terugdraaien terwijl er op zo'n kastje toch wel een flinke beveiliging zal zitten.
Dan zou je dus een kastje moeten inbouwen wat puur de KM's telt maar verder dus geen gebruik maakt van GPS.
Energiestanden zijn volgens mij een stuk lastiger aan te passen. Maarja, uiteindelijk is het allemaal gebaseerd op solidariteit en hoopt men van elkaar dat men de juiste standen doorgeeft.
Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Je betaalt dan ook nog een belasting over het hele bedrag, dus ook over de accijns._!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |