- De Desire is niet net zo snel als de iPhone 4.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
- Desire
- Desire
- Desire (naja.. net zo mooi.. Amoled is natuurlijk veel mooier)
- Desire
- Desire en elke andere Android-phone waarbij je tussen tientallen mediaspelers kunt kiezen.
Wat een bullshitquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:44 schreef retorbrapi het volgende:
Leuk, al die GHzen, maar ondanks de tragere processor in de 3GS werkt die alsnog soepeler dan de Desire of de Legend.
Ook echt dat "op peil". Dat ding heeft het fucking beste scherm van de markt man. Waarschijnlijk ook de beste chip. Maar goed, ga eens weg uit dit topic.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Heb je de 3GS weleens in het echt naast een Desire gelegd en vergeleken? 'k Denk het niet, want dan zou je weten dat wat jij zegt gewoon niet waar is.
Overigens lijkt de iPhone 4 me een bovengemiddeld goed toestel hoor, maar vernieuwend en "Wow!" is het gewoon niet. Met dingen als het scherpere scherm, snellere processor en functies als multitasken en folders loop je niet voor op de concurrentie, dan loop je gewoon op peil en niets meer.
Ach man, alsof iemand jou nog serieus neemt. Volgens mij loopt er hier op heel Fok! geen grotere fanboy rond die zo wanhopig met de meest kansloze argumenten en beweringen komt als jij. Dus 'k ga er inderdaad niet meer tijd aan bestedenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ook echt dat "op peil". Dat ding heeft het fucking beste scherm van de markt man. Waarschijnlijk ook de beste chip. Maar goed, ga eens weg uit dit topic.
Goed zo, ga maar wegquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ach man, alsof iemand jou nog serieus neemt. Volgens mij loopt er hier op heel Fok! geen grotere fanboy rond die zo wanhopig met de meest kansloze argumenten en beweringen komt als jij. Dus 'k ga er inderdaad niet meer tijd aan besteden.
Niet om het een of ander, maar die processor is dezelfde als die van de Samsung Wave. Je mag dus geen wonderen verwachten alhoewel het wel een goede processor is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:44 schreef retorbrapi het volgende:
Leuk, al die GHzen, maar ondanks de tragere processor in de 3GS werkt die alsnog soepeler dan de Desire of de Legend. De 4 krijgt een nog snellere processor.
Onbegrijpelijk wat doe je hier nog steeds? Ga je ook in de Albert Heijn roepen dat je fan bent van de Aldi?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ach man, alsof iemand jou nog serieus neemt. Volgens mij loopt er hier op heel Fok! geen grotere fanboy rond die zo wanhopig met de meest kansloze argumenten en beweringen komt als jij. Dus 'k ga er inderdaad niet meer tijd aan besteden.
In hoeverre kan je wonderen verwachten van een processor? Het gaat erom dat de telefoon snel en snappy aanvoelt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar die processor is dezelfde als die van de Samsung Wave. Je mag dus geen wonderen verwachten alhoewel het wel een goede processor is.
http://www.engadget.com/2(...)-wave-share-a-brain/
Wat voor wonderen? De 3GS werkt nu al soepel en snappy (snappier dan de Desire) met een mindere processor. Met een snellere processor wordt dat alleen maar beter.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar die processor is dezelfde als die van de Samsung Wave. Je mag dus geen wonderen verwachten alhoewel het wel een goede processor is.
Gelukkigquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef Ireyon het volgende:
Dus 'k ga er inderdaad niet meer tijd aan besteden.
Waarom zegt dan Steve op de keynot "... By our team?" Het is niet hetzelfde hoor. Ik denk modified of opnieuw herbouwd. Zelfde is het zeker niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk even duur als de 3GS dus in België gaat hij dan ¤625 kosten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou ie los zo rond de 700 euro gaan kosten?? Heb nog niet 123 iets kunnen vinden over prijzen
De core is hetzelfde.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:16 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waarom zegt dan Steve op de keynot "... By our team?" Het is niet hetzelfde hoor. Ik denk modified of opnieuw herbouwd. Zelfde is het zeker niet.
Pre-order hangt toch gewoon af van de winkelier?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:23 schreef Semmm het volgende:
Heeft iemand al iets over een exacte datum gehoord van de lancering in Nederland?
En de Pre-Order datum..
'At his keynote yesterday, Steve Jobs very proudly touted the "wonderful" A4 processor, saying it was "designed by our own team" and, additionally, "is so good." That chip is the muscle inside the iPad and the new iPhone 4, but now we're finding that others are using it too... a little more quietly.'quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:16 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waarom zegt dan Steve op de keynot "... By our team?" Het is niet hetzelfde hoor. Ik denk modified of opnieuw herbouwd. Zelfde is het zeker niet.
Dan moet een los abo dus 7,50 euro kosten om interessant te zijn, en volgens mij is internet alleen al 10 euroquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou ie los zo rond de 700 euro gaan kosten?? Heb nog niet 123 iets kunnen vinden over prijzen
Waar kan dat dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Pre-order hangt toch gewoon af van de winkelier?
Ik weet al van mensen die 'm in bestelling hebben staan.
Ik ga geen 77 delen teruglezenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef nelisb het volgende:
Ga oude topics maar even teruglezen. Die berekeningen zijn al 100x voorgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |