zie hieronder!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:47 schreef D. het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij cashback voorstellen? Geld terug voor je oude toestel?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:04 schreef nelisb het volgende:
Hij krijgt bedrag x voor een ABO.
Hij neem zijn winst en betaald jou de rest uit na verlenging van je contract met 1 of 2 jaar.
Nog een vraagje dan, kun je me met een nieuw abo ook geen cashback geven?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:38 schreef Pwnie het volgende:
Ik zal even kort zeggen wat ik precies doe mocht dit nog niet duidelijk zijn.
Ik heb een eigen adviesbureau voor de zakelijke markt en daar is het gebruikelijk dat er cashbackdeals gemaakt worden. Dit kan eventueel ook voor particulieren ware het niet dat abo's voor particulieren minder opleveren maar desalniettemin toch best interessant kan zijn!
Op basis van een abonnement en klantwaarde krijg ik als bedrijf een bonus, deze bonus keer minus mijn marge uit aan jullie.
Helaas kan ik hier geen vergoedingenlijst neer gaat zetten dat moge duidelijk zijn maar wil best bedragen noemen aan mensen via PM. Ik heb hiervoor wel wat meer informatie nodig dan alleen het abonnement.
Wil je een goed beeld krijgen van de cashback dan heb ik het volgende nodig:
- telefoonnummer
- abonnement
- geboortedatum
Voor de mensen die het allemaal niet vertrouwenIk kan uiteraard via PM mijn gegevens ter beschikking stellen want heb niks te verbergen, sta netjes ingeschreven en mijn bedrijf bestaat al een aantal jaren. (Neem aan dat ik de info hier niet mag neerzetten *SPAM?)
[..]
zie hieronder!!
[..]
zal mijn post aanpassen, ook bij nieuwe abo's krijg je een cashback.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nog een vraagje dan, kun je me met een nieuw abo ook geen cashback geven?
Helaas heb ik ook SimOnly..quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:40 schreef Pwnie het volgende:
[..]
zal mijn post aanpassen, ook bij nieuwe abo's krijg je een cashback.
Multitasking is juist heel goed uitgevoerd. Hoe had je het liever gezien dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:31 schreef gday het volgende:
[..]
Wat is er voor developers interessant aan Facetime? De groep developers die daar iets gaat hebben vind ik zelf eigenlijk nogal beperkt. Ok, multitasking is mooi, maar dat werd ook echt tijd. Jammer dat het nog steeds een verminkte multitasking is, maar beter iets dan niets. Wat biedt iAd voor geweldige extra's bovenop de al bestaande mogelijkheden zoals admob?
Ik vind het nog steeds erg mager.
Pwnie is echt goed bezigquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:02 schreef Pwnie het volgende:
Inmiddels een paar mensen via PM beantwoord. Het kan dus zijn dat je cashback niet hoog genoeg is vanwege abovorm, klantwaarde etc. Hierop heb ik helaas geen invloed.
Het kan even duren voor je antwoord krijg omdat ik natuurlijk ook nog gewoon aan het werk benen niet de hele tijd kan Fokken
Het is maar een kleine moeite om mensen te helpen en ik zal er zelf ook beter van worden dus waarom niet. Thanks 4 the compliment!!quote:
Dat vroeg ik me ook af!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, daar heb ik niet eens aan gedacht. Gaat T-Mobile mij nog een leuke aanbieding doen om klant te blijven, of zal ik gewoon moeten betalen wat iedere nieuwe klant ook betaald?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:35 schreef retorbrapi het volgende:
Ik snap nu waarom multitasking alleen voor 3GS+ is. M'n 3G wordt er ongelofelijk traag van..
Ja, ik wist het vantevoren. Ik heb het alleen nodig voor development (heb geen 3GS).quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat zie je toch al van tevoren?
Het antwoord van de Phone House medewerker: neequote:
Hmm als je net verlengt hebt, kun je daar ook onderuit eigenlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef Pwnie het volgende:
Net weer thuis en inmiddels wat PM ontvangen. Ik ga hier van het weekend even mee aan de gang en jullie krijgen bericht. Mocht je contract nog minimaal een jaar lopen, dan heeft het geen nut informatie aan te vragen, je komt simpelweg niet in aanmerking voor verlenging. (Uitzondering: Vodafone klanten kunnen 6 maanden van te voren een verlenging aanvragen, KPN 4 maanden).
Doe je dit in de toekomst ook nog? In november mag ik weer verlengen, en ik houd jouw cashback graag in mijn achterhoofd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef Pwnie het volgende:
Net weer thuis en inmiddels wat PM ontvangen. Ik ga hier van het weekend even mee aan de gang en jullie krijgen bericht. Mocht je contract nog minimaal een jaar lopen, dan heeft het geen nut informatie aan te vragen, je komt simpelweg niet in aanmerking voor verlenging. (Uitzondering: Vodafone klanten kunnen 6 maanden van te voren een verlenging aanvragen, KPN 4 maanden).
Dat kan toch nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:16 schreef Stevennn het volgende:
En nou heb ik net een abbo afgesloten bij tele2 3 maanden terug. Dan zit ik straks met 2 abbo's
Naja in de toekomst. Het is mijn werkquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:08 schreef Merkie het volgende:
Doe je dit in de toekomst ook nog? In november mag ik weer verlengen, en ik houd jouw cashback graag in mijn achterhoofd.
Ik weet niet wat de wetgeving hierover zegt dus daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. Je kan allicht even de AVP (algemene voorwaarden particulieren) van je aanbieder erop nalezen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm als je net verlengt hebt, kun je daar ook onderuit eigenlijk?
We zijn natuurlijk niet allemaal zo geweldig als jouquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef nelisb het volgende:
Damn doe eens moeite dingen te lezen, te onderzoeken, dan met van die domme vragen een topic vol te spammen.
Maar goed, nu kan je hem bestellen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Snelle vraag: Als ik nu mijn 3G verkoop, kan ik dan de back-up op een nieuw toestel zetten, zodat al mijn gegevens straks meegaan naar de 4?
Om welke redenen kan het zijn dat je veel terug krijgt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:29 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Naja in de toekomst. Het is mijn werkIk heb een eigen adviesbureau en ben zeker voornemens om te blijven bestaan
[..]
Ik weet niet wat de wetgeving hierover zegt dus daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. Je kan allicht even de AVP (algemene voorwaarden particulieren) van je aanbieder erop nalezen.
Dank jequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk niet allemaal zo geweldig als jou
16 of 32 GB.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:23 schreef Qunix het volgende:
Hoeveel interne geheugen heeft hij?
heb er geen verstand van, maar wat zijn je directe beperkingen nu danquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jammer...
Had minstens 512 verwacht.
[..]
Ik als developer wel.
Wat voor app wil jij maken? Dat je 512 nodig hebt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jammer...
Had minstens 512 verwacht.
[..]
Ik als developer wel.
Hij is nog wat jonger en heeft sowieso geen geld om voor de iPhone bij te betalen, en dit is maar een abbo van 10¤quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef nelisb het volgende:
Je kan 2 abo's nemen ja. Zolang je maar betaald.
Vraag me alleen af of je broertje een abo van 20 maanden wil met een oude gsm terwijl hij ook een Iphone 4 kan nemen.
Ik heb bij mij in de regio (10 minuten fietsen van het centrum van Eindhoven) gewoon 0,niks bereik met T-Mobile, en dat was al voordat ze problemen kregen met de capaciteit van hun netwerk. Kan het zondag nog even vragen aan een vriend met een 3GS en T-Mobile hoe het met zijn bereik staat, maar tot nu toe stond er altijd "geen service".quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:10 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Wat is trouwens het probleem met T-Mobile waar ik veel mensen over hoor? 2 Vrienden van me met een iPhone + T-mobile hebben nergens last van.
Ik verleng alle abo's bij de diverse aanbieders behalve T-mobile (Kan wel overigens maar is niet interessant genoeg). Alle aanbieders geven cash geld voor een abonnement en de hoogte hiervan is afhankelijk van de waarde van je contract. (Normaal bedien ik alleen de zakelijke markt en vroeg me gisteren af of dit interessant is voor particulieren en schijnbaar is het interessant genoeg)quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:52 schreef VliegVlieg het volgende:
Huh, Pwnie kan je nog even wat beter uitleggen wat het precies is wat jij doet?
Ik wil in juli een iPhone 4 halen terwijl mijn contract pas in januari afloopt, moet ik dan bij jou zijn? Juli is 6 maanden voordat mijn contract afloopt, dus kan geen verlenging aanvragen via t-mobile begrijp ik.
Misschien is dat in NL zo maar geloof nog steeds in een prijs die tussen de ¤ 600 en ¤ 700 ligt, niet op feiten gebaseerd, just a gut feeling.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:50 schreef NietTeVolgen het volgende:
Is er al een losse prijs bekend dan?
Ik zou er niet van opkijken als ie los richting de 900,- gaat.
Dat dus. Vraag me af waarom de prijs ineens flink omhoog zou gaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:15 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Misschien is dat in NL zo maar geloof nog steeds in een prijs die tussen de ¤ 600 en ¤ 700 ligt, niet op feiten gebaseerd, just a gut feeling.
Tenzij providers bereid zijn ¤300/400 meer subsidiëren lijkt het me toch niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:50 schreef NietTeVolgen het volgende:
Is er al een losse prijs bekend dan?
Ik zou er niet van opkijken als ie los richting de 900,- gaat.
Wat denk jezelf?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:31 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb vorig jaar een 3GS abo afgesloten voor 30¤ per maand, heb deze later laten verhogen naar 45¤ per maand.
Stel ik zal mijn abo nu afkopen, betaal ik dan 12x30¤ of 12x45¤?
http://www.iphoneclub.nl/(...)l-van-nos-op-iphone/quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:15 schreef Stofje het volgende:
Verdammt. Grote kans dat ik aanstaande maandag in de middag even moet werken, als Nederland - Denemarken is. Is het WK via de iPhone te bekijken? Of is dat wel heel erg 2011.
Hier een filmpje. Weet niet welke camera het nou isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:15 schreef Skv het volgende:
Ik ben overigens zeer benieuwd naar de kwaliteit van de foto's en video die de iPhone 4 maakt. Nergens nog wat van gezien.. Zal 25 juni wel genoeg te vinden zijn!
Dat lijkt me de (inferieure) frontcam!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:59 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Hier een filmpje. Weet niet welke camera het nou is
Voor zover ik weet zou het 4 of 5 juli worden (onbevestigd).quote:
Ik doelde op bevestigde berichten. Vandaar ook de geruchteachine, ervoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zou het 4 of 5 juli worden (onbevestigd).
Maar stel dus (hypothetisch gezien) ik heb een KPN abonnement t.w.v. 25,50 euro per maand, welke bijna afloopt. Ik geef jou dus de opdracht om het te verlengen met twee jaar, jij gaat vervolgens naar KPN, verlengt mijn abo en krijgt via de cash-back regeling de 24x25,50 direct weer terug? (iets meer?)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:14 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Ik verleng alle abo's bij de diverse aanbieders behalve T-mobile (Kan wel overigens maar is niet interessant genoeg). Alle aanbieders geven cash geld voor een abonnement en de hoogte hiervan is afhankelijk van de waarde van je contract. (Normaal bedien ik alleen de zakelijke markt en vroeg me gisteren af of dit interessant is voor particulieren en schijnbaar is het interessant genoeg)
T-mobile daarentegen werkt op een hele omslachtige manier en werken dus niet met dergelijke cashbacks en als je dat al wil is de vergoeding minimaal omdat zij meer met toestelvergoedingen werken (hier kan ik zelf weinig mee).
De insteek van mijn verhaal is meer dat mensen die bij KPN/Vodafone/Telfort/Yes ook de mogelijkheid krijgen om op een leuke manier een iPhone te kopen zonder dat ze naar T-Mobile over hoeven te stappen.
Verlengen kan veelal een paar maanden voordat je abonnement afloopt. Ik voer de verlenging door, ontvang en keer de cashbackbonus uit en haal mijn marge hier vanaf. Degene die het abonnement verlengt heeft kan zelf op zoek gaan naar een losse iphone4/ipad/tv/etc (zijn mijn centen niet meer).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom doet KPN dit dan? Je sluit met hun een contract af voor 2 jaar, en zij geven je dan in feite 300 euro korting erop als ik het zo hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:47 schreef nelisb het volgende:
Nee je krijgt maar 200-300¤ terug van hem. Heel veel meer ontvangt hij ook niet van KPN.
Je ABO wordt verlengd met 2 jaar. Dus die loopt gewoon door.
Stuur hem een PM en vraag de details in een PM, laten we dit topic gewoon over de iPhone houden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:21 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Maar waarom doet KPN dit dan? Je sluit met hun een contract af voor 2 jaar, en zij geven je dan in feite 300 euro korting erop als ik het zo hoor.
Kan je hier trouwens geen leuke trucjes mee uithalen? Misschien een nieuw abonnement afsluiten met een gratis HTC Desire, deze cashback doen en de iPhone halen, en misschien de desire verkopen. Maak je daardoor niet zelf wat winst?
Je truc snap ik niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:21 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Maar waarom doet KPN dit dan? Je sluit met hun een contract af voor 2 jaar, en zij geven je dan in feite 300 euro korting erop als ik het zo hoor.
Kan je hier trouwens geen leuke trucjes mee uithalen? Misschien een nieuw abonnement afsluiten met een gratis HTC Desire, deze cashback doen en de iPhone halen, en misschien de desire verkopen. Maak je daardoor niet zelf wat winst?
Ja, alleen dit nog eventjes. Dan ben ik klaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stuur hem een PM en vraag de details in een PM, laten we dit topic gewoon over de iPhone houden.
Logisch.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:24 schreef nelisb het volgende:
En dan 2 abo's?
Hoe denk je dat winkels als de phonehouse een toestel voor 0¤ kunnen aanbieden?
Ze kopen bv een Nokia in voor 300¤. Ze krijgen van KPN bij een hi 25 voor 2 jaar bv 400¤ en verdienen ze dus 100¤ als ze het toestel dan gratis weggeven.
Nee nee, 1 abo. Ik laat mijn huidige T-Mobile i-150 aflopen en neem DEZE abo. Ik maak gebruik van de cashback (=300 euro) en verkoop de Desire voor 400. Dan heb ik dus 700 euro op zak, waarmee ik dus die iPhone koop.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Je truc snap ik niet.
Je neemt een nieuwe ABO en een toestel.
Dus je betaald maandelijks een ABO.
Dan verleng je een 2de ABO en doet een cashback.
Je verkoopt de desire en koopt een iPhone.
Dan heb je 2 ABOS en 1 toestel? Ik zie de logica niet.
Maar goed, ik zal het er verder met Pwnie over hebben via PM.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:40 schreef Pwnie het volgende:
[..]
zal mijn post aanpassen, ook bij nieuwe abo's krijg je een cashback.
Ja kan ook met nieuwe abo's.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:39 schreef VliegVlieg het volgende:
Volgens Pwnie geldt het cashback ook op nieuwe abo's:
[..]
Maar goed, ik zal het er verder met Pwnie over hebben via PM.
De iPhone 4 wordt NICE, niets kan het overtreffen.
Oh... Nou, dan blijft de goedkoopste optie om bij t-mobile te blijven en je abo te verlengen met de nieuwe iPhone erbij. Als je al klant bent geven ze je korting op de toestelprijs.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:44 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja kan ook met nieuwe abo's.
Maar je neemt een nieuwe ABO met een cashback en dus geen toestel of je neemt een nieuwe ABO met nieuw toestel en geen cashback. Dus niet en en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |