abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82511239
Waarom woon ik anders in het heerlijke Nederland? HA!

Alle posters in dit topic zijn het eens met de topic titel!!!

Het vorige deel: Slank #1056 - fast or feast?

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:38:58 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82511276
Geloof... dat woord zegt het al
Geloof hoort trouwens ook liefdevol en respectvol te zijn... tja

Nou ja, moeilijke materie waar natuurlijk persoonlijke ervaringen er erg toe doen.

Hier onweert het
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:39:00 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82511278
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:39:39 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82511327
En nu ga ik lekker aan de cola berenburg want hoef wij hebben nu weekend
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82511364
Wat een discussies

Had ik al verteld dat ik net heb gesport?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_82511371
Wauw, wat een discussie!

Ik ben het wel eens met Sigme eigenlijk.

mijn ouders hebben me totaal niet gelovig opgevoed en soms zie ik dat als een zegen, soms als een gemis. Bij mij op school gaf men vrij weinig info over geloof in het algemeen wat ik nog steeds jammer vind. Gelovig of niet gelovig zou elkaar moeten respecteren. Alhoewel ik sommige dingen waar mensen in geloven echt niet snap, geeft mij dat geen recht om denigrerend met ze om te gaan.
pi_82511423
Nu ga ik even hardlopen, de regen is weer over! kleind rondje, 3.5 km, als ik in amsterdam woon (volgende week) word het weer 5 km!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:42:04 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82511486
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
Vik, ik vind het trouwens wel grappig dat de enige regel op de uitzondering bij jou de Atheist/niet-gelovige is en dat je dat zelf bent.

Verder ga ik me niet mengen in de discussie, want ik weet nog niet echt welke mening ik op dit vlak heb Jullie brengen allebei goede punten.
Ik zat me net te bedenken hoe ik zou reageren als ik christen was en een moslim tegen mij zou zeggen dat zijn geloof juist was en het mijne niet . Ongetwijfeld zou ik daar ook allerlei argumenten tegenin kunnen brengen (bijv. de Bijbel komt rechtstreeks van God, de Koran niet etc). Dus je hebt wel gelijk als je zegt dat iedereen vurig z'n eigen visie verdedigt en dat iedereen die een andere visie niet begrijpen kan fundamentalistisch is, maar toch vind ik dat een wetenschappelijke visie religieuze visies overtroeft . Ik las hierover een mooie quote van Richard Dawkins. Ik ga hem even zoeken! .

En PF: hij heet Marcel Hulspas en hij is wetenschapsjournalist. Hij heeft de Stichting Skepsis opgericht en was redacteur bij de wetenschapsbijlage van de Volkskrant . Het boek waar ik het over heb heet: En de zee spleet in tweeën: de bronnen van de Bijbel kritisch onderzocht.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:42:05 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82511489
Behh morgen weer werken . En ook beginnen met sporten!

Maar ben wel erg blij met -3.3 kg
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_82511521
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:29 schreef P.F het volgende:
Bij deze betitel ik Chico tot winnaar van het debat.

Perruche, je gaat in Amsterdam wonen? Tijdelijk?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_82511540
ok nu begint het weer te regenen ik ga wel even spieroefeningen doen, donderdag komt hardlopen wel weer... als het een beetje zou regenen, a la, maar dit is weer een compleet onweer!
pi_82511583
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zat me net te bedenken hoe ik zou reageren als ik christen was en een moslim tegen mij zou zeggen dat zijn geloof juist was en het mijne niet . Ongetwijfeld zou ik daar ook allerlei argumenten tegenin kunnen brengen (bijv. de Bijbel komt rechtstreeks van God, de Koran niet etc). Dus je hebt wel gelijk als je zegt dat iedereen vurig z'n eigen visie verdedigt en dat iedereen die een andere visie niet begrijpen kan fundamentalistisch is, maar toch vind ik dat een wetenschappelijke visie religieuze visies overtroeft . Ik las hierover een mooie quote van Richard Dawkins. Ik ga hem even zoeken! .

En PF: hij heet Marcel Hulspas en hij is wetenschapsjournalist. Hij heeft de Stichting Skepsis opgericht en was redacteur bij de wetenschapsbijlage van de Volkskrant . Het boek waar ik het over heb heet: En de zee spleet in tweeën: de bronnen van de Bijbel kritisch onderzocht.
Ja, dat bedoelde ik er inderdaad mee te zeggen! Ach, altijd nog beter dan "Ik weet het eigenlijk niet", waar ik nogal last van heb
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_82511607
Hihi, vik, je bent het eens met de TT!
pi_82511611
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:42 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Perruche, je gaat in Amsterdam wonen? Tijdelijk?
Ja, in het huis van m'n pa! tijdelijk, ik wil er wel blijven maar dan een ander huis maar eerst een baan zeoekn zoeken voor mij en m'n meneer! Vind het wel leuk, amsterdam
pi_82511702
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Daaaag, schoolstrijd... Aanpassen omdat het niet werkt is best een optie, maar iets waar hard voor gevochten is zo afschaffen vind ik persoonlijk vrij kortzichtig.
Oh ja, ik ben trouwens voor afschaffen van Artikel 23. Maar dan andersom .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:46:20 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82511762
O ik weet de quote van Dawkins ineens weer . Hij zegt dat er sprake is van fundamentalisme als je - ondanks vele tegenbewijzen - vast blijft houden aan je opvattingen. Dat is precies wat religieuzen doen en in principe niet wat wetenschappers doen (en indien wel: dan zijn het geen goede wetenschappers). Wij hebben geen bewijs voor het bestaan van God (het enige 'bewijs' is de Bijbel en die staat bomvol anekdotes die niet geverifieerd kunnen worden en bomvol contradicties). Het heeft er dus alle schijn van dat God niet bestaat en toch houden veel christenen vol. Wie is dan fundamentalistisch? Serieus: als ik vandaag een duidelijk bewijs krijg van het bestaan van God, dan bekeer ik me vandaag nog .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:47:07 #17
236335 neen
schone schijn
pi_82511806
Reclame voor de piratenpartij hieronder
het lijkt niet wat het is
pi_82511847
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:40 schreef Perruche het volgende:
Nu ga ik even hardlopen, de regen is weer over! kleind rondje, 3.5 km, als ik in amsterdam woon (volgende week) word het weer 5 km!

Hier is de bui zojuist aangekomen; hele dag stralend weer gehad, en nu een goeie bui voor de tuin. Wat heeft Onze-Lieve-Vrouwe het toch goed met me voor .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:48:25 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82511895
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik er inderdaad mee te zeggen! Ach, altijd nog beter dan "Ik weet het eigenlijk niet", waar ik nogal last van heb
Neuh, dat vind ik op zich best een goeie visie hoor, het agnosticisme . Ik ben het zelf ook jarenlang geweest (niet dat het dáárom goed is, hoor ).

O kut, het begint te onweren. Als de bliksem inslaat hier heb ik mijn bewijs .
Niet meer actief op Fok!
pi_82511943
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Neuh, dat vind ik op zich best een goeie visie hoor, het agnosticisme . Ik ben het zelf ook jarenlang geweest (niet dat het dáárom goed is, hoor ).

O kut, het begint te onweren. Als de bliksem inslaat hier heb ik mijn bewijs .
pi_82512001
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Sorry, maar juist als ik colleges had over hoe het menselijk lichaam werkte, hoe alles op elkaar ingespeeld is, kan ik niet geloven dat het toeval is. Ironisch genoeg bestaat de gemeente waar mijn ouders lid van zijn voornamelijk uit hoog-opgeleiden . Waarvan er ook geloven in het bestaan van een oerknal, dat de wereld niet in 6 dagen geschapen is etc.
Je vergeet natuurlijke selectie?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:50:36 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82512047
Komen wel aardig harde slagen onweer voorbij...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:51:06 #23
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82512076
@ vik: het laatste wat ik erover zeg, is dat het grote verschil is dat er bij geloof niet vanuit bewijs wordt gedacht. het is immers een GELOOF en geen WETEN (schap). het is echt appels met peren vergelijken.

en nu ga ik niet meer discussieren!

het is donker in huis en ik moet nog eten koken... zo maar even de lampen aan, de afwas doen en mn eten maken...
Kwak
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:51:12 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82512088
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, maar serieus: toen vond ik het de enige juiste visie en spuugde ik ook op atheïsten . Hoe arrogant van mensen dat ze zeker dachten te weten hoe het in elkaar stak!
Maar nu neig ik toch naar: geen bewijs = niet waar.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:52:24 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82512187
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef kwakz0r het volgende:
@ vik: het laatste wat ik erover zeg, is dat het grote verschil is dat er bij geloof niet vanuit bewijs wordt gedacht. het is immers een GELOOF en geen WETEN (schap). het is echt appels met peren vergelijken.

Precies, het is een geloof! Maar dan moeten mensen ook niet doen alsof het De Waarheid is en dat gebeurt nog teveel, naar mijn smaak.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')