Begin maar alvastquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:42 schreef TUFKAL het volgende:
Ik ga zo hard lachen als die Verdonk morgen op 0 uitkomt.
Kiesdeler zo rond de 50.000 - 60.000?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:42 schreef TUFKAL het volgende:
Als SBS een debat gaat uitzenden zijn we op het absolute dieptepunt beland.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:41 schreef superworm het volgende:
[..]
Verwacht het immer dalende niveau niet terug te zien de komende decennia. Elke dag is het weer een beetje afscheid.
ik gun d'r wel een zetelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:42 schreef TUFKAL het volgende:
Nee hoor. De lijsttrekkers kunnen ook nog i.p.v. een campagne, 4 weken in het Big Brother-huis gaan zitten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als SBS een debat gaat uitzenden zijn we op het absolute dieptepunt beland.
Wilders en Pechtold in één huisquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:43 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee hoor. De lijsttrekkers kunnen ook nog i.p.v. een campagne, 4 weken in het Big Brother-huis gaan zitten.
Of "hole in the wall" spelen Met Beau en Jolingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:43 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee hoor. De lijsttrekkers kunnen ook nog i.p.v. een campagne, 4 weken in het Big Brother-huis gaan zitten.
WECHTOLD!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wilders en Pechtold in één huisDaar komt er maar één uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |