dan moet je PVV stemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef Elusive het volgende:
Welke partijen bezuinigen nou op de publieke omroepen?
ik pleit voor 1 publieke TV zender, Ned 1 met alleen de NOS (voetbal 24/7, alle wedstrijden met commentaar van jack van gelder)
en och, qua radio mogen ze radio3FM ook wel opdoeken, grapjurken als giel en ekdom verdienen gewoon de JP norm... per uur is er meer reclame dan op 538 en tevens is er vaak dezelfde commerciele bagger te horen.
dezelfde bagger? Daarin onderscheid 3fm zich echt niet... Dat is juist de makke aan elk radiostation.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef Elusive het volgende:
ik pleit voor 1 publieke TV zender, Ned 1 met alleen de NOS (voetbal 24/7, alle wedstrijden met commentaar van jack van gelder)
en och, qua radio mogen ze radio3FM ook wel opdoeken, grapjurken als giel en ekdom verdienen gewoon de JP norm... per uur is er meer reclame dan op 538 en tevens is er vaak dezelfde commerciele bagger te horen.
Verdonk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef Elusive het volgende:
Voetbal is nou juist iets wat zonder problemen door de de commercielen uitgezonden kan worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef Elusive het volgende:
De PO hoeft niet persé naar 1 zender, maar overbetaalde idioten mogen met hun domme spelshows oprotten naar de commerciëlen. Met de tijd en geld die dan vrijkomt (na het afschaffen van het omroepstelsel) kun je je richten op waar staats-tv zich op hoort te richten: documentaires, nieuws, geschiedenis, politiek en sport.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef Elusive het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:58 schreef Knipoogje het volgende:
Ik vond Thieme zowaar best sterk. Wordt tijd dat haar partij de diertjes overstijgt en een soort Groen Links 2 wordt.
Vrees dat ze ook stemmen krijgen vanwege de naam alleen al. Want.. tja, dieren.. die zijn wollig en lief enzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
Echt , ik moet elke keer weer een diepe zucht nemen als ze weer begint. Met die woede in haar ogen en maar blijven doorkafferen over de wereldopwarming bla bla bla. Dat ze nog zetels hebben ongelooflijk.
Ik geloof dat Groenlinks ook voor een flinke bezuiniging bij de publieke omroep is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:58 schreef Elusive het volgende:
ja maar die is tegen vogels en zonnepannelen![]()
ik ben voor vogels
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:59 schreef timmmmm het volgende:
Ik vond Thieme echt te genant voor woorden
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:59 schreef timmmmm het volgende:
Ik vond Thieme Verdonk echt te genant voor woorden
Wat ze zegt is niet eens waar. Hoe groot is de kans dat mijn huis over 40 jaar onder water staat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vrees dat ze ook stemmen krijgen vanwege de naam alleen al. Want.. tja, dieren.. die zijn wollig en lief enzo![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |