Met Sacha de Boer?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op Rick Nieman. Dat die gewoon even werkgever wisselt.
Even naar ned 3 toequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef Kwaliteit het volgende:
pff volgende keer weer RTL, wat faalt NOS weer behoorlijk ...
Ik moet meteen denken aan die stomme Q-music acties, HETTTT GELUIIIIID....quote:
JAWEL, ALS EEN DUVELTJE UIT EEN DOOSJE! JAAAAAAAN PEEEEEEEEEETERRR BALKENENDE! DE BRILMAN UIT CAPELLE AAN DE IJSSEL! GOEIE GENADE!!!quote:
Wat was het nummer ook al weer?quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Salatrel het volgende:
Thieme is leuk zolang ze haar bek dicht houd....
Eigenlijk wel. Als je goed luistert dan probeert ze altijd wel iets zinnigs te zeggen. Alleen de presentators nemen haar jammer genoeg nooit serieus ...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef Batsnek het volgende:
Ik vond thieme eigenlijk best een inhoudelijk sterk verhaal hebben,
Bijna niemand neemt haar serieus, terwijl ze inhoudelijk heel sterk is en ook goed kan debateren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Als je goed luistert dan probeert ze altijd wel iets zinnigs te zeggen. Alleen de presentators nemen haar jammer genoeg nooit serieus ...
Dat zijn vrienden waar ik doorgaans niet zo lang vriend mee ben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Vork het volgende:
Alleen praten en niet luisteren, daar kan ik niet zo goed tegen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Vork het volgende:
Ik word hier ook wel een beetje moe van. Die duurzaamheid is absoluut belangrijk en investeren erin ook noodzakelijk, maar bij Thieme is en blijft het langspeelplaat die vast is blijven hangen. Ook bij partijen die hier wel aandacht voor hebben, blijft het verwijt dat zij hier niet genoeg in willen investeren, zelfs wanneer dit wel een belangrijk partijpunt is. Als het over andere onderwerpen gaat, dan wordt duurzaamheid weer aangehaald met daarbij het verwijt dat er niet genoeg aan wordt gedaan. Zo valt er natuurlijk geen discussie te voeren, als de reactie op iedere vraag en iedere opmerking het zelfde is, of deze nu aansluit op het onderwerp en een vraag beantwoordt of niet.
Alleen praten en niet luisteren, daar kan ik niet zo goed tegen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Salatrel het volgende:
Thieme is leuk zolang ze haar bek dicht houd.... zuigt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |