abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juni 2010 @ 09:30:25 #151
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82535997
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:17 schreef Nebo het volgende:
Ach het is nu sowieso stemmen op de minste van de kwaden.
Ik haat dat zo he, strategisch stemmen
Het haalt letterlijk het principe van onze democratie onderuit!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 9 juni 2010 @ 09:32:09 #152
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_82536056
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:30 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik haat dat zo he, strategisch stemmen
Het haalt letterlijk het principe van onze democratie onderuit!
Dit dus. Spank, jij uit de F! Games crew gestapt?!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  woensdag 9 juni 2010 @ 09:45:40 #153
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82536486
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:32 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Dit dus. Spank, jij uit de F! Games crew gestapt?!
Yeah man, was er al een tijdje mee gestopt en nu ben ik ook mn rechten kwijt
KOM MAAR DOOR MET DIE PRIJSVRAGEN JONGENS!!
  woensdag 9 juni 2010 @ 09:51:44 #154
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_82536659
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:15 schreef Sigmund666 het volgende:
Mensen die VVD stemmen
(ook wel: Mensen die Nederland naar de klote willen zien gaan)
QFT, 10x liever Cohen dan die kwal van een Rutte
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:15:04 #155
187674 Sigmund666
pi_82537412
VVD en hun mooie plannen om de huur met 60% te verhogen. Ja hoor, de VVD is er voor iedereen
(In mijn geval zou dat betekenen dat ik en mijn vader 700 euro per maand op mogen hoesten, terwijl we nu 350/maand betalen)
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:32:57 #156
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_82538102
Om nog maar te zwijgen over Fred Teeven en zijn internet politie, en het eigen risico wat de pan uit gaat stijgen
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:43:03 #157
187674 Sigmund666
pi_82538513
Dat ook. Ook sociaal hoor, straks 15 euro per doktersconsult betalen. Je zal 2 of 3 keer per week naar een dokter moeten. 45 euro is toch een hele kar met boodschappen. De rijken hoesten dat gemakkelijk op, een bijstandsgezin kan dat onmogelijk missen.
Welkom in Klein Amerika.
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:46:04 #158
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_82538641
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:15 schreef Sigmund666 het volgende:
VVD en hun mooie plannen om de huur met 60% te verhogen. Ja hoor, de VVD is er voor iedereen
(In mijn geval zou dat betekenen dat ik en mijn vader 700 euro per maand op mogen hoesten, terwijl we nu 350/maand betalen)
sowieso

huurhuizen

je kunt nog beter je geld in een vulkaan-oh wacht
pi_82538899
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:46 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

sowieso

huurhuizen

je kunt nog beter je geld in een vulkaan-oh wacht
Ja want je krijgt ook heel makkelijk een hypotheek als je studeert
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:54:04 #160
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_82539055
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef Tain het volgende:

[..]

Ja want je krijgt ook heel makkelijk een hypotheek als je studeert
ohh ik dacxht dat t over na t studentenleven ging
pi_82540181
VVD

Bezuinigingen zijn nodig om het land weer gezond de maken en er voor te zorgen dat we niet net als de VS falliet gaan. Op de lange termijn is de VVD de partij die de meeste banen creërt. 15 euro per doktersbezoek vind ik heel redelijk, dat is nog geen tiende van wat zo'n bezoek daadwerkelijk kost. Ik hoop dat de watjes die drie keer per week naar de dokter moeten dan wellicht ook na gaan denken of het bezoek wel daadwerkelijk nodig is. Als het nodig is dan heb je dat geld er echt wel voor over en 15 euro is dan prima op te hoesten.

Bijstandsgezinnen moeten gewoon zorgen dat ze uit de bijstand komen in plaats van huilen dat alles zo duur wordt! Van mij mogen ze flink in alle subsidies en bijstand gaan knippen. Echt belachelijk als je ziet hoeveel mensen er bewust met hun luie kont op de bank zitten omdat dat rendabeler is dan werken, terwijl de mensen met een baan rond het minimum inkomen voor geen enkele subsidie in aanmerking komen en net rond kunnen komen. Dat verschil is echt belachelijk.

Het wordt alleen tijd om de hypotheekrenteaftrek te beperken om naast een proportionele stijging van de huurprijzen ook een daling in de koopprijzen te hebben zodat die weer op realistisch niveau komen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:19:04 #162
258885 Solique
I Kill You !
pi_82540289
Ik twijfel nog teveel tussen partijen, ontvang ook telkens een ander advies van verschillende websites.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_82540333
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef koei het volgende:
VVD

Bezuinigingen zijn nodig om het land weer gezond de maken en er voor te zorgen dat we niet net als de VS falliet gaan. Op de lange termijn is de VVD de partij die de meeste banen creërt. 15 euro per doktersbezoek vind ik heel redelijk, dat is nog geen tiende van wat zo'n bezoek daadwerkelijk kost. Ik hoop dat de watjes die drie keer per week naar de dokter moeten dan wellicht ook na gaan denken of het bezoek wel daadwerkelijk nodig is. Als het nodig is dan heb je dat geld er echt wel voor over en 15 euro is dan prima op te hoesten.

Bijstandsgezinnen moeten gewoon zorgen dat ze uit de bijstand komen in plaats van huilen dat alles zo duur wordt! Van mij mogen ze flink in alle subsidies en bijstand gaan knippen. Echt belachelijk als je ziet hoeveel mensen er bewust met hun luie kont op de bank zitten omdat dat rendabeler is dan werken, terwijl de mensen met een baan rond het minimum inkomen voor geen enkele subsidie in aanmerking komen en net rond kunnen komen. Dat verschil is echt belachelijk.

Het wordt alleen tijd om de hypotheekrenteaftrek te beperken om naast een proportionele stijging van de huurprijzen ook een daling in de koopprijzen te hebben zodat die weer op realistisch niveau komen.
Amen. Zullen we een partij oprichten die dat laatste puntje nog even aanpakt?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_82540461
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

Amen. Zullen we een partij oprichten die dat laatste puntje nog even aanpakt?
Ja, de koei-en-pheno-partij! Dat gaat vast een succes worden!

Overigens regent het gelukkig in veel delen van het land Dat gaat de PvdA zetels kosten
pi_82540544
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:22 schreef koei het volgende:

[..]

Overigens regent het gelukkig in veel delen van het land Dat gaat de PvdA zetels kosten
Een koe en een pinguin in het logo en we hebben al zetels! En de PvdD zorgt voor reclame, want die vinden dat natuurlijk uitbuiting van de dieren!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_82540622
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

Een koe en een pinguin in het logo en we hebben al zetels! En de PvdD zorgt voor reclame, want die vinden dat natuurlijk uitbuiting van de dieren!
En een koe en pinguin zijn beide zwart! Dan kunnen we een mooi logo maken waarbij het zwarte van de pinguin weer de koe vormt!
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:26:36 #167
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82540698
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:22 schreef koei het volgende:

[..]

Yeah volgens Maurice de Hond... ik vraag me echt af waarom mensen nog vertrouwen in hem hebben, het is in het verleden toch echt keer op keer gebleken dat hij geen representatieve willekeurige groep ondervraagden heeft...
Maargoed, ook zijn "regen kost de PvdA zetels" is gelul, kijk naar de afgelopen jaren en toen had regen ook geen invloed, altijd 79-0% opkomst. Onzin dus.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:29:30 #168
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82540840
Voor de rest ben ik het gewoon niet eens met de VVD, bezuinigen is leuk en aardig maar als je alleen maar bezuinigt blijft er op een gegeven moment weinig meer over van je land. Je moet investeren, juist ook in moeilijke tijden. Want de overheid kan prima schuld hebben, voor de burgers is dat vaak een stuk lastiger.

Wat betreft de mensen die misbruik maken van de bijstand, het is echt overdreven om daarin drastisch te gaan korten omdat er een handjevol mensen is die er misbruik van maken. Dat is hetzelfde als zeggen "we moeten TBS afschaffen!" omdat er toevallig een paar mensen misbruik maakt van de TBS regeling. Je hebt altijd mensen die met de regels fucken gewoon omdat ze luie honden zijn, en dat zal na bezuinigingen niet anders zijn. Wat wel anders is, is dat je dan het merendeel van de mensen die wel netjes gebruik maakt van de regelingen tekort doet. Lekker dus, omdat <1% van de mensen kut is moet >99% lijden. Way to go
pi_82540914
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:26 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Yeah volgens Maurice de Hond... ik vraag me echt af waarom mensen nog vertrouwen in hem hebben, het is in het verleden toch echt keer op keer gebleken dat hij geen representatieve willekeurige groep ondervraagden heeft...
Maargoed, ook zijn "regen kost de PvdA zetels" is gelul, kijk naar de afgelopen jaren en toen had regen ook geen invloed, altijd 79-0% opkomst. Onzin dus.
Maar misschien heeft het wel invloed op de verdeling van de zetels gezien het opkomstpercentage? Ik heb er ook zo mn twijfels bij, maar elke beperking van links is mooi meegenomen!

Ik moet nog even bedenken waar ik ga stemmen. Volgens het formulier kon je ook in de tweede kamer stemmen, dat lijkt me eigenlijk wel tof
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:33:49 #170
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82541015
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:31 schreef koei het volgende:

[..]

Maar misschien heeft het wel invloed op de verdeling van de zetels gezien het opkomstpercentage? Ik heb er ook zo mn twijfels bij, maar elke beperking van links is mooi meegenomen!

Ik moet nog even bedenken waar ik ga stemmen. Volgens het formulier kon je ook in de tweede kamer stemmen, dat lijkt me eigenlijk wel tof
Volgens De Hond komen er minder mensen in de randstad opdagen, waardoor procentueel er dus meer rechts gestemd wordt. Dat zou je dus terug moeten zien in de totale verkiezingsopkomst, en daar is geen verschil in te vinden Dus hij lult maar wat, zoals hij altijd wel doet.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:41:36 #171
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_82541314
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef koei het volgende:
VVD

Die blijven echt wel langs komen al maken 150 euro per bezoek. Ze voelen zich geestelijk alles behalve prettig als ze niet bij de huisarts langs geweest zijn. Het zijn juist de mensen die twijfelen of ze wel moeten gaan die je nu bij de huisarts weghoudt. De mensen die later een ingrijpende operatie nodig hebben omdat als ze eerder waren gekomen het zo opgelost had kunnen zijn.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_82541378
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Voor de rest ben ik het gewoon niet eens met de VVD, bezuinigen is leuk en aardig maar als je alleen maar bezuinigt blijft er op een gegeven moment weinig meer over van je land. Je moet investeren, juist ook in moeilijke tijden. Want de overheid kan prima schuld hebben, voor de burgers is dat vaak een stuk lastiger.

Wat betreft de mensen die misbruik maken van de bijstand, het is echt overdreven om daarin drastisch te gaan korten omdat er een handjevol mensen is die er misbruik van maken. Dat is hetzelfde als zeggen "we moeten TBS afschaffen!" omdat er toevallig een paar mensen misbruik maakt van de TBS regeling. Je hebt altijd mensen die met de regels fucken gewoon omdat ze luie honden zijn, en dat zal na bezuinigingen niet anders zijn. Wat wel anders is, is dat je dan het merendeel van de mensen die wel netjes gebruik maakt van de regelingen tekort doet. Lekker dus, omdat <1% van de mensen kut is moet >99% lijden. Way to go
Er zijn tig vormen van bijstand natuurlijk die inderdaad niet allemaal met elkaar te vergelijken zijn, maar het gaat mij met name om langdurige werkelozen die verder niks mankeren en dat is een substantieel deel van de totale bijstandsbehoevenden. De enige manier om daar druk op te kunnen leggen is bijstandskorting. Korting die wat mij betreft daarna deels gebruikt kan worden om de laagste lonen wat te verbeteren. En uiteindelijk creert de VVD de meeste banen en beste economie. Veel inkomsten = meer uitgaven = meer inkomsten etc. Dus nu even de tanden op elkaar en dan pluk je daar over een paar jaar weer de vruchten van.

De verzorgingsmaatschappij is gewoon te ver doorgeschoten en niet meer van deze tijd. Dat was het tig jaar geleden al, maar de baby-boomers snijden liever niet in hun eigen aow natuurlijk..
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:44:39 #173
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_82541465
Het is gewoon allemaal de schuld van de moslims, daarom stem ik PVV
Do androids dream of electric sheep?
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:46:42 #174
187674 Sigmund666
pi_82541553
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:44 schreef RitseB het volgende:
Het is gewoon allemaal de schuld van de moslims, daarom stem ik PVV

@Koei, de VVD is nooit sociaal geweest. Nederland is steeds meer op weg een verdeeld, zelfzuchtig, individualistisch kutland te worden
pi_82541567
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:41 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Die blijven echt wel langs komen al maken 150 euro per bezoek. Ze voelen zich geestelijk alles behalve prettig als ze niet bij de huisarts langs geweest zijn. Het zijn juist de mensen die twijfelen of ze wel moeten gaan die je nu bij de huisarts weghoudt. De mensen die later een ingrijpende operatie nodig hebben omdat als ze eerder waren gekomen het zo opgelost had kunnen zijn.
Ik betwijfel het. Natuurlijk blijven de echte watjes alsnog tig keer gaan, maar de drempel wordt toch net ietsje hoger. En anders dan dragen ze in ieder geval iets meer mee aan de kosten ervan. 15 euro is niks, ik kan me niet voorstellen dat iemand zich daardoor laat weerhouden als hij het gevoel heeft dat het echt mis is. Ik ben zeer benieuwd naar je onderbouwing hiervan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')