quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Troostprijsfeestje van D66?Ik kan het hebben, want we gaan gewoon voor een verviervoudiging van het zetelaantalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Dat betekent niet dat je alle wensen in een dag moet vervullen.quote:
Dit klopt welquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben te veel wensen he
True, maar zeg dat tegen de Partij voor de Dierenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:01 schreef Rossdale het volgende:een veelvoud van 3 heb je al snel, maar kan begrijpen dat het een flinke overwinning zal zijn
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:11 schreef Gamer_V het volgende:
Goedenavond,
Back to the Future gaat een game krijgen
Alweer?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:11 schreef Gamer_V het volgende:
Goedenavond,
Back to the Future gaat een game krijgen
Nee, de vorige was in 2012quote:
Floddersteak?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:15 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Die had je moeten gebruiken voor de BBQ ritse
hadden ze inderdaad alleen met een pick-up kunnen vervoeren.quote:
quote:
Van Telltale, dus deze zal in ieder geval lichtelijk vermakelijk wordenquote:
quote:
En wanneer weet je of het serieus isquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het weerhoud de zeikende medemens ervan om elke keer als ze moeten kuchen de huisarts lastig gaan vallen. Ik vind het primaDie ene keer in het jaar dat ik eens ziek ben
Zoiets lieten ze ook zien met Fifa 10quote:
Als het aanhoudt. Volgens mij gaat ruim 50 % van alle klachten waarmee mensen naar de dokter gaan vanzelf over. Ik heb ook zo'n schurfthekel aan die huisartsen die echt voor alles maar pillen voorschrijven...quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wanneer weet je of het serieus is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |