Je kunt echt wel over je eigen been heen pissen hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij kan dat alleen in tubgirl houding. Zulks een untermensch.
Ik had het over boven de heup.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kunt echt wel over je eigen been heen pissen hoor.
Ja als je als een spastische mongol der bij staat ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja als je als een spastische mongol der bij staat ja.
Ik wist dat Chai weer met zoiets zou komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Mits geslachtsoperatie; ja.quote:
Nee gewoon je benen niet wijd genoeg zetten en niet hurken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja als je als een spastische mongol der bij staat ja.
Dus jij bent ook weer blij? koetsiekoetsie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wist dat Chai weer met zoiets zou komen.![]()
[..]
Mits geslachtsoperatie; ja.
Ik had het over de vetkwabben. Waar zit jij steeds met je hoofd?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wist dat Chai weer met zoiets zou komen.![]()
[..]
Mits geslachtsoperatie; ja.
Ja, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon je benen niet wijd genoeg zetten en niet hurken.
Gewoon number one niet flushen joh!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:32 schreef Chai het volgende:
Ik moet nu in een emmer pissen, want we hebben geen water meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:34 schreef Broekpaling het volgende:
I'm gonna buy the new iPhone, and nobody can stop me. Muhahhaha, muhahahahaahahah, muhahahahaaha!
[ afbeelding ]
Christ.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:34 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Die vent staat ook altijd op posters in medische ruimtes om de spieren aan te duiden.
Mijn contract loopt binnenkort af van m'n 3g. Ik hoop wel dat iemand anders dan T-Mobile 'm nu zal verkopen.quote:
Ik kan niet eens Chai's naam noemen of een post aan haar richten of jij bent er weer. What's wrong with you?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus jij bent ook weer blij? koetsiekoetsie.
Hij heeft een tool die zoekt naar termen als: neger, mozy, chai, anus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan niet eens Chai's naam noemen of een post aan haar richten of jij bent er weer. What's wrong with you?
Dat dus. en de 4g ziet er geil uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn contract loopt binnenkort af van m'n 3g. Ik hoop wel dat iemand anders dan T-Mobile 'm nu zal verkopen.
Ik heb wat verschillende telefoons getest en ik vind de iPhone gewoon het lekkerst werken. En ja, dat ding heeft heus wel z'n gebreken. Maar zo ook de andere telefoons.
Geobsedeerd manquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan niet eens Chai's naam noemen of een post aan haar richten of jij bent er weer. What's wrong with you?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij heeft een tool die zoekt naar termen als: neger, mozy, chai, anus.
Hij is mijn agent en neemt zijn taak heel serieus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sapdranken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:44 schreef Chai het volgende:
Wat is nog meer een beetje lekker drinken naast thee en water?(Geen dingen met heel veel suiker oid waar ik nog meer dorst van krijg) Want dat is eigenlijk het enige wat ik drink, maar nu is er geen water meer en zal ik dus uitdrogen.
Fruitmelk bananensmaak.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:44 schreef Chai het volgende:
Wat is nog meer een beetje lekker drinken naast thee en water?(Geen dingen met heel veel suiker oid waar ik nog meer dorst van krijg) Want dat is eigenlijk het enige wat ik drink, maar nu is er geen water meer en zal ik dus uitdrogen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:34 schreef Broekpaling het volgende:
I'm gonna buy the new iPhone, and nobody can stop me. Muhahhaha, muhahahahaahahah, muhahahahaaha!
[ afbeelding ]
In de nieuwe layout kun je nog alleen maar quickquoten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:43 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb geleerd dat een PI in een quote wel verschijnt als je iemand quick quote maar niet als je iemand op de ouderwetsche manier via een nieuwe pagina quote.
Sap uit kartonnetjes zit evenveel suiker in als coca cola dus dat is idd niet zo'n goede keusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sapdranken?Maar niet uit kartonnetjes maar uit flessen.
Do want.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:34 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Joah, wel een beetje.quote:
Ziet er leuk uit. Jammer dat ik er niks mee ga doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:49 schreef Bragi het volgende:
Heel vet WK-schema!http://www.marca.com/depo(...)endario-english.html
Niets overtreft mijn pen met ingerold WK-schema.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:49 schreef Bragi het volgende:
Heel vet WK-schema!http://www.marca.com/depo(...)endario-english.html
Ik vroeg of je het ging doen. Beter lezen, dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, wanneer heb ik dit eerder gepost? Precies. Bek houden dus.
Valt mij wel tegen van zo'n taalpurist, gewoon twee keer achter elkaar 'dat' gebruiken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:24 schreef Bragi het volgende:
Je weet dat dat nummer afgespeeld wordt in die video?
Je weet dat het nummer geschreven is als ode aan Andy Kaufman, die je in de video ziet?
Dan kan je zoiets bij elke geposte video zetten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vroeg of je het ging doen. Beter lezen, dus.
Daar is niks mis mee. Dus waarom zou ik het níét doen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Valt mij wel tegen van zo'n taalpurist, gewoon twee keer achter elkaar 'dat' gebruiken.
Meestal zeg je dan: "Wist je dat, dat"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan kan je zoiets bij elke geposte video zetten.
[..]
Daar is niks mis mee. Dus waarom zou ik het níét doen?
Nee dat kan wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meestal zeg je dan: "Wist je dat, dat"
Toch?
Dat dat iets waar jij je druk om maakt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Valt mij wel tegen van zo'n taalpurist, gewoon twee keer achter elkaar 'dat' gebruiken.
sowieso =$quote:
sèhquote:
Regenwater zeker. De hele straat staat hier onder water.quote:
Ja dat ook, maar ook weer leidingwater.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Regenwater zeker. De hele straat staat hier onder water.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:16 schreef Lakitu het volgende:
Ik zag volgens mij net Jiggy Dje in de trein. Nouja net, halfuurtje terug
Was de stoptrein van Centraal richting Hilversum en Amersfoort. Hij woont in Amersfoort toch?quote:
Congruentiefout.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:17 schreef Mozy het volgende:
Mensen die in gebieden woont waar het regent.
2 uur terug was de zondvloed jonghe. Ik stond er middeninquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:17 schreef Mozy het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:17 schreef Mozy het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Was de stoptrein van Centraal richting Hilversum en Amersfoort. Hij woont in Amersfoort toch?
Dan was het 'm gewoon. Ik trek gewoon BN'ers aan, dat lijkt me nu duidelijk.quote:
Zijn vriendin is hier weleens over de vloer geweest.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan was het 'm gewoon. Ik trek gewoon BN'ers aan, dat lijkt me nu duidelijk.
Dat is wel cool.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
2 uur terug was de zondvloed jonghe. Ik stond er middenin
Aight nou dan geef ik jou een demo mee en geef jij die viavia aan hem =$ =$quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zijn vriendin is hier weleens over de vloer geweest.
Verkeerd geschreven. Het is FOK! Yvonne won't be happy.quote:
Mijn instant erection knakte bijna ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verkeerd geschreven. Het is FOK! Yvonne won't be happy.
Snel, kijk naar de nieuwe iPhone.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn instant erection knakte bijna ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |