Je kunt echt wel over je eigen been heen pissen hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij kan dat alleen in tubgirl houding. Zulks een untermensch.
Ik had het over boven de heup.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kunt echt wel over je eigen been heen pissen hoor.
Ja als je als een spastische mongol der bij staat ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja als je als een spastische mongol der bij staat ja.
Ik wist dat Chai weer met zoiets zou komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Mits geslachtsoperatie; ja.quote:
Nee gewoon je benen niet wijd genoeg zetten en niet hurken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja als je als een spastische mongol der bij staat ja.
Dus jij bent ook weer blij? koetsiekoetsie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wist dat Chai weer met zoiets zou komen.![]()
[..]
Mits geslachtsoperatie; ja.
Ik had het over de vetkwabben. Waar zit jij steeds met je hoofd?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wist dat Chai weer met zoiets zou komen.![]()
[..]
Mits geslachtsoperatie; ja.
Ja, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon je benen niet wijd genoeg zetten en niet hurken.
Gewoon number one niet flushen joh!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:32 schreef Chai het volgende:
Ik moet nu in een emmer pissen, want we hebben geen water meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:34 schreef Broekpaling het volgende:
I'm gonna buy the new iPhone, and nobody can stop me. Muhahhaha, muhahahahaahahah, muhahahahaaha!
[ afbeelding ]
Christ.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:34 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Die vent staat ook altijd op posters in medische ruimtes om de spieren aan te duiden.
Mijn contract loopt binnenkort af van m'n 3g. Ik hoop wel dat iemand anders dan T-Mobile 'm nu zal verkopen.quote:
Ik kan niet eens Chai's naam noemen of een post aan haar richten of jij bent er weer. What's wrong with you?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus jij bent ook weer blij? koetsiekoetsie.
Hij heeft een tool die zoekt naar termen als: neger, mozy, chai, anus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan niet eens Chai's naam noemen of een post aan haar richten of jij bent er weer. What's wrong with you?
Dat dus. en de 4g ziet er geil uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn contract loopt binnenkort af van m'n 3g. Ik hoop wel dat iemand anders dan T-Mobile 'm nu zal verkopen.
Ik heb wat verschillende telefoons getest en ik vind de iPhone gewoon het lekkerst werken. En ja, dat ding heeft heus wel z'n gebreken. Maar zo ook de andere telefoons.
Geobsedeerd manquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan niet eens Chai's naam noemen of een post aan haar richten of jij bent er weer. What's wrong with you?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij heeft een tool die zoekt naar termen als: neger, mozy, chai, anus.
Hij is mijn agent en neemt zijn taak heel serieus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |