er is weer wat naar jou onderwegquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is komen en gaan van buien hier!
Net een hoodbui gehad volgende komt er weer aan.
Als je de radar bekijkt zou je zeggen dat er niks meer aankomt maar juist alles ontploft vlak voor ons
12mm hier voor in de tuin en 11mm op de pier.
Dat kan ook nog.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
En voor je het weet gaat het allemaal tegen vallen
heel goed mogelijk. Het weer is net zo goed te voorspellen als de uitslagen van de politiek.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Herkenbaar, de Lek is bij ons ook zo'n 'spelbreker'. En als zo'n bui vanuit het Zuiden toch de Lek overkomt, dan is het ook meteen raak. Zie het vannacht niet meer gebeuren overigensquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Saekerhett het volgende:
Onweer hier komt wel vaker het Twentekanaal niet over. Dan lijkt er heel wat aan te komen en lossen ze ineens als sneeuw voor de zon op.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Saekerhett het volgende:
Onweer hier komt wel vaker het Twentekanaal niet over. Dan lijkt er heel wat aan te komen en lossen ze ineens als sneeuw voor de zon op.
http://www.knmi.nl/cms/content/23843/onweer_over_rivierenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:46 schreef kermit71 het volgende:
[..]
Herkenbaar, de Lek is bij ons ook zo'n 'spelbreker'. En als zo'n bui vanuit het Zuiden toch de Lek overkomt, dan is het ook meteen raak. Zie het vannacht niet meer gebeuren overigens
Maar 14 graden hier, 26 in het oosten, niet eerlijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:42 schreef Asgard het volgende:
De temperatuurkaart ziet er zo wel tof uit, mooie lijnen etc
Inderdaad, wat een grote verschillen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:42 schreef Asgard het volgende:
De temperatuurkaart ziet er zo wel tof uit, mooie lijnen etc
Zeg maak ons eens niet zo jaloers.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:59 schreef wimbaens het volgende:
Hier in Belgisch Limburg nog een 25°C, zalig weertje vandaag.
Nog altijd stralend blauwe lucht, ik verwacht geen onweer.
Heb ik liever dan dat vieze warmequote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Zeg maak ons eens niet zo jaloers.
(hier 14 graden, bewolkt met wat gesputter af en toe)
De mensen zonder airco zijn jaloers op het westen omdat het hier behoorlijk benauwd is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:05 schreef Igen het volgende:
Zeg maak ons eens niet zo jaloers.
(hier 14 graden, bewolkt met wat gesputter af en toe)
Zoals ik dat gister al zeiquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vind 34.4 mm toch al aardig wat hoor!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zoals ik dat gister al zei
Genoeg regen gehad de afgelopen paar dagen.
Sinds 8 Juni heb ik een groene regenmeter in de voortuin geplaatst om ook thuis te kijken hoeveel er hier valt en wat de eventuele verschillen kunnen zijn
Datum | Holwerd Thuis | Holwerd Pier
08 Mei | 05.2mm | 02.4mm
09 Mei | 04.4mm | 04.6mm
10 Mei | 13.4mm | 11.2mm
11 Mei | 08.8mm | 08.6mm
Totaal | 31.8mm | 26.8mm
Maand Totaal op de Pier: 34.4mm (LET OP: VOORLOPIGE DATA!)
En ga je voorlopig ook niet meer meemakenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:17 schreef Green1 het volgende:
Ik heb dit gewoon gemist![]()
![]()
Godverdomme wat baal ik daar van zeg...
Jammer, zou het wel weer eens willen zien , ik werdt ook uit mijn bed gegooid van die flitsen, ik ging even alle stekkers eruit gooien maar hoefde geen licht aan te doen, het onweer gaf genoeg lichtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:24 schreef Timmos het volgende:
[..]
En ga je voorlopig ook niet meer meemaken
Je zal nog wel is onweer zien maar niet zoals dé nacht van vorig jaar.. Heb toen geloof ik ook niet geslapenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:28 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jammer, zou het wel weer eens willen zien , ik werdt ook uit mijn bed gegooid van die flitsen, ik ging even alle stekkers eruit gooien maar hoefde geen licht aan te doen, het onweer gaf genoeg licht![]()
Was wel erg gevaarlijk , stekkers uit het stopcontact halen als het onweer haast pal boven je zit
En het was nog een level 2 die nacht
[ afbeelding ]
Ik wil niet wat wat een level 3 is![]()
[ afbeelding ]
Waar is Rotterdam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |