Tja, als je weet hoe je het moet lezen/zien is het een super handige site.quote:
Voor de iets meer weernoobjes, net als ik, is deze fijner: http://members.home.nl/ti(...)erindexjournaal.htmlquote:
Hey, tuurlijk, is ook geen kritiek op jou toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Tja, als je weet hoe je het moet lezen/zien is het een super handige site.
Ik vond die van wilbert ook wel handigquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voor de iets meer weernoobjes, net als ik, is deze fijner: http://members.home.nl/ti(...)erindexjournaal.html
Ja, dat klopt, maar als je nu snel even wil kijken wat het weer gaat doen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik vond die van wilbert ook wel handigwant als je dan op die namen klikt, krijg je een uitleg. Zo leer ik weer wat
DAt gebied in Frankrijk, het lijkt wel of dat tegen de Alpen aan hangt, is dat ook van invloed?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef aloa het volgende:
Estofex verwacht nog wel het nodige slechte weer.
Momenteel is het bladstil buiten. Geen zuchtje wind.
[ afbeelding ]
teeeerinnngg.. dat wil ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:52 schreef aloa het volgende:
aan het eind van gistermiddag om 17:15 uur werd vanaf de Teding van Berkhoutweg te Berkhout een heuse windhoos gezien. De hoos heeft geen schade aangericht (bron: Pim Funcke).
http://www.janvissersweer.nl/
[ afbeelding ]
Laat ze er maar een 2tje van makenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef aloa het volgende:
Estofex verwacht nog wel het nodige slechte weer.
Momenteel is het bladstil buiten. Geen zuchtje wind.
[ afbeelding ]
Omg ik ben zo jaloers, die had ik ook willen zienquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:52 schreef aloa het volgende:
aan het eind van gistermiddag om 17:15 uur werd vanaf de Teding van Berkhoutweg te Berkhout een heuse windhoos gezien. De hoos heeft geen schade aangericht (bron: Pim Funcke).
http://www.janvissersweer.nl/
[ afbeelding ]
Inderdaad!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Omg ik ben zo jaloers, die had ik ook willen zien![]()
Geloof mij maar dat je behoorlijk in je broek poept als je zoiets daadwerkelijk voor je ogen ziet razen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:35 schreef xxiessiexx het volgende:
Omg ik ben zo jaloers, die had ik ook willen zien![]()
Bah, dat is vies.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat je behoorlijk in je broek poept als je zoiets daadwerkelijk voor je ogen ziet razen.
Met geen mogelijkheid te zeggenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:16 schreef Timmos het volgende:
Zit er hier een pro die even kan kijken hoe het weer is van 18:30 tot 22:00 in Zeeuws-Vlaanderen (Koewacht als het kan).. Moet dan fotograferen en filmen en zou het graag droog houden![]()
Hoe gunstig is dat voor waterhozen voor de kust van Den Haag?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef dimage het volgende:
Gaat er toch echt wel omspannen hoor morgen. Cape van 700 een lifted index van -9 de Jet die vrij gunstig is.
Spannend.
[ afbeelding ]
Het lijkt mij ook aardig eng. Maar toch lijkt het me vet!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat je behoorlijk in je broek poept als je zoiets daadwerkelijk voor je ogen ziet razen.
Hier ben ik ook in geïnteresseerd. Mijn vader heeft wel eens een waterhoos hier voor de Westlandse kust gezien en hij vond het ook keigaafquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Hoe gunstig is dat voor waterhozen voor de kust van Den Haag?Woon sinds kort vlakbij de kust, wil dus ook wel eens een waterhoos zien
Ik heb er wel eens 2 op het IJsselmeer gezien. Ziet er prachtig uit ( vanuit een afstandje ).quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:05 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hier ben ik ook in geïnteresseerd. Mijn vader heeft wel eens een waterhoos hier voor de Westlandse kust gezien en hij vond het ook keigaafMaar volgens mij is het verdomd moeilijk te voorspellen waar en wanneer er zoiets gaat gebeuren, je moet er echt toevallig zijn.
Ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij gaat het richting de noordzee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:15 schreef marcel-o het volgende:
hoe zit dat met dat krulletje Centraal frankrijk?![]()
krijgt ZH nog wat mee?
Ik heb denk ik alle filmpjes op youtube gezien en Twister beschamend vaak gekeken en daarom is het eens tijd dat ik ze in het echt ziequote:Op donderdag 10 juni 2010 18:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens 2 op het IJsselmeer gezien. Ziet er prachtig uit ( vanuit een afstandje ).
quote:Approximately 160 waterspouts are currently reported per year across Europe, with the Netherlands reporting the most at 60, followed by Spain and Italy at 25, and the United Kingdom at 15. They are most common in late summer. In the Northern Hemisphere, September has been pinpointed as the prime month of formation.
Ik hoop van niet. Zit morgen bij Guus Meeuwisquote:
Heb ook daar mogen vertoeven in het tornado gebied. Erg mooi om te zien. Ik ben "helaas" niet dichter dan 5 mile van een tornado geweest. Alhoewel ik moet toegeven dat het vast een pretje was, nadat ik de schade had gezien.....quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb denk ik alle filmpjes op youtube gezien en Twister beschamend vaak gekeken en daarom is het eens tijd dat ik ze in het echt zieDaar zou ik wel voor naar Amerika willen eventueel.
De nazomer heb je dus de meeste kans, ik ga gewoon regelmatig naar het strand. Ik heb er ooit eentje gezien, maar echt van 10 km afstandquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:05 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hier ben ik ook in geïnteresseerd. Mijn vader heeft wel eens een waterhoos hier voor de Westlandse kust gezien en hij vond het ook keigaafMaar volgens mij is het verdomd moeilijk te voorspellen waar en wanneer er zoiets gaat gebeuren, je moet er echt toevallig zijn.
Tering man... je kan met dat ding gewoon ziet dat het in frankrijk onweertquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:52 schreef dimage het volgende:
Waterhozen zie ik nu nog niet zo echt zitten, watertemperatuur is nog iets te laag. Maar zoals het er nu uitziet kan het morgen nog wel eens gaan spoken. Maar let op he, de kaarten kunnen zo weer veranderen. Maar voor nu ziet het er heel goed uit.
Ben ook benieuwd wat die cel in noord-frankrijk gaat doen. is nu nog weak maar mijn EFM-100 geeft hem soms al aan als moderated tot severe.
[ afbeelding ]
Dat gebied lijkt richting de UK weg te trekken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:52 schreef dimage het volgende:
Waterhozen zie ik nu nog niet zo echt zitten, watertemperatuur is nog iets te laag. Maar zoals het er nu uitziet kan het morgen nog wel eens gaan spoken. Maar let op he, de kaarten kunnen zo weer veranderen. Maar voor nu ziet het er heel goed uit.
Ben ook benieuwd wat die cel in noord-frankrijk gaat doen. is nu nog weak maar mijn EFM-100 geeft hem soms al aan als moderated tot severe.
[ afbeelding ]
Woei, ik ben er klaar voor!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef aloa het volgende:
Estofex ziet het wel zitten voor morgen.
[ afbeelding ]
nee, trekt noordwaartsquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:22 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat gebied lijkt richting de UK weg te trekken?
er is weer wat naar jou onderwegquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is komen en gaan van buien hier!
Net een hoodbui gehad volgende komt er weer aan.
Als je de radar bekijkt zou je zeggen dat er niks meer aankomt maar juist alles ontploft vlak voor ons
12mm hier voor in de tuin en 11mm op de pier.
Dat kan ook nog.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
En voor je het weet gaat het allemaal tegen vallen
heel goed mogelijk. Het weer is net zo goed te voorspellen als de uitslagen van de politiek.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
En voor je het weet gaat het allemaal tegen vallen
Herkenbaar, de Lek is bij ons ook zo'n 'spelbreker'. En als zo'n bui vanuit het Zuiden toch de Lek overkomt, dan is het ook meteen raak. Zie het vannacht niet meer gebeuren overigensquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Saekerhett het volgende:
Onweer hier komt wel vaker het Twentekanaal niet over. Dan lijkt er heel wat aan te komen en lossen ze ineens als sneeuw voor de zon op.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Saekerhett het volgende:
Onweer hier komt wel vaker het Twentekanaal niet over. Dan lijkt er heel wat aan te komen en lossen ze ineens als sneeuw voor de zon op.
http://www.knmi.nl/cms/content/23843/onweer_over_rivierenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:46 schreef kermit71 het volgende:
[..]
Herkenbaar, de Lek is bij ons ook zo'n 'spelbreker'. En als zo'n bui vanuit het Zuiden toch de Lek overkomt, dan is het ook meteen raak. Zie het vannacht niet meer gebeuren overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |