Gezien het een verdwijning is, zijn de lijken blijkbaar nog niet gevonden. Dus goed weggewerkt wellicht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:15 schreef Miless het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij toen dan niet gevlucht zijn? Of zou hij die lijken wel goed weggewerkt hebben...?
Hij voelde zich dan waarschijnlijk oppermachtig. Hij heeft vijf jaar uit de klauwen van justitie weten te blijven, misschien werd hij juist daardoor minder voorzichtig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou je in gódsnaam documentatie bewaren als je iemand vermoord hebt? Beveiligd of niet, dat is toch oliedom?
De kans dat 2 moorden op dezelfde dag in een ander jaar plaatsvinden is gegeven dat elke dag een moord gepleegd wordt is 1/365. Je mist alleen het factor dat hij er weer bij betrokken is. Dan kun je gaan vermenigvuldigen met het aantal mensen etc. Ik denk dat het de mensen daar om gaat. De kans dat er een moord gepleegd wordt is inderdaad anders dan de kans dat er een moord gepleegd wordt én Joran is er weer bij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:32 schreef watchers het volgende:
[..]
Prachtig toch, de manier van redeneren van de complotfans?
De kans dat twee moorden op dezelfde dag in een ander jaar plaatsvinden is 1 op 365. Dat kan niet, hoor: da's veel te toevallig. De kans dat je twee keer hoofdverdachte bent in een moordzaak met zeer sterke aanwijzingen voor je schuld, op verschillende plaatsen in de wereld in verschillende jaren is.... laten we coulant zeggen: 1 op 1 miljard. Ja, dat kan hoor: da's gewoon toeval
Omdat hij natuurlijk niet gepakt wilt worden. Dus had hij het zoieso niet in dat hotel gedaan.quote:
Als je even had opgelet, had je geweten dat dat zeer waarschijnlijk gaat over een incident van een paar maanden geleden, waarbij er geen schedel gevonden werd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:24 schreef Drumpie het volgende:
Ow en nu ineens dat Joran gepakt is, is ook nog de schedel van Nathalee gevonden.
Raar hoor.
Tuurlijk wil hij niet gepakt worden, maar het kan best in blinde woede zijn gegaan. Dit keer was hij in een vreemd land, zonder pap, zonder vrienden die hem eventueel konden helpen, etc.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:35 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Omdat hij natuurlijk niet gepakt wilt worden. Dus had hij het zoieso niet in dat hotel gedaan.
Maar stel dat toen met Nathalee ze echt van het balkon is gevallen of wat dan ook (niet vermoord),
moest hij het lichaam ook wegwerken, dat heeft die goed gedaan dus. En deze keer is het hem overvallen
ineens een dood meisje op z'n kamer. Geen tijd voor opruimen dus dan maar vluchten. Lijkt me
niet dat hij dat zou doen. Zoieso als je realistisch nadenkt en niet over z'n geschiedenis is die datum gewoon
iets heel aparts en unieks. Echt uniek omdat wat ik net al zei die kans minuscuul klein is om een moord op de zelfde datum en 5 jaar later te plegen en dan niet eens bewijs wegwerken.
Dan had hij net alsnog in z'n eentje geprobeerd en hij had ook wat pokermaatjes daar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:37 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Tuurlijk wil hij niet gepakt worden, maar het kan best in blinde woede zijn gegaan. Dit keer was hij in een vreemd land, zonder pap, zonder vrienden die hem eventueel konden helpen, etc.
Hoe weet je dat? Ken je Joran zo goed? Kun je in z'n hoofd kijken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:38 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Dan had hij net alsnog in z'n eentje geprobeerd en hij had ook wat pokermaatjes daar.
Zou jij niet alles op alles zetten om zoveel mogelijk bewijs te vernietigen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:40 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ken je Joran zo goed? Kun je in z'n hoofd kijken?
Ik denk dat je moet stoppen de zaak Holloway en deze zaak te vergelijken. Er is sowieso geen vergelijkingsmateriaal, want haar lichaam is nooit gevonden. Wie weet heeft hij haar ook dood geslagen.
We hebben het hier over mensen die geloven dat hij er juist niet bij betrokken kan zijn omdat het te toevallig zou zijn dat een moord op dezelfde dag zou zijn gepleegd als eerder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:35 schreef EllaN het volgende:
De kan dat 2 moorden op dezelfde dag in een ander jaar plaatsvinden is gegeven dat elke dag een moord gepleegd wordt is 1/365. Je mist alleen het factor dat hij er weer bij betrokken is.
Gewoon houden bij die dagenquote:Ik ben ondertussen zelf de draad kwijt van wat ik nou eigenlijk duidelijk wilde maken
Wel als Joran straks zijn verhaal mag doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:42 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Misschien komen we
nooit achter de echte waarheid.
Nee, I would get the fuck out.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:42 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Zou jij niet alles op alles zetten om zoveel mogelijk bewijs te vernietigen?
Het gaat ook niet perse om bewijsmateriaal het gaat ook om hoe hij dingen daar heeft toegepast.
Deze zaak stinkt van alle kanten, jammer dat er in dat land veel corruptie is. Misschien komen we
nooit achter de echte waarheid.
Ah ja, begrepenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:44 schreef watchers het volgende:
[..]
We hebben het hier over mensen die geloven dat hij er juist niet bij betrokken kan zijn omdat het te toevallig zou zijn dat een moord op dezelfde dag zou zijn gepleegd als eerder.
De kans echter dat een moordenaar op dezelfde dag als een eerdere moord die hij heeft gepleegd, weer een moord pleegt en niet een andere dag, is gewoon 1 op 365 dagen. De kans op toeval is dus vrij groot
Die datum, dat kan gewoon geen toeval zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:35 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Omdat hij natuurlijk niet gepakt wilt worden. Dus had hij het zoieso niet in dat hotel gedaan.
Maar stel dat toen met Nathalee ze echt van het balkon is gevallen of wat dan ook (niet vermoord),
moest hij het lichaam ook wegwerken, dat heeft die goed gedaan dus. En deze keer is het hem overvallen
ineens een dood meisje op z'n kamer. Geen tijd voor opruimen dus dan maar vluchten. Lijkt me
niet dat hij dat zou doen. Zoieso als je realistisch nadenkt en niet over z'n geschiedenis is die datum gewoon
iets heel aparts en unieks. Echt uniek omdat wat ik net al zei die kans minuscuul klein is om een moord op de zelfde datum en 5 jaar later te plegen en dan niet eens bewijs wegwerken.
De geest van de pathologische leugenaar werkt altijd op topsnelheid: dat is echt zijn tweede natuur... of moet ik zeggen: eerste. Gaat ongetwijfeld na zoveel oefening volautomatisch. Vaak vertellen ze zelfs leugens als het helemaal niet nodig is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg dus: volgens mij verzint 'ie het gewoon om een lagere straf te krijgen.
Wel knap dat hij dat in een paar dagen van grote stress zo heeft kunnen bedenken, want als hij van tevoren al bedacht had dat hij met dit verhaal zou komen, dan zou hij in eerste instantie niet ontkend hebben.
In dat geval zaten de omstandigheden mee. Plaats om het lijk te laten verdwijnen in de buurt, helpers in de buurt. Daar was nu geen sprake van.quote:Wel bijzonder dom dat hij kennelijk nooit heeft overdacht dat hij wel eens gepakt zou kunnen worden. Met Natalee Holloway zal hij ook puur mazzel hebben gehad, want slimheid kun je hem niet verwijten.
Voor wie de pers of voor de politie?, anders word het zo gecensureerd hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:45 schreef eurabia het volgende:
[..]
Wel als Joran straks zijn verhaal mag doen.
Dan zou jij toch ook gepakt zijn?, dat wil je toch niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:45 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Nee, I would get the fuck out.
En dat we nooit achter de hele waarheid zullen komen ligt het meest aan Joran, vrees ik... Hij heeft wel bewezen niet vies te zijn van leugens.
Meer een geval van wat algemene kennis hebben rondom moordzaken. Voor ons uitgezocht door betaalde psychologen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:33 schreef Viking84 het volgende:
Mooi zeg, al die amateurpsychologen hier!![]()
.
Slaat nergens op, waarom hebben al die andere moordenaars die nog in de gevangenis zitten dan geen executie gehad?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:50 schreef ErwinRommel het volgende:
heh
http://www.nowpublic.com/(...)xecuted-2624602.html
Je vergeet dat Joran zichzelf erg intelligent vindt en misschien wat overmoedig is geworden door de hele Holloway zaak. En als deze zaak door een woedeaanval is gekomen heeft hij er sowieso niet over nagedacht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:56 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Dan zou jij toch ook gepakt zijn?, dat wil je toch niet.
Hoeft niet, als hij nou alles eerlijk verteld maar stel het zou een complot zijn, dan zouden die inlichtingen de "waarheid" niet naar buiten brengen.
Leg nog eens even uit hoe jij een lijk onopgemerkt uit een hotelkamer zou laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:56 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Voor wie de pers of voor de politie?, anders word het zo gecensureerd hoor.
[..]
Dan zou jij toch ook gepakt zijn?, dat wil je toch niet.
Hoeft niet, als hij nou alles eerlijk verteld maar stel het zou een complot zijn, dan zouden die inlichtingen de "waarheid" niet naar buiten brengen.
In stukken zagen en in je tas meenemen. Desnoods een paar keer lopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:02 schreef watchers het volgende:
[..]
Leg nog eens even uit hoe jij een lijk onopgemerkt uit een hotelkamer zou laten verdwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |