Mooi.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wanneer ik beredeneer waarom je op de PvdA zou moeten stemmen, bijvoorbeeld
Jawel, Rotterdam is de bron van alle ellende op deze wereld. Alle bekende en minder bekende ziektes zijn daar ontstaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig![]()
Maar ik weet nog niet of ik meteen door naar huis rij of bij mn zusje blijf slapen.
Nee. Laat hem alsjeblieft in de waan dat hij slim is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
hou op met grappen maken man, ik kom niet meer bij![]()
Worship our epicnessquote:
Ja, met jou kan ik niet praten... Die bijstanders krijgen immers toch gratis geldquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
hou op met grappen maken man, ik kom niet meer bij![]()
Amen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jawel, Rotterdam is de bron van alle ellende op deze wereld. Alle bekende en minder bekende ziektes zijn daar ontstaan.
het zit diep heh neefquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jawel, Rotterdam is de bron van alle ellende op deze wereld. Alle bekende en minder bekende ziektes zijn daar ontstaan.
En bedanktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
WORSHIP THE SHEEP!quote:
ja inderdaad, en feiten schromelijk overdrijven is natuurlijk altijd goed argumentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, met jou kan ik niet praten... Die bijstanders krijgen immers toch gratis geld
Beste vriending? Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zelfs DW, je beste vriending verloochend je
Het gaat niet om het feit, het gaat om de uiteindelijke uitkomst, bij beide gevallen gaan ze er op achteruit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad, en feiten schromelijk overdrijven is natuurlijk altijd goed argument
Jep.quote:
Sorryquote:
Que?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zelfs DW, je beste vriending verloochend je
Dat waren jullie toch, op fok, of heb ik nou weer lopen fantaserenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beste vriending? Heb ik wat gemist?
Ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beste vriending? Heb ik wat gemist?
Is je euro echt nog niet op?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat waren jullie toch, op fok, of heb ik nou weer lopen fantaseren
Waarschijnlijk heb je lopen fantaseren over ons, naekt, samen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat waren jullie toch, op fok, of heb ik nou weer lopen fantaseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |