Jouw posts zijn een en al sarcasme, dus dat had ik al verwachtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
GOH. Het sarcasme was zeker moeilijk aan te voelen met je kunstbeen?
Blijkbaar niet, want je snapte het niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jouw posts zijn een en al sarcasme, dus dat had ik al verwacht
Ja, maar HIJ begonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Rotterdam moet je ook niet willen slapenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel iemand hebben die in de buurt woont, niet in Rotterdam!
We zitten in ONZ, denk je nou echt dat ik dom benquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want je snapte het niet.
Dat denk ik niet alleen..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We zitten in ONZ, denk je nou echt dat ik dom ben
Rotterdam.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar HIJ begonHoe oud ben je, 3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik slaap eind van de maand in Rotterdam, denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In Rotterdam moet je ook niet willen slapen
Wil ik ook nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In Rotterdam moet je ook niet willen slapen
Aardige gok. Volgens mij zit je er niet ver naast.quote:
Sterkte aan de nabestaanden. Bij thuiskomst kleren buiten uittrekken, en ritueel verbranden!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik slaap eind van de maand in Rotterdam, denk ik.
Wanneer ga je die gebruiken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn IQ test geeft aan dat ik een bovengemiddelde intelligentie heb
Nee joh, nergens voor nodigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sterkte aan de nabestaanden. Bij thuiskomst kleren buiten uittrekken, en ritueel verbranden!
Ja dus, ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn IQ test geeft aan dat ik een bovengemiddelde intelligentie heb
Alsof dat relevant is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wanneer ik beredeneer waarom je op de PvdA zou moeten stemmen, bijvoorbeeld
dat dusquote:
We're gonna take over the world!!quote:
Ik drink bijna geen bier. Zou ik wel moeten doen, ik heb vakantie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gebruik hetEn niet te veel bier drinken
WORLD DOMNNATIONquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We're gonna take over the world!!
NARF
Mooi.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wanneer ik beredeneer waarom je op de PvdA zou moeten stemmen, bijvoorbeeld
Jawel, Rotterdam is de bron van alle ellende op deze wereld. Alle bekende en minder bekende ziektes zijn daar ontstaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig![]()
Maar ik weet nog niet of ik meteen door naar huis rij of bij mn zusje blijf slapen.
Nee. Laat hem alsjeblieft in de waan dat hij slim is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
hou op met grappen maken man, ik kom niet meer bij![]()
Worship our epicnessquote:
Ja, met jou kan ik niet praten... Die bijstanders krijgen immers toch gratis geldquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
hou op met grappen maken man, ik kom niet meer bij![]()
Amen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jawel, Rotterdam is de bron van alle ellende op deze wereld. Alle bekende en minder bekende ziektes zijn daar ontstaan.
het zit diep heh neefquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jawel, Rotterdam is de bron van alle ellende op deze wereld. Alle bekende en minder bekende ziektes zijn daar ontstaan.
En bedanktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
WORSHIP THE SHEEP!quote:
ja inderdaad, en feiten schromelijk overdrijven is natuurlijk altijd goed argumentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, met jou kan ik niet praten... Die bijstanders krijgen immers toch gratis geld
Beste vriending? Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zelfs DW, je beste vriending verloochend je
Het gaat niet om het feit, het gaat om de uiteindelijke uitkomst, bij beide gevallen gaan ze er op achteruit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad, en feiten schromelijk overdrijven is natuurlijk altijd goed argument
Jep.quote:
Sorryquote:
Que?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zelfs DW, je beste vriending verloochend je
Dat waren jullie toch, op fok, of heb ik nou weer lopen fantaserenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beste vriending? Heb ik wat gemist?
Ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beste vriending? Heb ik wat gemist?
Is je euro echt nog niet op?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat waren jullie toch, op fok, of heb ik nou weer lopen fantaseren
Waarschijnlijk heb je lopen fantaseren over ons, naekt, samen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat waren jullie toch, op fok, of heb ik nou weer lopen fantaseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |