Blauw witte brilquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik verzin niks. Misschien moet jij die blauw-witte bril eens afdoen. Zat users die het allemaal doodnormaal vonden dat er negen activisten werden neergeknald.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik verzin niks. Misschien moet jij die blauw-witte bril eens afdoen. Zat users die het allemaal doodnormaal vonden dat er negen activisten werden neergeknald.
Blij dat je geen vredesactivisten zegtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo simpel Koosje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, wat ik niet begrijp is dat veel westerlingen geen donder geven om die activisten die vorige week werden neergeknald. Terwijl wanneer er een Israelische soldaat wordt vermoord er nog net geen condoleance-register wordt geopend.
Het is gewoon allebei erg.
Je hoeft je ook niet aangesproken te voelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:53 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Blauw witte bril
Koos, weet je wat jij doet? Lekker met jezelf blijven discussieren.
Ik vind een genocide erger maar daar hoor ik jullie nooit overquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat moet je laten rustenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:27 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Ik vind een genocide erger maar daar hoor ik jullie nooit over
Koosje, je hebt gewoon gelijk!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, wat ik niet begrijp is dat veel westerlingen geen donder geven om die activisten die vorige week werden neergeknald. Terwijl wanneer er een Israelische soldaat wordt vermoord er nog net geen condoleance-register wordt geopend.
Het is gewoon allebei erg.
Inderdaad om je dood aan te ergeren daar hoor je MOSLIMS nooit over maar dan ook nooit maar zodra 0,1 dode valt door een Jood of door een Amerika staat gelijk circus in midden oosten op scherpquote:
Hoe lang mogen Joden dat nog gebruiken om elke moord goed te praten? Ik vind de holocaust afschuwelijk, maar kom op, dat is geen vrijbrief om ook maar een 0,1 (?:P) dode goed te praten, please!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:16 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Inderdaad om je dood aan te ergeren daar hoor je MOSLIMS nooit over maar dan ook nooit maar zodra 0,1 dode valt door een Jood of door een Amerika staat gelijk circus in midden oosten op scherp
Moet ik elke dag een kaarsje opsteken voor de slachtoffers van de holocaust? Ik bezoek elk jaar de lokale dodenherdenking en spreek mij uit tegen mensen die de holocaust ontkennen. Maar dat is blijkbaar niet voldoende.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:27 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Ik vind een genocide erger maar daar hoor ik jullie nooit over
Waar hoor je moslims nooit over?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:16 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Inderdaad om je dood aan te ergeren daar hoor je MOSLIMS nooit over maar dan ook nooit maar zodra 0,1 dode valt door een Jood of door een Amerika staat gelijk circus in midden oosten op scherp
Waar praat een jood een dode goed vanwege de holocaust?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:18 schreef Aylin het volgende:
[..]
Hoe lang mogen Joden dat nog gebruiken om elke moord goed te praten? Ik vind de holocaust afschuwelijk, maar kom op, dat is geen vrijbrief om ook maar een 0,1 (?:P) dode goed te praten, please!
Wil je het topic doorlezen aub?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:24 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Waar praat een jood een dode goed vanwege de holocaust?
Dat heb ik gedaan ben er sinds het begin bij maar waar staat dit dan?quote:
Uit de post van Triggershot valt op te maken, iig ik maakte er uit op, dat Moslims niet zo moeten zeuren over 0,1 dode, omdat de Holocaust is geweest, en genocide is veel erger dan een dode hier of daar..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:26 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan ben er sinds het begin bij maar waar staat dit dan?
Ik bedoelde geen holocaust en met de holocaust bedoel ik dus niet alleen joden we herdenken ook minder begaafde mensen/gehandicapten/ anders denkendequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ik elke dag een kaarsje opsteken voor de slachtoffers van de holocaust? Ik bezoek elk jaar de lokale dodenherdenking en spreek mij uit tegen mensen die de holocaust ontkennen. Maar dat is blijkbaar niet voldoende.
Hè? Ik reageerde op iets, wat iemand zei??quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:29 schreef Amos_ het volgende:
Dat mag je dan even quoten, dat blijkt ook niet uit dat wikipedia-artikel.
Waar heb je het in vredesnaam over?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:30 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Ik bedoelde geen holocaust en met de holocaust bedoel ik dus niet alleen joden we herdenken ook minder begaafde mensen/gehandicapten/ anders denkende
misschien beter opletten vogel dat er mensen gelijk lopen te huilen dat we bij de holocaust alleen joden herdenkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar heb je het in vredesnaam over?
Eh... de Holocaust daar wordt in principe alleen de jodenvervolging herdacht. Dus ik snap je ook even nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:34 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
misschien beter opletten vogel dat er mensen gelijk lopen te huilen dat we bij de holocaust alleen joden herdenken
Nog steeds geen belletje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:34 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
misschien beter opletten vogel dat er mensen gelijk lopen te huilen dat we bij de holocaust alleen joden herdenken
Eh alle slachtoffers die daar zijn gemaaktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:35 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Eh... de Holocaust daar wordt in principe alleen de jodenvervolging herdacht. Dus ik snap je ook even niet
Weet in het vervolg waar je over praat wil je.quote:
Holocaust slaat op de jodenvervolging. Misschien denk je aan de jaarlijkse dodenherdenking. Daar worden alle slachtoffers van oorlogsgeweld herdacht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:37 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Eh alle slachtoffers die daar zijn gemaakt
En wat zijn we dan eigenlijk hypocriet he? De Russen maakten vlak voor de oorlog minstens zoveel Joden slachtoffers.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:35 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Eh... de Holocaust daar wordt in principe alleen de jodenvervolging herdacht. Dus ik snap je ook even niet
Uiteraard maar hypocrisie is mens eigen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:41 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
En wat zijn we dan eigenlijk hypocriet he? De Russen maakten vlak voor de oorlog minstens zoveel Joden slachtoffers.
Juist. Nu weer de moslims, toen wij, daarvoor de Christenen... en we leren er geen sjoegem van.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:42 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Uiteraard maar hypocrisie is mens eigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |