Duvel staat koudquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:57 schreef ThePianoMan het volgende:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:31 schreef Flounder het volgende:Bier & Chips
[ afbeelding ]
Ging in Carré toch prima? Eerst met z'n vieren, daarna de andere vier kort. Hopelijk doen ze vanavond weer zoiets.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:59 schreef Morendo het volgende:
Acht mensen voor het grote debat is trouwens veel te veel.
Jij bent zo'n type die drinkt om te vergeten? In casu de ongetwijfeld dramatische prestatie van Job.quote:
Ik sla voor morgenavond inderdaad wat zwaarders inquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij bent zo'n type die drinkt om te vergeten? In casu de ongetwijfeld dramatische prestatie van Job.
Zou me niks verbazen als die straks minister wordtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wiegel met z'n gebral.Ga naar huis man.
Marianne is een schatjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dit wordt echt dikke pret. Ik vraag me af wie er eerst gaat krijsen, Rita of Marianne.
''Het ging los''.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:04 schreef TNA het volgende:
Echec rond JackCreatieve lui daar bij de NOS.
En dan nog willen ze een nieuw, extra simpel NOS-journaal maken omdat blijkbaar velen het gewone niet begrijpenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
''Het ging los''.
Dat is tegenwoordig normale taal op nationale televisie.
Die Italiaanse gangsterkop ook van Karhofquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:04 schreef TNA het volgende:
Echec rond JackCreatieve lui daar bij de NOS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |