Dank je wel voor je bericht. Het stelt me toch wel een beetje gerust over een mogelijke KS.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:53 schreef Basboussa het volgende:
Bah Djenneke! Ik moet wel zeggen, kind lag hier altijd goed, en is pas na 36weken in een stuit gaan liggen. VK geloofde er niets van, maar kan dus welNog geprobeerd te draaien, maar eigenlijk was het al duidelijk dat er weinig kans is dat er zo laat nog gedraaid kan worden. Hier is stuit sowieso ks. Met een ruggeprik ben je er gewoon bij, en kind mag meteen bij je etc. Alleen ben je er wel goed duf van, en kind ook...
Ik ben trouwens heul niet zo moe als tijdens de vorige zwangerschap, maar wel 's avonds erge buikpijn, metname voor het slapengaan... Bah!
Thanksquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:11 schreef Basboussa het volgende:
Oh, Djenneke, het is dus echt meestal niet zo dat je je ogen opendoet en dan al uren gemist hebt met kind... In de meeste gevallen ben je er gewoon bij, laten ze je meteen de baby zien, bespreken ze wat ze aan het doen zijn en zit je partner er gewoon naast om je handje vast te houden... Niet zo romantisch, maar het is nou ook niet echt een ervaring die je helemaal mist...
Heb daarna wel erg geijld en heb het erg koud gehad, maar dat was na 2 uur weer over... En 's avonds stond ik gewoon in de badkamer mijn tanden te poetsen...
Ik had 2 hormoonnachtmerries. Ik droomde dat ik in een of andere horrorfilm beland was incl sadistische "baas" die vond dat we de mensen die aan de muur hingen af moesten makenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:07 schreef Ticootje het volgende:
Ok hormoondromen:
Ik ging vannacht bij Sonnetje logeren. M. ook. En Lieke was er ook, en die was al een jaar of 10. Maar om 10 uur was ze nog steeds wakker en wilde ze graag appelsap of melk, maar dat vond R. niet goed...
Snappen jullie het nog.. En toen werd Jen wakker... En had ik zoiets van![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |