abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82560891
Denk dat het slapen in de lucht zit. Ik ben vanmiddag ook een paar uur onder zeil geweest.

Moest vanmorgen bloed laten prikken om te kijken naar de stollingswaarden van mijn bloed. 9 buisjes..... Vond het eigenlijk best veel.
*poef* nu is het weg
pi_82561089
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:53 schreef Basboussa het volgende:
Bah Djenneke! Ik moet wel zeggen, kind lag hier altijd goed, en is pas na 36weken in een stuit gaan liggen. VK geloofde er niets van, maar kan dus wel Nog geprobeerd te draaien, maar eigenlijk was het al duidelijk dat er weinig kans is dat er zo laat nog gedraaid kan worden. Hier is stuit sowieso ks. Met een ruggeprik ben je er gewoon bij, en kind mag meteen bij je etc. Alleen ben je er wel goed duf van, en kind ook...

Ik ben trouwens heul niet zo moe als tijdens de vorige zwangerschap, maar wel 's avonds erge buikpijn, metname voor het slapengaan... Bah!
Dank je wel voor je bericht. Het stelt me toch wel een beetje gerust over een mogelijke KS.

Vervelend zeg van die buikpijn. Helpt liggen niet een beetje? Bij mij werkt dat meestal wel.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 9 juni 2010 @ 18:11:58 #253
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_82561223
Oh, Djenneke, het is dus echt meestal niet zo dat je je ogen opendoet en dan al uren gemist hebt met kind... In de meeste gevallen ben je er gewoon bij, laten ze je meteen de baby zien, bespreken ze wat ze aan het doen zijn en zit je partner er gewoon naast om je handje vast te houden... Niet zo romantisch, maar het is nou ook niet echt een ervaring die je helemaal mist...

Heb daarna wel erg geijld en heb het erg koud gehad, maar dat was na 2 uur weer over... En 's avonds stond ik gewoon in de badkamer mijn tanden te poetsen...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_82561514
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:11 schreef Basboussa het volgende:
Oh, Djenneke, het is dus echt meestal niet zo dat je je ogen opendoet en dan al uren gemist hebt met kind... In de meeste gevallen ben je er gewoon bij, laten ze je meteen de baby zien, bespreken ze wat ze aan het doen zijn en zit je partner er gewoon naast om je handje vast te houden... Niet zo romantisch, maar het is nou ook niet echt een ervaring die je helemaal mist...

Heb daarna wel erg geijld en heb het erg koud gehad, maar dat was na 2 uur weer over... En 's avonds stond ik gewoon in de badkamer mijn tanden te poetsen...
Thanks Zo heel romantisch is een gewone bevalling volgens mij nou ook weer niet... Of probeer ik het nu te veel te relativeren?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82561995
Ik ben zo gesloopt.. Ik werk 3 dagen en het werk gaat nog wel.
Maar ik moet er ook nog zien te komen met de fiets
pi_82562194
Ach Djenneke, je hebt nog een heel leven met je kindje! En ik geloof er ook nie zo in dat een gewone bevalling romantisch is en je meteen op je benen staat.

En wat een goed idee van die zwitsalbuiltjes in de stofzuiger, ga ik gelijk doen!
pi_82565314
Morgen ben ik 15 weken en ben nou ongeveer 5 kilo aangekomen al. Woog ongeveer 64, 65 kilo voor m'n zwangerschap, en sinds ik zwanger ben eet ik idd wel erg veel Kon dat altijd al wel, maar nu.... schandelijk soms Maar tis gevarieerd gezond en ongezond...blijf het nog ff in de gaten houden, zeker als ik hier lees dat het kan stoppen of afnemen...kleine opluchting, het moet er na die 9 maanden natuurlijk ook weer allemaal vanaf.

Ik ben ook wel benieuwd hoe onze kat gaat reageren als de kleine er is...ze is behoorlijk aanhankelijk en diva gedrag is d'r niet vreemd.

En steeds meer mensen gaan vragen of ik zwanger ben!
Back in business.
pi_82581345
Ja het aankomen kan stoppen of afnemen, of je kan ook ineens een kilo per week aankomen. Weet je nooit vantevoren natuurlijk. Als je het nu al vervelend vind, kan je dan beter wat meer op je eten letten lijkt me.

Wij hebben net de eerste partneravond van de yogapufclub gehad. Vond het eerste deel een beetje saai, ze liet van die platen zien over hoe de baby in je buik zit en hoe het eruit ziet als ie geboren word enzo. Hadden we op de vorige pufclub ook al gezien, en met zulke dingen heb ik zelf ook altijd zoiets van dat kan ik ook zelf wel even googlen. Het tweede deel gingen we wat oefeningen doen, hoe je partner je buik kan masseren, en dan nog wat dingen die je tijdens de weeen zou kunnen doen. Zaten wel fijne dingen bij.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:02:27 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82602503
KD'ke, sterkte in het ziekenhuis vandaag.
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:06:19 #260
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82602630
Kleurdoos, ik duim!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_82602645
Kleurdoos, ik hoop echt dat het mee gaat vallen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:18:27 #262
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82602978
Djenneke , en succes bij de gyn.

KD succes in het ziekenhuis, ik hoop dat het allemaal meevalt.

Fluugs nog 2 daagjes tot je verlof! Nog even doorzetten meid!
pi_82603384
KD, veel sterkte en succes!

Hier vandaag 36 weken we zijn weer een week verder
Over 3 kwartier moet ik bij de Gyn zijn.. ben vreselijk zenuwachtig maar waarvoor? Ik verwacht namelijk helemaal niks.. Zelfs geen inleiding want denk dat ze me minstens nog een week door laten lopen.. Heb ook gewoon spontaan weer weeen en harde buiken!

Kom straks denk ik mijn verhaal doen.. Morgen hebben we zelfs nog een bruiloft van iemand van het Forum waar ik al meeschrijf sinds Shenaya in mijn buik zat.. wel of niet doen?! Eerst maar eens het bezoek aan de Gyn en dan zien we wel!
Altijd blijven lachen... :)
pi_82603785
KD sterkte vandaag.

Ik ben vandaag 6 weken en het lijkt ook alsof mijn lichaam ook echt per direct de knop volgens de boekjes heeft omgezet en denkt 'zo vanaf vandaag mag je overgeven.'
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:45:10 #265
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82603903
Zometeen eerst naar de gyn en daarna de 'bevallingsafspraak' bij de verpleegkundige. Ik heb geen geboorteplan meer gemaakt, maar ga haar gewoon de paar dingen vertellen die ik heel belangrijk vind, dan zetten ze dat maar in m'n status...

En dan vanmiddag nog paar uur werken en morgen rond een uurtje of 2 dan eindelijk verlof

Dit punt leek zo enorm ver weg toen ik in de eerste drie maanden zo enorm angstig was of deze zwangerschap wel zou doorzetten... Maar het kan, Willem is inmiddels levensvatbaar en ik ga gewoon morgen met verlof

En KD, dit punt gaat ook voor jou weer komen. Heel veel sterkte vandaag meid, ik denk aan je!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_82604649
Ok hormoondromen:

Ik ging vannacht bij Sonnetje logeren. M. ook. En Lieke was er ook, en die was al een jaar of 10. Maar om 10 uur was ze nog steeds wakker en wilde ze graag appelsap of melk, maar dat vond R. niet goed...

Snappen jullie het nog.. En toen werd Jen wakker... En had ik zoiets van
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82604689
KD'tje
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:16:32 #268
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82604991
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:07 schreef Ticootje het volgende:
Ok hormoondromen:

Ik ging vannacht bij Sonnetje logeren. M. ook. En Lieke was er ook, en die was al een jaar of 10. Maar om 10 uur was ze nog steeds wakker en wilde ze graag appelsap of melk, maar dat vond R. niet goed...

Snappen jullie het nog.. En toen werd Jen wakker... En had ik zoiets van
Ik had 2 hormoonnachtmerries. Ik droomde dat ik in een of andere horrorfilm beland was incl sadistische "baas" die vond dat we de mensen die aan de muur hingen af moesten maken Werd wakker maar durfde eigenlijk niet eens naar het toilet. Daarna nog 1 maar die ben ik gelukkig alweer vergeten. Tussendoor dus maar naar de verkiezingsuitslagen gekeken.
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:23:19 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82605227
KD
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:50:36 #270
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82611797
Goedgekeurd

140/80, urine in orde, Willem netjes met het hoofdje naar beneden, beweeglijk in het bekken. Ergo: Nette sticker gekregen...

Alleen binnenkort weer bloed prikken omdat laatst uit bloedbeeld was gebleken dat m'n schildklierfunctie iets verminderd was ten opzichte van vóór m'n zwangerschap. (dat weten ze bij mij omdat dit na de miskramen ook getest is)
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:52:28 #271
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82611881
KD,veel sterkte

Gister controle bij Gyn gehad,op zich goed gekeurd maar omdat ik er geestelijk en lichaamlijk eigenlijk helemaal doorheen zit wilde ze me een nachtje laten blijven.Maar dat wilde ik niet,voel me thuis beter (al voel ik me nu nergens goed geloof ik).Nou ja als ik alsnog wil of als het minder gaat gelijk bellen en anders volgende week weer controle met 40 wkn en kijken we dan hoe en wat verder.
Kon vanacht weer niet slapen,deze keer knallende hoofdpijn en ben gaan piekeren,uiteindelijk maar uit bed gegaan,om 5uur weer terug en heb tot 12.00 geslapen....nu voel ik me helemaal zo brak als het maar zijn kan,zou hel liefst weer terug het bed in gaan maarja dan is de kans groot dat ik vanavond weer niet slaap natuurlijk.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:57:20 #272
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82612128
Pffft Guess, je zit jezelf danig in de weg dus... Ik hoop echt voor je dat je kleintje zich snel aandient en het grote genieten kan gaan beginnen

Heb je al iets van een airco of ventilator ofzo staan? Ik merk bij mij dat dit erg goed werkt om de nachtrust wat te rekken. Dit klamme weer is helemaal niks als je even lekker wilt (of eigenlijk móet) bijslapen...
pi_82613871
Wat fijn van je sticker flugeltje,

Balen zeg Guess, hopelijk duurt t niet al te lang meer voor je

Hoe zou het met KD zijn?

Ik had voor vandaag in de planning om lekker uit te slapen, maar de mensen die elders in de flat aan het boren etc zijn vonden dat niet zo'n goed idee. Om 8.00 stond ik naast mijn bed. Ben vanmiddag nog maar even teruggegaan, de werklui waren gestopt. In bed heb ik een muziekbeestje bij mijn buik gezet, en ineens werd Ilse erg actief. Ik heb mijn hand op mijn buik gelegd, en ineens voel ik dr ook echt met mijn hand... wat een gaaf gevoel zeg.. bizar.
*poef* nu is het weg
pi_82614629
Ik heb ook eindelijk iets beter (langer vooral) geslapen. De laatste nachten écht geen oog dicht gedaan.
Zo warm in bed ook pfffff en ik ben al zo'n slechte/lichte slaper. Vanmorgen om 10:30 uit bed gekomen!
We hebben hier in huis beneden gelukkig een airco, zo'n 2 jaar nu. Zo blij dat ik die gekocht heb!!!!!!!!!!

O en btw, bedzeiltjes/moltons incl. zeiltje 2in1 zijn warm
pi_82616453
Bluh het is zoo benauwd buiten Ik slaap er 's nachts ook slecht van, maar zo te zien ben ik absoluut niet de enige! Ik kijk eerlijk gezegd wel een beetje op tegen de aankomende hete zomer.
Maaarrr goed, ik zag trouwens dat overal de schoenen zo'n beetje in de uitverkoop zijn dus ik ga vanavond maar eens lekker op zoek naar een leuk stel schoenen, daar word je toch altijd blij van

Dit weekend weer aan de slag met de babykamer. Vraagje voor jullie: Wat hebben jullie voor de ramen hangen? Gordijnen of rolgordijnen of??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')