Je hebt ook een soort eau de toiletspray als je echt zo van het geurtje houdt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:56 schreef Mereltje het volgende:
Djenneke ik heb ook gelezen dat op internet dat veel vrouwen niet te spreken zijn over Zwitsal, maar het ruikt zo lekkerik heb ook allerlei proefsetjes voor verzoringsspul, denk dat ik dat eerst maar eens op maak.
Net even lekker geluncht op het terras en morgen komt er weer visite.. ik heb bijna geen tijd voor het huishouden en hier op fok! te neuzen
Ik zweer trouwens bij de zetpillen van 1000mg.. Worden sneller opgenomen..quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:57 schreef Cantare het volgende:
[..]
volgens mij mag je gewoon 6 x 500 mg per dag
Ik las ook dat je geurdingetjes hebt voor in de klerenkast van Zwitsel, dat lijkt me ook wel wat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt ook een soort eau de toiletspray als je echt zo van het geurtje houdt.
Yep, kloptquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Ik las ook dat je geurdingetjes hebt voor in de klerenkast van Zwitsel, dat lijkt me ook wel wat.
Dat klinkt inderdaad best goed. Ik ben ook gek op het zwitsalluchtje, maar ik ga het toch niet proberen voor de smeerseltjes en shampoo's etc. Ik wist niet dat Neutral naast wasmiddelen ook verzorgingsproducten heeft?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Ik las ook dat je geurdingetjes hebt voor in de klerenkast van Zwitsel, dat lijkt me ook wel wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja... heel leuk, ik voel de baby nu sinds gisteren elke keer bewegen, vóór die tijd maakte ik me een beetje zorgen om hoe weinig ik 'm voelde (bij mijn andere kinderen altijd veel meer). Dat is weer helemaal goedgemaakt...echt even genieten! Jammer dat mijn man 't nog niet kan voelen.
Die moet je achter het filter van je stofzuiger douwen.. Ga je stofzuigen ruikt je hele huis naar zwitsal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Ik ben bij Mensendieck geweest en dat ging idd erg goed.Maar heb nu paar dgn last van m'n rug,ach ik ben 39weken en echt een hele zware buik,ik denk dat ik maar gewoon moet gaan bevallenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:11 schreef Suzanna het volgende:
Guess, misschien wat om wat oefeningen te gaan doen voor je rug, of naar een chiropractor / Mensendieck/ whatever therapeut te gaan voor je rug? Het helpt bij mij enorm, ik had altijd zo'n last daarvan tijdens de zwangerschap maar nu ik oefeningen doe bij de Mensendieck therapeut heb ik bijna nergens last van, ook niet van mijn bekken. Echt heerlijk!
Oeh goeie tip!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die moet je achter het filter van je stofzuiger douwen.. Ga je stofzuigen ruikt je hele huis naar zwitsal.![]()
Bumblies is bij de hoogvliet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:51 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Hier altijd zwitsal gebruikt voor van alles.. ook voor mezelf!!
Maar toen Shenaya eens een paar nachten geen behoefte had aan slaap trok ik mijn proefverpakking Natusan Bed time bodylotion uit de kast en wat een verslaving!!! Shenaya gaat op Zaterdag altijd helemaal onder de douche (ze wil alleen in bad maar die hebben we nu niet meer..) het is een groot drama de hele buurt weet het gelijk maar daarna smeer ik haar in met dat spul en word ze lekker rustig!! Mezelf smeer ik er ook geregeld mee in![]()
Moet zeggen dat ik de spullen van Bumblies ook wel fijn vind, hier te krijgen bij de Dekamarkt en Plus.. verder weet ik niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |