abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:58:07 #226
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82551821
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:56 schreef Mereltje het volgende:
Djenneke ik heb ook gelezen dat op internet dat veel vrouwen niet te spreken zijn over Zwitsal, maar het ruikt zo lekker ik heb ook allerlei proefsetjes voor verzoringsspul, denk dat ik dat eerst maar eens op maak.
Net even lekker geluncht op het terras en morgen komt er weer visite.. ik heb bijna geen tijd voor het huishouden en hier op fok! te neuzen
Je hebt ook een soort eau de toiletspray als je echt zo van het geurtje houdt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:59:03 #227
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82551880
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:57 schreef Cantare het volgende:

[..]

volgens mij mag je gewoon 6 x 500 mg per dag
Ik zweer trouwens bij de zetpillen van 1000mg.. Worden sneller opgenomen..

Ik gebruik zo weinig paracetamol, dat als ik het eens gebruik, dat ik dan ook wel echt pijn moet hebben.
pi_82551937
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je hebt ook een soort eau de toiletspray als je echt zo van het geurtje houdt.
Ik las ook dat je geurdingetjes hebt voor in de klerenkast van Zwitsel, dat lijkt me ook wel wat.
pi_82552123
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef Mereltje het volgende:

[..]

Ik las ook dat je geurdingetjes hebt voor in de klerenkast van Zwitsel, dat lijkt me ook wel wat.
Yep, klopt
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:04:21 #230
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82552159
In de bijsluiter stond dus dat je ze mag innemen maar vraag vooraf advies aan arts of apotheker. Even de apotheek gebeld,die zeggen idd 6x500 maar bij blijvende klachten naar arts bla bla etc.(maar dat vind ik logisch!)
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:06:55 #231
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_82552311
Idd 6 stuks per dag (zonder caffeine/coffeine of hoe je het ook schrijft).

Hier komt er ook weer zwitsal in (zeepvrije wasgel iig). Verder heb ik de vorige keer alleen wat olie voor in het bad gebruikt, verder eigenlijk zo goed als niets.
pi_82552328
quote:

[..]

Dat klinkt inderdaad best goed. Ik ben ook gek op het zwitsalluchtje, maar ik ga het toch niet proberen voor de smeerseltjes en shampoo's etc. Ik wist niet dat Neutral naast wasmiddelen ook verzorgingsproducten heeft?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:11:02 #233
45621 Suzanna
Mama van...
pi_82552527
Guess, misschien wat om wat oefeningen te gaan doen voor je rug, of naar een chiropractor / Mensendieck/ whatever therapeut te gaan voor je rug? Het helpt bij mij enorm, ik had altijd zo'n last daarvan tijdens de zwangerschap maar nu ik oefeningen doe bij de Mensendieck therapeut heb ik bijna nergens last van, ook niet van mijn bekken. Echt heerlijk!
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:17:41 #234
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82552891
Ik gebruik zelf zwitsal shampoo en wil voor de kleine straks ook zwitsal gebruiken. In de tas die we van de vk kregen zaten ook al een paar proefpakketjes en in een of andere doos zat een zwitsal geurbuiltje .

Wat betreft paracetamol, ik meen inderdaad ook 6× 500 te hebben begrepen. Heb er vanochtend 2 gehad, net een moorkop gehad en mn humeur klimt eindelijk weer omhoog.
pi_82553158
pessie, ik ben nu 25 weken. En ben sinds 3 weken onder controle van de gynaecoloog, dus ze houden we sowieso wel goed in de gaten. Ik ga 't morgen in ieder geval even aankaarten, al lijkt het vandaag al wat minder erg te zijn. Nou ja, liever een keer extra controleren dan een keer te weinig.

Wat grappig, die discussie over geurtjes. Tot ongeveer 16 weken werd ik altijd misselijk van de geur van ons huis als ik binnen kwam (nieuw huis), na één minuut was dat dan wel weer over. Nu heb ik nergens last van, maar er zijn ook nog geen dingen die ik extra lekker vind ruiken ofzo.

Guess, wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt! Volgens mij mag je gewoon 6 paracetamol per dag, maar ik zou dat niet zo heel snel doen. Volgens mij is mijn max 4 geweest en toen was ik echt enorm beroerd. Nu al wéken niks meer. Ik heb lang niet zoveel hoofdpijn meer als voor de zwangerschap.
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:22:44 #236
45621 Suzanna
Mama van...
pi_82553176
Ticker (onder de spoiler zit de link) voor hoe ver ik ben, kan iemand die als linkje in mijn naam (in de OP) stoppen? Alvast bedankt!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja... heel leuk, ik voel de baby nu sinds gisteren elke keer bewegen, vóór die tijd maakte ik me een beetje zorgen om hoe weinig ik 'm voelde (bij mijn andere kinderen altijd veel meer). Dat is weer helemaal goedgemaakt... echt even genieten! Jammer dat mijn man 't nog niet kan voelen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:24:01 #237
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82553238
quote:

[..]

Die moet je achter het filter van je stofzuiger douwen.. Ga je stofzuigen ruikt je hele huis naar zwitsal.
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:31:37 #238
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82553640
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:11 schreef Suzanna het volgende:
Guess, misschien wat om wat oefeningen te gaan doen voor je rug, of naar een chiropractor / Mensendieck/ whatever therapeut te gaan voor je rug? Het helpt bij mij enorm, ik had altijd zo'n last daarvan tijdens de zwangerschap maar nu ik oefeningen doe bij de Mensendieck therapeut heb ik bijna nergens last van, ook niet van mijn bekken. Echt heerlijk!
Ik ben bij Mensendieck geweest en dat ging idd erg goed.Maar heb nu paar dgn last van m'n rug,ach ik ben 39weken en echt een hele zware buik,ik denk dat ik maar gewoon moet gaan bevallen

Ik heb zwitsal spulletjes maar wil de 1e dagen ofzo eigenlijk alleen water gebruiken zodat de baby z'n eigen geurtje blijft houden.Ik heb hier al wel overal handzeep staan van zwitsal en de mama lijn van zwitsal
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:35:30 #239
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82553846
Ja en wat betreft zeep... Babietjes worden amper vies.. Inderdaad volstaat gewoon water ook wel, is sowieso beter voor het huidje.
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:37:24 #240
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82553940
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Die moet je achter het filter van je stofzuiger douwen.. Ga je stofzuigen ruikt je hele huis naar zwitsal.
Oeh goeie tip!
pi_82554621
Hier altijd zwitsal gebruikt voor van alles.. ook voor mezelf !!

Maar toen Shenaya eens een paar nachten geen behoefte had aan slaap trok ik mijn proefverpakking Natusan Bed time bodylotion uit de kast en wat een verslaving!!! Shenaya gaat op Zaterdag altijd helemaal onder de douche (ze wil alleen in bad maar die hebben we nu niet meer..) het is een groot drama de hele buurt weet het gelijk maar daarna smeer ik haar in met dat spul en word ze lekker rustig!! Mezelf smeer ik er ook geregeld mee in
Moet zeggen dat ik de spullen van Bumblies ook wel fijn vind, hier te krijgen bij de Dekamarkt en Plus.. verder weet ik niet..
Altijd blijven lachen... :)
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:52:15 #242
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82554669
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:51 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Hier altijd zwitsal gebruikt voor van alles.. ook voor mezelf !!

Maar toen Shenaya eens een paar nachten geen behoefte had aan slaap trok ik mijn proefverpakking Natusan Bed time bodylotion uit de kast en wat een verslaving!!! Shenaya gaat op Zaterdag altijd helemaal onder de douche (ze wil alleen in bad maar die hebben we nu niet meer..) het is een groot drama de hele buurt weet het gelijk maar daarna smeer ik haar in met dat spul en word ze lekker rustig!! Mezelf smeer ik er ook geregeld mee in
Moet zeggen dat ik de spullen van Bumblies ook wel fijn vind, hier te krijgen bij de Dekamarkt en Plus.. verder weet ik niet..
Bumblies is bij de hoogvliet.
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:54:18 #243
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82554742
De geurtjes die ik normaal gesproken vies vind, vind ik nu ronduit smerig.

Ik heb net bijna 2 uur liggen slapen op de bank, voordeel van verlof hebben toch? Ik ben zo blij dat Tobias ook nog slaapt 's middags

En het kamertje.... Ik kan er nog niet aan beginnen Indirect zijn we er keihard mee bezig want eerst moet de zolder af zodat de inhoud van het kamertje daarnaartoe verhuisd kan worden waar M. zich dan weer 3 slagen in de rondte voor werkt. Zodra het kamertke leeg is, is het met een dag of 4 ook helemaal klaar, bijna alles heb ik in huis.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:12:50 #244
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82555574

Er is een voorlopige naam.
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:14:03 #245
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82555638
T is vast een goed teken dat M. en ik beter communiceren over de email dan IRL...
pi_82559505
Communiceren? Wat is dat..nergens voor nodig

Wel fijn dat jullie iig al iets van een naam hebben!

En ik hoop trouwens dat mijn kind geen 6 weken meer op zich laat wachten...Want 6 paracetamollen per dag zijn best weinig... (heb een peesontsteking in mijn rechterpols...was wat minder geworden, maar is nu weer lekker pijnlijk en diclofenac mag ik dus niet...word dr wel een beetje gek van eigenlijk...)
pi_82559766
Even ego:

Ik ben net terug van de gyn. Beebje ligt nog net als vorige week. Morgen is het dus opties bespreken met de gyn

Ik wist het eigenlijk al wel, dat er niets gedraaid was, dus echt verrassend was het niet. Maar toch een beetje jammer
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82559996
Vervelend zeg djenneke!
Ben benieuwd wat er morgen uitkomt!
  woensdag 9 juni 2010 @ 17:53:29 #249
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_82560464
Bah Djenneke! Ik moet wel zeggen, kind lag hier altijd goed, en is pas na 36weken in een stuit gaan liggen. VK geloofde er niets van, maar kan dus wel Nog geprobeerd te draaien, maar eigenlijk was het al duidelijk dat er weinig kans is dat er zo laat nog gedraaid kan worden. Hier is stuit sowieso ks. Met een ruggeprik ben je er gewoon bij, en kind mag meteen bij je etc. Alleen ben je er wel goed duf van, en kind ook...

Ik ben trouwens heul niet zo moe als tijdens de vorige zwangerschap, maar wel 's avonds erge buikpijn, metname voor het slapengaan... Bah!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_82560506
Ha Saffier, dan zit het in het weer... ik dacht om half 2, even liggen en werd om 5 uur wakker Unicum! Overdag ga ik wel vaker even liggen, maar slapen lukt gewoon niet.. nu heb ik echt diep geslapen zelfs!

En nu heb ik pijn in mijn buik... echt menstruatiegevoel nou springt de striae nog erger mijn buik in heb ik het idee dus misschien is het groei, tis nog te vroeg voor indalen toch? Ook zit het niet echt laag onderin, maar een beetje halverwege richting navel (van onderen)...

Nou ja, maar eens zien zo of ik het richting stembus red, anders mag de meneer even voor me stemmen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')