Zijn ze vast snel wegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, want dan komen ze alsnog vrijdag ff een bakkie doen, want ja..dan is Ingetje jarig en tis zo sneu als er dan niemand komt enzo![]()
Dan maar liever in 1x vrijdagavond. Ik zeg wel dat ze een jas mee moeten nemen, want ze mogen niet binnen zitten
And back to stayquote:
Ing!quote:
Feestjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing!
Hoe laat begint het feest vrijdag?
Als Cat meegaat, tuulk!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Feestje![]()
Kweenie, rond koffietijd, half 9 ofzo.
Hoezo? Jij komt ook?
Gesjelligquote:
Je mag ook wel weer gewoon meepostenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht SC in de V&A.... dan moet ik natuurlijk ook een adv, plaatsen
[GEZ] Juichbandjes van de Plus
Die moeten ook buiten zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
Je eigen familie moet buiten zitten, maar je haalt wel zo weer 2 zwerfpoesjes binnen
Ik ben heul geen zwerfpoes!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
Je eigen familie moet buiten zitten, maar je haalt wel zo weer 2 zwerfpoesjes binnen
ook buiten slapen!?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die moeten ook buiten zitten![]()
Ik ga weer aan het werk
ja dat weet ik welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag ook wel weer gewoon meeposten.
Ik kom nooit bij de plus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet ik welIk post hier ook gewoon mee...
Maar ik zoek ook nog juichbandjes
FEEST???quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing!
Hoe laat begint het feest vrijdag?
Ik moet er nog 11, als ik ze allemaal heb, dan stap ik weer over naar de AHquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zo af en toe, als ik zo'n ding krijg zal ik 'm apart houden
Oh, wat zal het rustig op de weg zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
Of het WK? die begint om 16:00 uurZuid-Afrika - Mexico
Wij na vandaag al 28quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet er nog 11, als ik ze allemaal heb, dan stap ik weer over naar de AHVoor de beesies
Ik heb er al 2
Dan al?quote:
genoeg idioten die de openingswedstrijd willen zien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan al?
Pas als Nederland speelt gok ik
Oh ja, daar zit wat in...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
genoeg idioten die de openingswedstrijd willen zien.
Dat werkschuw tuig gaat gewoon op kosten van de baas richting huisquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, daar zit wat in...
Maar dan moeten ze wel vrij krijgen...
*kuch* *kuch* ik ben een beetje ziekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, daar zit wat in...
Maar dan moeten ze wel vrij krijgen...
Uiteraardquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wij na vandaag al 28
Heb je die grote en die pet ook al?
quote:
ik ben een idiootquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
genoeg idioten die de openingswedstrijd willen zien.
Ik zag dat het best snel gingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
UiteraardGisterochtend direct gehaald
dat meen je nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:48 schreef Pheno het volgende:
Oh, wat zijn die jalap(h)enos verslavend. Bijna het potje op
Ik kan er niets aan doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat meen je niet
Ik vind ze niet zo
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah toch 2 schermen op m'n werkplek, dus kan op 1tje een livestream aanzetten en op de ander nog wat werken. Of net doen alsof tenminste
quote:
ik werd opgehouden door een buurvrouw, 1,5 uur lang! Heel het huis gezienquote:
HEY!quote:
Oh, blijven we onderscheid houden tussen ESF'ers en XFA'ers?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEY!
Hands off the ESF-ers!
Hij zegt toch dat ie ernaast doet alsof ie werkt?
Tombo houdt van hokjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, blijven we onderscheid houden tussen ESF en XFA?
Wel als de XFA'ers de ESF'ers aanvallenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, blijven we onderscheid houden tussen ESF'ers en XFA'ers?
Niet. Ik hou van vrije-uitloopquote:
oh oh oh, wat heb jij een zwaar levenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
En vandaag kunnen we al de hele dag weinig doen omdat ons systeem er uit ligt. Vanochtend dan vergadering en nog een grote klus die ik al geplanned had, maar verder kunnen we nu dus weinig
en de SF dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik speel wel eens met het idee dat de E in ESF staat voor Erik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
dat is dus een jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel als de XFA'ers de ESF'ers aanvallen
En dan zeggen ze wat over mij!quote:
Nee hoor, dat is een somsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is dus een ja
maar dat was niks-geen aanval hoor
quote:
T is een schandequote:
Tijd van de maand, knul?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Jemig, Ll, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je hier al heel veel over hebt nagedacht. Maar ik weet beter, nadenken is niet jouw ding.
Je noemt ons onsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een soms
Over het algemeen vind ik ons gewoon ons
Das ook niet bepaald lief!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Jemig, Ll, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je hier al heel veel over hebt nagedacht. Maar ik weet beter, nadenken is niet jouw ding.
Aai eent blekquote:
Ho eens evenquote:
Goedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ho eens even! Ik word hier neergezet als een of ander vuige festivalorganisator! Hoe denk je dat dat voelt?
Black is backquote:
Loze dreigement, er is daar geen kip.quote:
Je begon er zelf over heurquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ho eens even! Ik word hier neergezet als een of ander vuige festivalorganisator! Hoe denk je dat dat voelt?
jawelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Loze dreigement, er is daar geen kip.
Wat een schrik!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Inderdaad aan de ketting leggen allemaal
bij mij ook jaquote:
Ja maar niet exact boven de vorigequote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
We staan in DIV hoor
Dat zit ik alquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]Je taalvaardigheid is ook niet echt goed nu he
daar ben ik niet blij mee.... ik moet vanavond de vierdaagse lopen en ik ben bang voor onweerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij krijgen we zo weer een lading onweer, de temperatuur steeg ook even van 15 naar 25
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar ben ik niet blij mee.... ik moet vanavond de vierdaagse lopen en ik ben bang voor onweer
Van mij ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij mag het hier in Eindhoven enorm gaan onweren.
Het regende hier net enormquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is 90% van het land gewoon "rustig", dus valt het wel meeHier drupt het nu zacht met het is drukkend warm en benauwd.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het regende hier net enormik hoop dat het om 7 uur droog is
* charmed_angel stuurt Pisces29 nog veel meer regenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor jeStuur de regen maar hier heen, hier is het amper regen te noemen.
zit hier nu net midden een aardige bui.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
Zoooo dat was ff flinke bui, mn waggie leek wel een hovercraft.
Ff thuis langs poes geweest
Nu eten bij ouders
Nou had zo'n malloot naast me die ging uitwijken voor een plas.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
Zoooo dat was ff flinke bui, mn waggie leek wel een hovercraft.
Ff thuis langs poes geweest
Nu eten bij ouders
Ja als je een bmw onder je kont heb t werkt dat ws andersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:19 schreef JJH het volgende:
Uitwijken voor een plas?
Béétje gas los en er gewoon doorheen rijden! Zo krijg je ongelukken.
quote:
Dat meen je.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:28 schreef Ml-etje het volgende:
Ja die systemen heb ik ook, ik blijf erin als die auto een eigen leven gaat leiden![]()
Och ja ze kijken maar.
Wat de laatste tijd heel hip is is het ervoor gooien van een auto en dan kan je fijn in de ankers.
Plus dat mensen niet begrijpen dat wanneer ik van de weg af het garagepad oprij niet vol gas kan geven (dan zit ik in de garagedeur) gaan ze toeterenof ze rijden zoals bij mijn Mr de achterkant van de auto aan.
Zo frusties eruit
same here beeotch.quote:
Nope.quote:
Een welgemeend hallo terug richting jou, iBenny.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:19 schreef iBenny het volgende:
Vanwaar deze rustige omstandigheden in dit topic?
tevens een hallo naar de personen in dit topic
Jaquote:
Ik waardeer deze welgemeende hallo van u zeer...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Een welgemeend hallo terug richting jou, iBenny.![]()
Dat deert me ook niet zoveel. Maar het is natuurlijk niet normaal hoe verdachten daar behandeld worden. Hier is het onschuldig tot tegendeel is bewezen, daar andersom. Het is nu dus waar, en dat is maar goed ook. Maar ze maken daar eerst je leven kapot, en dan kijken ze of je het hebt gedaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:20 schreef Pheno het volgende:
JoranEn dan weer zo'n Nederlandse huppelkut die begint te janken of hij gedoucht heeft. Damn, hij bekent dat ie iemand heeft vermoord, dan zal het me een worst wezen of meneer in een douche heeft gestaan. Rechten, smechten. Linke kuthippy
Het is recht tegen wat wij gewend zijn in. Maar voor sommige mensen is dit blijkbaar wel de juiste manier.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat deert me ook niet zoveel. Maar het is natuurlijk niet normaal hoe verdachten daar behandeld worden. Hier is het onschuldig tot tegendeel is bewezen, daar andersom. Het is nu dus waar, en dat is maar goed ook. Maar ze maken daar eerst je leven kapot, en dan kijken ze of je het hebt gedaan.
Ik kan geen medelijden opwekken, sorry. Niet tegen zo'n lul die rustig een moeder wil chanteren met de dood van de dochter die hij niet gedaan heeft. Tenminste, het is nooit bewezen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat deert me ook niet zoveel. Maar het is natuurlijk niet normaal hoe verdachten daar behandeld worden. Hier is het onschuldig tot tegendeel is bewezen, daar andersom. Het is nu dus waar, en dat is maar goed ook. Maar ze maken daar eerst je leven kapot, en dan kijken ze of je het hebt gedaan.
geil/geiler/ik wil kokenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
En.... wat is je eerste/tweede/derde indruk?
Ik heb ook geen medelijden. Dat woord vind je ook niet terug in mijn post. Mensenrechten zouden in elk land aanwezig moeten zijn. Net zoals een eerlijk proces.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan geen medelijden opwekken, sorry. Niet tegen zo'n lul die rustig een moeder wil chanteren met de dood van de dochter die hij niet gedaan heeft. Tenminste, het is nooit bewezen.
Tja, dat zou moeten, maar meneer moet zo nodig iemand vermoorden in een land waar dat niet het geval is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb ook geen medelijden. Dat woord vind je ook niet terug in mijn post. Mensenrechten zouden in elk land aanwezig moeten zijn. Net zoals een eerlijk proces.
Daarom heb ik een broodmachine. Moet ik wat opsturen per postduif?quote:
Kijk uit dat die postduif dat niet onderweg opeet!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom heb ik een broodmachine. Moet ik wat opsturen per postduif?
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom heb ik een broodmachine. Moet ik wat opsturen per postduif?
nah, dan word hij een kingpin.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:39 schreef iBenny het volgende:
Als Joran idd naar die gevangenis gaat dan wordt hij daar vermoord... let maar op
De gevangenissen zijn daar inderdaad iets minder veilig als hier in NL.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:39 schreef iBenny het volgende:
Als Joran idd naar die gevangenis gaat dan wordt hij daar vermoord... let maar op
Dat zijn geen Nederlandse normen en waarden, de meeste landen hebben het,quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:35 schreef JJH het volgende:
Ik vind het eigenlijk allemaal wel prima. We kunnen Peru ook niet opeens de Nederlandse normen en waarden opdringen.
En dan loopt Joran daar straks in Peru met zijn emmertje en schepje rotzooi op te ruimen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:35 schreef JJH het volgende:
Ik vind het eigenlijk allemaal wel prima. We kunnen Peru ook niet opeens de Nederlandse normen en waarden opdringen.
We kunnen peru niet onze normen en waarden opdringen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan loopt Joran daar straks in Peru met zijn emmertje en schepje rotzooi op te ruimen?... ik vind dat hij wel een hardere aanpak verdient
oh oepsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:54 schreef JJH het volgende:
[..]
We kunnen peru niet onze normen en waarden opdringen.
Dus gezellig met 15 man in één cel.
Laat hem daar maar voor zijn plekje vechten.
Ik zat hier echt even te horizontalen en te verticalenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zat hier echt even te horizontalen en te verticalen
Midgetgolven ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er weer even
Ik zou gaan midgetgolfen straks
Dat wordt nu gewoon borrelen denk ik
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:20 schreef Pheno het volgende:
JoranEn dan weer zo'n Nederlandse huppelkut die begint te janken of hij gedoucht heeft. Damn, hij bekent dat ie iemand heeft vermoord, dan zal het me een worst wezen of meneer in een douche heeft gestaan. Rechten, smechten. Linke kuthippy
Nou ja, onschuldig tot zn schuld bewezen is natuurlijk he... Ik vind het ook niet als een fijn type overkomen, maar dat van Natalee is nooit bewezen he.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ja, dat vond ik ook wel ja... Het is niet z'n eerste "projectje".
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, onschuldig tot zn schuld bewezen is natuurlijk he... Ik vind het ook niet als een fijn type overkomen, maar dat van Natalee is nooit bewezen he.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er weer even
Ik zou gaan midgetgolfen straks
Dat wordt nu gewoon borrelen denk ik
Wie de fuck heeft het over douchen, echt geen idee gewoon.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kan ook niet aangezien hij zelf toch ook zei dat haar lichaam nooit gevonden kan worden.
Kijk dat poseren voor de camera, keer op keer opnieuw, beetje apart, idd een "trofee" gevoel, dat hoeft ook weer niet, maar douchen, alsjeblieft zeg. Nog meer wensen voor het knulletje?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie de fuck heeft het over douchen, echt geen idee gewoon.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:20 schreef Pheno het volgende:
dan zal het me een worst wezen of meneer in een douche heeft gestaan. Rechten, smechten. Linke kuthippy
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
maar douchen, alsjeblieft zeg. Nog meer wensen voor het knulletje?
Pedicure?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:47 schreef Pheno het volgende:
Zo, even mijn voeten laten verzorgen en hoi tegen mijn ouders zeggen als ik dan toch in de buurt ben. Tot morgen
Eh ja maar hoe kom je daar op? Niemand zegt toch dat ze dat willen voor hem?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh wij?
[..]
[..]
Maar goed ander onderwerp dan maar
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eh ja maar hoe kom je daar op? Niemand zegt toch dat ze dat willen voor hem?
Nee, dat bedoel ik, ik vind hem ook geen fijn type, maar ik ga niet over hem oordelen zolang een rechter hem niet veroordeeld heeftquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kan ook niet aangezien hij zelf toch ook zei dat haar lichaam nooit gevonden kan worden.
Kijk dat poseren voor de camera, keer op keer opnieuw, beetje apart, idd een "trofee" gevoel, dat hoeft ook weer niet, maar douchen, alsjeblieft zeg. Nog meer wensen voor het knulletje?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maat 47, dus dan moet er wat aan gedaan worden zo af en toe
Das heel mooi en nobel. En dat klinkt sarcastisch, zo bedoel ik het nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef tombolafan het volgende:
maar ik ga niet over hem oordelen zolang een rechter hem niet veroordeeld heeft
Oeh lekker hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maat 47, dus dan moet er wat aan gedaan worden zo af en toe
Nee, en nu dus weer nietquote:
O ok.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zei zo'n linkse troela in het nieuws.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, en nu dus weer niet
We gaan wat drinken nu, maar ik heb helemaal geen zin
quote:
eh, ja dat is wel waar jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zeg je wel vaker en uiteindelijk is het dan heel leuk toch?![]()
Ja ik snapt het echt niet meer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij dacht dat iemand er spontaan zelf over begon?
In het Noorden wonen zieke mensen. Dat hoor je ook aan die harde G, het is een levenslange keelontsteking.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
Wat is het daar in het noorden van het land??
http://www.telegraaf.nl/b(...)ommetje__.html?p=1,1
http://www.telegraaf.nl/b(...)vrouw___.html?p=16,1
Dan blijf je toch gezellig hier?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, en nu dus weer niet
We gaan wat drinken nu, maar ik heb helemaal geen zin
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het Noorden wonen zieke mensen. Dat hoor je ook aan die harde G, het is een levenslange keelontsteking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu zit heel m'n scherm vol spuug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
Wat is het daar in het noorden van het land??
http://www.telegraaf.nl/b(...)ommetje__.html?p=1,1
http://www.telegraaf.nl/b(...)vrouw___.html?p=16,1
quote:
Ja ik zat ook van whutterdewhut?quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ik zat ook van whutterdewhut?
Ik moet eigk de badkamer even schoonmaken dan kan ik donderdag leuke dingen doen hmmm weinig zin en kiespijn (do-morgen tandarts, bibberts!).
Ja die mensen moeten geen moeilijke voor en achternamen hebben die hebben het al druk zat met de woonplaats spellen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel vaak je woonplaats moet spellen, maar grappig issie wel
Heb je een gaatje denk je?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het Noorden wonen zieke mensen. Dat hoor je ook aan die harde G, het is een levenslange keelontsteking.
Neequote:
Ai. Tandarts is nooit leuk en kiespijn al helemaal niet.quote:
Nou heb eigk nooit wat maar nu is het wel hardnekkig. ZO maar een een flinke pijnstiller pakken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ai. Tandarts is nooit leuk en kiespijn al helemaal niet.
Mensen en instanties daar in de buurt kennen die plaatsnamen wel hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel vaak je woonplaats moet spellen, maar grappig issie wel
Heb je een gaatje denk je?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou heb eigk nooit wat maar nu is het wel hardnekkig. ZO maar een een flinke pijnstiller pakken.
Deze is trouwens![]()
![]()
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-de-Jordaan.dhtml
Is dat van haar vrijgezellenfeestje?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou heb eigk nooit wat maar nu is het wel hardnekkig. ZO maar een een flinke pijnstiller pakken.
Deze is trouwens![]()
![]()
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-de-Jordaan.dhtml
Nou je wereld is toch iets groter dan alleen je eigen hutjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen en instanties daar in de buurt kennen die plaatsnamen wel hoor.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
Jup ik ben niet jaloers![]()
Maar ik ga even wat doentot over een dik kwartiertje
En tegenwoordig gaat er zo veel op postcode.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je wereld is toch iets groter dan alleen je eigen hutje
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
Heb ik nog schokkende dingen gemist hier?
M.a.w. moet ik teruglezen?
Helleeeeuquote:
voor vanavond?quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:35 schreef JJH het volgende:
Sinds Freddy Mingelen een jaar of wat geleden een keer bij kopsijkers gepersifleerd is kan ik niet meer normaal naar die man kijken.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
terwijl ik er vaak alleen maar een tikkie agressief van word, van dat door elkaar getetter
Ze heeft tegenwoordig reclames op de radio. Mijn collega's zijn inmiddels gewend dat ik dan een beetje agressief wordtquote:
Die reclame lijkt in een dwangbuis opgenomen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze heeft tegenwoordig reclames op de radio. Mijn collega's zijn inmiddels gewend dat ik dan een beetje agressief wordt
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze heeft tegenwoordig reclames op de radio. Mijn collega's zijn inmiddels gewend dat ik dan een beetje agressief wordt
In mijn verbeelding heeft ze standaard een knijper op d'r neusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die reclame lijkt in een dwangbuis opgenomen.
Had je die nog niet gezien?quote:
Ja, normaal bij drukke films altijd wel jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef Goodbye het volgende:
Greys, zit je op stoelnummer in Pathé de Kuip? Ik zie net dat ik mijn kaartje apart moet bestellen naast die van jullie. Maak opzich niets uit, behalve als ze echt vasthouden aan dat stoelnummer.
ik lees bijna nooit die sigs, en de laatste keer dat ik zat was het nog 'en combineer'quote:Had je die nog niet gezien? Is sinds het Landal weekend, toen Ll zijn ondertitel van &nieuw naar Positiviteitsguru veranderde
Daarvan zéker...quote:
Hihi dat heb ik bij alle politieke reclamesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Shit... dat is bij Pathe Arena namelijk niet. Hmm, dan toch maar gewoon betalen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, normaal bij drukke films altijd wel jaDan heb je echt vaste plaatsen, rij en stoelnummer.
Oei, als dat maar goed komt dan?
quote:Ik ben echt heel benieuwd naar de opkomst morgen, en ja dat emmer ik elke keer, en elke keer blijf ik hopen
Maakt mij ook geen fluit uit wat mensen stemmen, áls ze maar stemmen.![]()
Pathe de kuip wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Shit... dat is bij Pathe Arena namelijk niet. Hmm, dan toch maar gewoon betalen?
Ja, dat zegt ze net Dodoquote:
Hihi op de vorige pagina dan hoop ikquote:
Ja, maar ook in de quotequote:
Wat vervelend dat ze die mogelijkheid niet biedenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Shit... dat is bij Pathe Arena namelijk niet. Hmm, dan toch maar gewoon betalen?
Ja, maar de beide heren die er nus staan krijgen mijn stem toch niet, dus ik zit nu ook niet echt op te letten.quote:Ja jij ook?![]()
Ik ga nog even boven de fles chloor hangenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, maar de beide heren die er nus staan krijgen mijn stem toch niet, dus ik zit nu ook niet echt op te letten.
Inderdaad, kan alleen samen met andere abo houders.. Ik regel het morgen even, is dat goed? Lijkt me niet dat dan de film voor vrijdag al vol zitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat vervelend dat ze die mogelijkheid niet biedenWant dan kan jij als abo houder dus nooit reserveren bij De Kuip of in Rotterdam als je samen met een betalend iemand gaat
![]()
Hebben ze geen lijn waarop we kunnen bellen om dit te vragen?
Doe maar nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ga nog even boven de fles chloor hangen
Ja tuurlijk! De film op dat tijdstip op vrijdag zit wel vrij snel aardig vol altijd, maar morgen kan vast nog welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad, kan alleen samen met andere abo houders.. Ik regel het morgen even, is dat goed? Lijkt me niet dat dan de film voor vrijdag al vol zit
Ik zag al een telefoonnummer staan, bel ik dat morgen even. En wat het antwoord ook is, dan reserveer ik dan gelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! De film op dat tijdstip op vrijdag zit wel vrij snel aardig vol altijd, maar morgen kan vast nog wel
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zag al een telefoonnummer staan, bel ik dat morgen even. En wat het antwoord ook is, dan reserveer ik dan gelijk
quote:
quote:
Helleu!quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]en doei
even afmaken waar ik mee bezig was.
Ja, jullie wachten maar even tot ik een keer mee kan doen ofzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat euhhmm.. 'vechten' is alweer veel te lang geleden
Of haar kaken op elkaar gelijmd. Haar stem kost stemmen, denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In mijn verbeelding heeft ze standaard een knijper op d'r neus
Ontwenningsverschijnselen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat euhhmm.. 'vechten' is alweer veel te lang geleden
Je wilt meevechten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, jullie wachten maar even tot ik een keer mee kan doen ofzo
Op een gegeven moment went het wel eigenlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of haar kaken op elkaar gelijmd. Haar stem kost stemmen, denk ik.
Jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ontwenningsverschijnselen!
[..]
Je wilt meevechten?
quote:
Volgens mij ben ik de enige Nederlander die haar niet volgt op Twitterquote:Ze is echt wel een relaxed persoon. Ze is ook de enige die Twitter echt in haar voordeel gebruikt.
Dito!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Begin het wel een beetje te missen ja
Noteert op 'things to do' lijstje voor de 18equote:
Jammer hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige Nederlander die haar niet volgt op Twitter
Tijd dat we er wat aan doen jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito!
[..]
Noteert op 'things to do' lijstje voor de 18e
Da's bij de Kuip at random volgens mij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:02 schreef Goodbye het volgende:
Trouwens, zou je ook kunnen aangeven waar je wilt zitten met dat reserveren Greys? Of gaat dat gewoon at random?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:02 schreef JJH het volgende:
Ow, Rouvoet.
Nog eentje op wie ik niet ga stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |