Zijn ze vast snel wegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, want dan komen ze alsnog vrijdag ff een bakkie doen, want ja..dan is Ingetje jarig en tis zo sneu als er dan niemand komt enzo![]()
Dan maar liever in 1x vrijdagavond. Ik zeg wel dat ze een jas mee moeten nemen, want ze mogen niet binnen zitten
And back to stayquote:
Ing!quote:
Feestjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing!
Hoe laat begint het feest vrijdag?
Als Cat meegaat, tuulk!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Feestje![]()
Kweenie, rond koffietijd, half 9 ofzo.
Hoezo? Jij komt ook?
Gesjelligquote:
Je mag ook wel weer gewoon meepostenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht SC in de V&A.... dan moet ik natuurlijk ook een adv, plaatsen
[GEZ] Juichbandjes van de Plus
Die moeten ook buiten zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
Je eigen familie moet buiten zitten, maar je haalt wel zo weer 2 zwerfpoesjes binnen
Ik ben heul geen zwerfpoes!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
Je eigen familie moet buiten zitten, maar je haalt wel zo weer 2 zwerfpoesjes binnen
ook buiten slapen!?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die moeten ook buiten zitten![]()
Ik ga weer aan het werk
ja dat weet ik welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag ook wel weer gewoon meeposten.
Ik kom nooit bij de plus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet ik welIk post hier ook gewoon mee...
Maar ik zoek ook nog juichbandjes
FEEST???quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing!
Hoe laat begint het feest vrijdag?
Ik moet er nog 11, als ik ze allemaal heb, dan stap ik weer over naar de AHquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zo af en toe, als ik zo'n ding krijg zal ik 'm apart houden
Oh, wat zal het rustig op de weg zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
Of het WK? die begint om 16:00 uurZuid-Afrika - Mexico
Wij na vandaag al 28quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet er nog 11, als ik ze allemaal heb, dan stap ik weer over naar de AHVoor de beesies
Ik heb er al 2
Dan al?quote:
genoeg idioten die de openingswedstrijd willen zien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan al?
Pas als Nederland speelt gok ik
Oh ja, daar zit wat in...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
genoeg idioten die de openingswedstrijd willen zien.
Dat werkschuw tuig gaat gewoon op kosten van de baas richting huisquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, daar zit wat in...
Maar dan moeten ze wel vrij krijgen...
*kuch* *kuch* ik ben een beetje ziekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, daar zit wat in...
Maar dan moeten ze wel vrij krijgen...
Uiteraardquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wij na vandaag al 28
Heb je die grote en die pet ook al?
quote:
ik ben een idiootquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
genoeg idioten die de openingswedstrijd willen zien.
Ik zag dat het best snel gingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
UiteraardGisterochtend direct gehaald
dat meen je nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:48 schreef Pheno het volgende:
Oh, wat zijn die jalap(h)enos verslavend. Bijna het potje op
Ik kan er niets aan doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat meen je niet
Ik vind ze niet zo
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah toch 2 schermen op m'n werkplek, dus kan op 1tje een livestream aanzetten en op de ander nog wat werken. Of net doen alsof tenminste
quote:
ik werd opgehouden door een buurvrouw, 1,5 uur lang! Heel het huis gezienquote:
HEY!quote:
Oh, blijven we onderscheid houden tussen ESF'ers en XFA'ers?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEY!
Hands off the ESF-ers!
Hij zegt toch dat ie ernaast doet alsof ie werkt?
Tombo houdt van hokjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, blijven we onderscheid houden tussen ESF en XFA?
Wel als de XFA'ers de ESF'ers aanvallenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, blijven we onderscheid houden tussen ESF'ers en XFA'ers?
Niet. Ik hou van vrije-uitloopquote:
oh oh oh, wat heb jij een zwaar levenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
En vandaag kunnen we al de hele dag weinig doen omdat ons systeem er uit ligt. Vanochtend dan vergadering en nog een grote klus die ik al geplanned had, maar verder kunnen we nu dus weinig
en de SF dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik speel wel eens met het idee dat de E in ESF staat voor Erik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
dat is dus een jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel als de XFA'ers de ESF'ers aanvallen
En dan zeggen ze wat over mij!quote:
Nee hoor, dat is een somsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is dus een ja
maar dat was niks-geen aanval hoor
quote:
T is een schandequote:
Tijd van de maand, knul?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Jemig, Ll, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je hier al heel veel over hebt nagedacht. Maar ik weet beter, nadenken is niet jouw ding.
Je noemt ons onsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een soms
Over het algemeen vind ik ons gewoon ons
Das ook niet bepaald lief!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Jemig, Ll, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je hier al heel veel over hebt nagedacht. Maar ik weet beter, nadenken is niet jouw ding.
Aai eent blekquote:
Ho eens evenquote:
Goedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ho eens even! Ik word hier neergezet als een of ander vuige festivalorganisator! Hoe denk je dat dat voelt?
Black is backquote:
Loze dreigement, er is daar geen kip.quote:
Je begon er zelf over heurquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ho eens even! Ik word hier neergezet als een of ander vuige festivalorganisator! Hoe denk je dat dat voelt?
jawelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Loze dreigement, er is daar geen kip.
Wat een schrik!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Inderdaad aan de ketting leggen allemaal
bij mij ook jaquote:
Ja maar niet exact boven de vorigequote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
We staan in DIV hoor
Dat zit ik alquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]Je taalvaardigheid is ook niet echt goed nu he
daar ben ik niet blij mee.... ik moet vanavond de vierdaagse lopen en ik ben bang voor onweerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij krijgen we zo weer een lading onweer, de temperatuur steeg ook even van 15 naar 25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |