Je wordt mss over Utrecht geleid vanuit Deventer. En dan van daaruit de intercity naar EHV/Maastricht.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef _Loki het volgende:
Staat er niet bij..
De NS is weer lekker duidelijk hoor.
Ook raar dat van Deventer/Zutphen naar Den Bosch een groot probleem wordt, maar van Arnhem naar Nijmegen kan wel rechtstreeks![]()
En als je de tussenhaltes aanklikt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:50 schreef _Loki het volgende:
Ook niet echt.
Nah ik zie het tegen die tijd wel weerIk moet er maar aan wennen dat de NS niet duidelijk is
Ik weet tquote:
Kan me voorstellenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik weet tMaar ik zie er stiekum al wel een beetje tegenop...
Wat een grapquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan me voorstellenIk heb de mazzel dat ik vanaf Arnhem Zuid kan reizen, wat ik normaal gesproken toch al doe
Ja, ging gisteravond weer lekker inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:32 schreef -Willempie- het volgende:
Ik heb er in principe ook geen last van, maar als ik reis met de trein is het op het traject Arnhem - W'wijk. Ook geen pretje kan ik je vertellen.
Ik vrees dat mijn reistijd tussen Velperpoort en Nijmegen meer dan verdubbeld gaat wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan me voorstellenIk heb de mazzel dat ik vanaf Arnhem Zuid kan reizen, wat ik normaal gesproken toch al doe
Kun je niet beter met de bus (lijn 31 of 32) naar Nijmegen reizen dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn reistijd tussen Velperpoort en Nijmegen meer dan verdubbeld gaat worden
Dat bedoel ik, ik ben nu in een half uur van deur tot deurquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kun je niet beter met de bus (lijn 31 of 32) naar Nijmegen reizen dan?
Is ongeveer een uurtje.
Ja het ov blijft toch crap, er is altijd wel watquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik ben nu in een half uur van deur tot deur
Ik werk in het centrum van Utrecht, zelfs als er gewerkt wordt op het OV ben ik nog sneller met de trein dan met de auto. En dan heb ik het nog niet eens over waar ik die auto dan moet laten als ik er dan eenmaal ben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja het ov blijft toch crap, er is altijd wel wat
Vier weken twee uur per dag onderweg zijn naar en van ODW uit Arnhem zijn geen goede weken neequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Adelante het volgende:
Twee weken geen Nijmegen zijn twee goede weken?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Adelante het volgende:
Twee weken geen Nijmegen zijn twee goede weken?
Ik niet, ben niet in Arnhem dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
![]()
Wie zijn er zaterdag allemaal op de korenmarkt te vinden?
Ik ook niet, die donderdag daarop natuurlijk wel.quote:
PM remlof even met je straatquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:45 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik ook niet, die donderdag daarop natuurlijk wel.![]()
Overigens als het kaartje uit de OP ooit nog wordt aangepast, ik woon in de Kortestraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |