En?quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:27 schreef _Loki het volgende:
Over een half uurtje als het goed is
zo eventjes bellen dat we nog steeds erg geïnteresseerd zijn, zodat hij contact op kan nemen met de verhuurster en zo. Dus ben benieuwd!
Een van de dingen waar hij nog wel mee zat, was dat hij m'n vriend nog niet gezien had en dus zou verhuren aan een onbekende dus daar moeten we nog een oplossing voor vinden. Dit weekend even langs ofzo.
quote:0900307 11:51:50 09-06-10 GROUP Prio 1 Voertuigbrand KRAMERSGILDEPLEIN AH 3631 (soort voertuig: auto)
Ploegcommandant Brandweer Arnhem GelderlandMidden
0900301 11:51:50 09-06-10 GROUP Prio 1 Voertuigbrand KRAMERSGILDEPLEIN AH 3631 (soort voertuig: auto)
Blusgroep 1 noord Brandweer Arnhem GelderlandMidden
0900300 11:51:50 09-06-10 GROUP Prio 1 Voertuigbrand KRAMERSGILDEPLEIN AH 3631 (soort voertuig: auto)
Lichtkrant noord Brandweer Arnhem GelderlandMidden
Hij gaat wat documenten versturen voor gegevens van m'n vriend, en dan gaat ie het regelen met de verhuurderquote:
En ook:quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:32 schreef Sally het volgende:
Nice![]()
En welkom in de mooie parkenstad ArnhemMet de beste binnenstad 2007-2009
Is het ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:06 schreef _Loki het volgende:
Ik vind het echt een geweldige stad!
groot maar toch gezellig en al die natuur, zo leuk!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:24 schreef _Loki het volgende:
[..]
Hij gaat wat documenten versturen voor gegevens van m'n vriend, en dan gaat ie het regelen met de verhuurder
Bah.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:58 schreef Vork het volgende:
Gelukkig nog goed nieuws. Hier helaas niet. Ik had een perfecte vacature gezien, maar het bedrijf wil me niet eens uitnodigen voor een gesprek omdat ik net niet voldoe aan het profiel en karren vol met anderen natuurlijk weer wel.
Dat niet, maar wel bereisbaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bah.![]()
Was het wel in Arnhem dan?
Balen dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:14 schreef Vork het volgende:
Dat niet, maar wel bereisbaar.
Ey, welkom in Ernem he?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:24 schreef _Loki het volgende:
[..]
Hij gaat wat documenten versturen voor gegevens van m'n vriend, en dan gaat ie het regelen met de verhuurder
Momenteel niet, maar dat is ook niet handig zo vlak voor m'n vakantie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Balen dan.![]()
Heb je nog meer sollicitaties lopen?
Damn, das balen... In ieder geval even genieten van de vakantie!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:58 schreef Vork het volgende:
Gelukkig nog goed nieuws. Hier helaas niet. Ik had een perfecte vacature gezien, maar het bedrijf wil me niet eens uitnodigen voor een gesprek omdat ik net niet voldoe aan het profiel en karren vol met anderen natuurlijk weer wel.
Ja inderdaad. Ik ga me geen seconde met wat voor vorm van werk dan ook bezighouden. Zonet nog allemaal kleine dingen geregeld voor m'n vakantie. Dingen ter vervanging van andere dingen, maar dan kleiner. altijd handig als je maar een beperkte omvang aan dingen mee kunt nemenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Damn, das balen... In ieder geval even genieten van de vakantie!
Ik weet waar jouw huis woont maar ik ben naar Front 242.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
Ow, wie weet waar mijn huis woont is bij deze vrijdagavond uitgenodigd om mijn veertigste verjaardag te komen vieren
Is dat vrijdag al? Eigenlijk stiekem best wel zin inquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik weet waar jouw huis woont maar ik ben naar Front 242.![]()
En, zoals het een echte FOK!ker betaamt verlegen en mensenschuw.
Yep, en volgens mij zijn er nog kaartjes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:55 schreef Pantheon het volgende:
Is dat vrijdag al? Eigenlijk stiekem best wel zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |