Je wordt mss over Utrecht geleid vanuit Deventer. En dan van daaruit de intercity naar EHV/Maastricht.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef _Loki het volgende:
Staat er niet bij..
De NS is weer lekker duidelijk hoor.
Ook raar dat van Deventer/Zutphen naar Den Bosch een groot probleem wordt, maar van Arnhem naar Nijmegen kan wel rechtstreeks![]()
En als je de tussenhaltes aanklikt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:50 schreef _Loki het volgende:
Ook niet echt.
Nah ik zie het tegen die tijd wel weerIk moet er maar aan wennen dat de NS niet duidelijk is
Ik weet tquote:
Kan me voorstellenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik weet tMaar ik zie er stiekum al wel een beetje tegenop...
Wat een grapquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan me voorstellenIk heb de mazzel dat ik vanaf Arnhem Zuid kan reizen, wat ik normaal gesproken toch al doe
Ja, ging gisteravond weer lekker inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:32 schreef -Willempie- het volgende:
Ik heb er in principe ook geen last van, maar als ik reis met de trein is het op het traject Arnhem - W'wijk. Ook geen pretje kan ik je vertellen.
Ik vrees dat mijn reistijd tussen Velperpoort en Nijmegen meer dan verdubbeld gaat wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan me voorstellenIk heb de mazzel dat ik vanaf Arnhem Zuid kan reizen, wat ik normaal gesproken toch al doe
Kun je niet beter met de bus (lijn 31 of 32) naar Nijmegen reizen dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn reistijd tussen Velperpoort en Nijmegen meer dan verdubbeld gaat worden
Dat bedoel ik, ik ben nu in een half uur van deur tot deurquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kun je niet beter met de bus (lijn 31 of 32) naar Nijmegen reizen dan?
Is ongeveer een uurtje.
Ja het ov blijft toch crap, er is altijd wel watquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik ben nu in een half uur van deur tot deur
Ik werk in het centrum van Utrecht, zelfs als er gewerkt wordt op het OV ben ik nog sneller met de trein dan met de auto. En dan heb ik het nog niet eens over waar ik die auto dan moet laten als ik er dan eenmaal ben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja het ov blijft toch crap, er is altijd wel wat
Vier weken twee uur per dag onderweg zijn naar en van ODW uit Arnhem zijn geen goede weken neequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Adelante het volgende:
Twee weken geen Nijmegen zijn twee goede weken?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Adelante het volgende:
Twee weken geen Nijmegen zijn twee goede weken?
Ik niet, ben niet in Arnhem dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
![]()
Wie zijn er zaterdag allemaal op de korenmarkt te vinden?
Ik ook niet, die donderdag daarop natuurlijk wel.quote:
PM remlof even met je straatquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:45 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik ook niet, die donderdag daarop natuurlijk wel.![]()
Overigens als het kaartje uit de OP ooit nog wordt aangepast, ik woon in de Kortestraat.
Ik als het goed is. Het zou niet zo mooi weer worden. Anders vast en zeker in een café waar je het een beetje kan zienquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
![]()
Ik 's avonds wel, denk ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag me af wat ze in die tijd met de kranten gaan doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:25 schreef leonie-89 het volgende:
Tsja, die paar weken moeten we ons maar even aanpassen.
Jullie snappen me niet denk ik. Ik bedoel niet om uit te gaan maar om voetbal te kijken.quote:
Ik moet werken zaterdag overdag, dus moet voetballen thuis kijkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jullie snappen me niet denk ik. Ik bedoel niet om uit te gaan maar om voetbal te kijken.![]()
Oh balen. Ik heb morgen om 12 uur klaar dus kan ook nog eens de wedstrijd van Duitsland kijken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet werken zaterdag overdag, dus moet voetballen thuis kijken
Dat is op zondagquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit zaterdag waarschijnlijk al bij m'n ouders voorvaderdag
![]()
Ik weet t, maar dan heb ik al iets...quote:
Gewoon gezellig voetbal kijken met je pa, vindt ie vast leukquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik weet t, maar dan heb ik al iets...
Slechte dochter als ik ben! Dan moet ik natuurlijk maar op een andere dag langskomen. Al is dat natuurlijk wel minder gezelligAldus mijn moeder...
Dat vwas toch helemaal niet op de korenmarkt dit jaar. Ik niet in elk geval. Ik zit nu in Bremen en daar ga ik vandaag Duitsland kijken, morgen Nederland en dan vertrek ik weer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:26 schreef tliciouz het volgende:
Jullie snappen me niet denk ik. Ik bedoel niet om uit te gaan maar om voetbal te kijken.![]()
Je bent al een tijdje de stad uit zeker, dat je dat grote scherm op de Korenmarkt hebt gemist?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:35 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat vwas toch helemaal niet op de korenmarkt dit jaar. Ik niet in elk geval. Ik zit nu in Bremen en daar ga ik vandaag Duitsland kijken, morgen Nederland en dan vertrek ik weer.
Ivm met de prijzenoorlog op Koninginnedag zouden er geen grote schermen komen op de Korenmarkt...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent al een tijdje de stad uit zeker, dat je dat grote scherm op de Korenmarkt hebt gemist?
Voor zo ver ik weet was het afgelopen maandag ook op de korenmarkt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:35 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat vwas toch helemaal niet op de korenmarkt dit jaar. Ik niet in elk geval. Ik zit nu in Bremen en daar ga ik vandaag Duitsland kijken, morgen Nederland en dan vertrek ik weer.
Met dat shirt zou ik maar niet de straat opgaanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet was het afgelopen maandag ook op de korenmarkt?
Ik zit nu met mijn Duits shirt aan, spannend!
Mijn pa droeg dat shirt ook toen Duitsland tegen Spanje moest toen we op vakantie waren, niemand die er moeilijk over doet. Al ben ik daar hier wel bang voorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Met dat shirt zou ik maar niet de straat opgaan
M'n pa wel, dat is het punt niet. Maar dat dwingende gedrag van m'n ma de hele tijd... Als ik een weekend later langskom is het toch ook goed zeker? *mopper*quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon gezellig voetbal kijken met je pa, vindt ie vast leuk![]()
Ik heb jou geziehiennnnnn!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn pa droeg dat shirt ook toen Duitsland tegen Spanje moest toen we op vakantie waren, niemand die er moeilijk over doet. Al ben ik daar hier wel bang voor
Mij? Dan moet je mij in malburgen gezien hebben want ik ben verder nergens geweest?quote:
Een week, ik heb precies al het voetbal in Nederland gemist. Nouja op een wedstrijd van Duitsland na dan. de wedstrijden van Nederland heb ik in een dorpsbakkerij net over de grens gezien en vanmiddag bij een "Italiaanse" ijssalon in Bremen, waar overigens meer Italianen waren dan Duitsers of Nederlanders.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:48 schreef remlof het volgende:
Je bent al een tijdje de stad uit zeker, dat je dat grote scherm op de Korenmarkt hebt gemist?
Het was een veel leukere wedstrijd dan Nederland - Japanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:36 schreef Adelante het volgende:
Hopelijk is er met veel guiness wel naar te kijken
Ik was er ook niet, maar ik hoorde dat het vrij rustig was.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:16 schreef -Willempie- het volgende:
Hoe was het vamiddag in de stad, met NL, kon er helaas niet zijn!?
Ik was er wel, en het was inderdaad best rustig. Maar opzich wel fijn, kon ik tenminste wat zien! Maar het was ook niet zó rustig dat ik ben de 1-0 geen bier over mij heen kreegquote:Op zondag 20 juni 2010 02:16 schreef -Willempie- het volgende:
Hoe was het vamiddag in de stad, met NL, kon er helaas niet zijn!?
Kloptquote:Op zondag 20 juni 2010 12:23 schreef clockcable het volgende:
Ik hoorde dat ze de korenmarkt hadden afgezet, en als je naar binnen wou dan moest je de inhoud van je jas en tas laten zien.
Jansplaats niet en Korenmarkt ook niet. Ik hoorde ook van vrienden dat het rustig was gisteren en geen lekkere vrouwen.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:29 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Klopt.. was dat tijdens Nederland-Denemarken niet?
Een pagina terug vroeg iemand naar de beste pizzaboer van arnhem, maar ik snap dat het zo een beetje raar overkomtquote:Op maandag 21 juni 2010 11:08 schreef Adelante het volgende:
Wat heeft die pizzaboer er mee te maken?
Dus alleen geen treinen naar Zutphen Winterswijk e.d. en naar Utrecht wel?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:10 schreef remlof het volgende:
Hmmmz...
Tijdens de buitendienststelling van oktober 2010 rijden er geen treinen aan de oostzijde van station Arnhem. In die periode worden reizigers met bussen vervoerd vanaf station Velperpoort.
http://www.prorail.nl/Pub(...)Pages/Zomer2010.aspx
Wat bedoelen ze nu?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:10 schreef remlof het volgende:
Hmmmz...
Tijdens de buitendienststelling van oktober 2010 rijden er geen treinen aan de oostzijde van station Arnhem. In die periode worden reizigers met bussen vervoerd vanaf station Velperpoort.
http://www.prorail.nl/Pub(...)Pages/Zomer2010.aspx
Ik denk dat er geen treinen rijden tussen Velperpoort en Centraal, omdat ze met het station bezig zijn en niet met het spoor richting Zutphen/Doetinchem. Eigenlijk hetzelfde als deze zomer, alleen dan de andere kant opquote:Op maandag 21 juni 2010 16:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze nu?
Vanaf Velperpoort naar Zutphen en Doetinchem, of bussen tussen Velperpoort en Centraal?
Als er tussen Velperpoort en Centraal gependeld wordt met bussen, is dat misschien juist wel zo prettig omdat je dan op Centraal niet zo'n eind hoeft te lopen naar de bussen naar Ede-W en Arnhem-Z.
Ik ben de beste pizzakoerierquote:Op maandag 21 juni 2010 16:41 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Een pagina terug vroeg iemand naar de beste pizzaboer van arnhem, maar ik snap dat het zo een beetje raar overkomt
wat doet deze smiley?
[..]
Dus alleen geen treinen naar Zutphen Winterswijk e.d. en naar Utrecht wel?
Ik hoorde vannacht al een hoop brandweerwagens langskomen ja, en zag op de P2000 dat het om dat restaurant ging. 't Is toch nog wat erger dan ik eigenlijk had verwacht, behoorlijk zonde wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:11 schreef Quickie_Butt het volgende:
Restaurant De Menthenberg door brand verwoest (bron: de Gelderlander)
-knip-
Yep, wasquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:47 schreef -Willempie- het volgende:
Dat is toch aan het einde van de Bakenbergseweg, bij dat tegenover dat tankstation?
Op het Velperplein? Dan kom ik af en toe naar je zwaaienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef _Loki het volgende:
Weet ik nog niet.
Ik had al wat dingen gemaild. Bij bistro Piaf zoeken ze nog mensen in de bediening dus die bel ik zo eventjes.
Nou ja... Ik was verbaasd dat anderen een half jaar minimaal (uitzendkracht) en een andere nieuweling een jaarcontract (in dienst van ziekenhus) kregen, en ik maar 2 maanden...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:26 schreef neen het volgende:
Lekker zo voor de vakantie zeker? Gefeliciteerd he
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | 0900300 Brandweer Arnhem Lichtkrant noord 0900301 Brandweer Arnhem Blusgroep 1 noord 0900307 Brandweer Arnhem Ploegcommandant 22-06-10 20:05:13 Ambulance Gelderland-Midden A1 PARK ZIJPENDAAL ARNHEM 22-06-10 20:03:07 Ambulance Gelderland-Midden A1 PARK ZIJPENDAAL ARNHEM |
http://www.klarendaller.nl/wijk/stratenlijst/stratenlijst.htmlquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:41 schreef _Loki het volgende:
Wat hoort er allemaal nog bij klarendal?
Volgens mij val ik er net buiten
Nope, maandag weer!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:39 schreef neen het volgende:
Morgen mijn eerste wedstrijd op de korenmarkt! Ben benieuwd
Wie gaan er nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |