Misschien. Als dat zo is dan zou dat een goede geheugensteun zijn om niet weer zoiets stoms uit te halen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:00 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Maar er zullen zeker littekens overblijven?
Denk het ook ja. En het is het onhandigst. Gelukkig zit het bij mij bovenop en tussen mijn vingers. Nu kan ik met mijn verbandpootje nog iets pakken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef Venerean het volgende:
Die aan de binnenkant van je hand lijkt me toch wel het pijnlijkst.
Gewoon een indrukwekkend verhaal bij verzinnen, om indruk te maken op de meidenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Misschien. Als dat zo is dan zou dat een goede geheugensteun zijn om niet weer zoiets stoms uit te halen.
Oh, daarvoor kan ik m'n andere littekens wel gebruiken. Liegen is nergens voor nodigquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:02 schreef Xylon het volgende:
[..]
Gewoon een indrukwekkend verhaal bij verzinnen, om indruk te maken op de meiden.
Misschien moet je het zo nu en dan gewoon even lekker invetten met wat kutsappen, wie weet gaat het proces wat sneller.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oh, daarvoor kan ik m'n andere littekens wel gebruiken. Liegen is nergens voor nodig
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:36 schreef 2cv het volgende:HOLY MOZES, BLUUUUUUUUUUUSPOILER: nog griezeligere foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf nu elke dag verband verschonen (zelf) en zalf verversen. Volgende week weer naar het ziekenhuis. Als alles goed gaat en ik beweeg m'n vinger genoeg dan is er waarschijnlijk geen huidtransplantatie nodig.
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef borstmelk het volgende:
[ code verwijderd ]
borstmelk heeft zojuist je topic gehackt
Het zit je niet echt mee hé..quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Misschien. Als dat zo is dan zou dat een goede geheugensteun zijn om niet weer zoiets stoms uit te halen.
[..]
Denk het ook ja. En het is het onhandigst. Gelukkig zit het bij mij bovenop en tussen mijn vingers. Nu kan ik met mijn verbandpootje nog iets pakken.
???quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef borstmelk het volgende:
[ code verwijderd ]
borstmelk heeft zojuist je topic gehackt
godverdomme waar blijft mijn dino
Als je hand in de fik staat raak je in paniek en weet je niet wat je moet doen. Maar gelukkig was de wasbenzine na een paar seconden al helemaal opgefikt. En ik heb hem niet zelf lek geprikt. Ik heb redelijk veel vertrouwen in artsen dus doe ik braaf wat zij zeggenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:14 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Echt serieus, hoe krijg je dat voor elkaar, je hand staat in de fik en je wacht tot het uitgebrand is?
Ik vat dit echt niet
En wel knap dat je de verleiding hebt weerstaan van het lekprikken.
Of had je dat toch wel gedaan?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:36 schreef 2cv het volgende:
Tering wat smerigSPOILER: nog griezeligere foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf nu elke dag verband verschonen (zelf) en zalf verversen. Volgende week weer naar het ziekenhuis. Als alles goed gaat en ik beweeg m'n vinger genoeg dan is er waarschijnlijk geen huidtransplantatie nodig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |