Dankje!quote:
Werk jij soms met varkens en of kalveren>quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:43 schreef Levitation het volgende:
Baas vond ook dat ziek=ziek en ik lig nu dus thuis op bed.
Baas heeft ook per direct mondkapjes en rubberhandschoenen verplicht gesteld.Ben de 3de in 2 dagen die zich ziek meldt.... van de 10 uit ons team.
Neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:51 schreef febster het volgende:
Joow
Mijn verhuizing naar Tilburg komt steeds dichterbij
quote:
zie het dieettopicquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Werk jij soms met varkens en of kalveren>
En Espana wordt nog wel waarschijnlijk wereldkampioen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:51 schreef febster het volgende:
Joow
Mijn verhuizing naar Tilburg komt steeds dichterbij
Nee, we hebben wel een hoop domme schapen... maar verder...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Precies. De vorige keer heb ik ook geen enkele wedstrijd gekijkt en dat heeft gehelpt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:52 schreef febster het volgende:
[..]
En Espana wordt nog wel waarschijnlijk wereldkampioen.
De hilariteit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:55 schreef Blueman het volgende:
NEEEEEEE!![]()
Niet Boula!!
Boulahrouz verzwikt enkel training oranje
Oh excusez!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:56 schreef amaranta het volgende:![]()
dit maakt het dan net niet geloofwaardig
Hij leeft nog!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:57 schreef r8ality het volgende:
Gaat er serieus hier iemand PvdA stemmen?.
says who?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:57 schreef r8ality het volgende:
Gaat er serieus hier iemand PvdA stemmen?.
Alive and kicking.quote:
Oh haiquote:
welcome backquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:55 schreef Blueman het volgende:
NEEEEEEE!![]()
Niet Boula!!
Boulahrouz verzwikt enkel training oranje
niks dr van, als je verhuist blijft augustus hier.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:00 schreef febster het volgende:
Mondelinge overeenkomst met een kerel die er in juli uitgaat. Dus 95% kans dat ik augustus verhuis naar Tilburg.
That is never gonna happenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:06 schreef FUFR het volgende:
en je levert je awakefest kaartjs in
bij mij!
tokkiesportquote:
sprak gisteren mijn broer (op camping spreek ik m nauwelijks) die wil misschie niet terug komen volgend jaar want: LET OP! het tokkiegehalte is hem te hoog!!!!!quote:
I will cancel your kamer!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef febster het volgende:
[..]
That is never gonna happen. Gisteren een awakfest spotity playlist geluisterd, zin an
. Alleen kut weer kan het nog verstoren, anders wordt het een ultiem (en optimaal) feestje.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
sprak gisteren mijn broer (op camping spreek ik m nauwelijks) die wil misschie niet terug komen volgend jaar want: LET OP! het tokkiegehalte is hem te hoog!!!!!
terwijl hij notabene dat volk zelf opzoekt!
Dat en de verminderde amperage als extra smoes
quote:De mooiste nagels, maakt jij zelf!!!
Als u vragen hebt hoor ik het graag.
Ach, er komen meer Awakeningetjes. In de Westergas ben ik er ook weer bijquote:
stel daar eens een keer pdg13 in dan.quote:
quote:Naakte stapt in politieauto voor lift naar paradijs
Uitgegeven: 8 juni 2010 13:31
Laatst gewijzigd: 8 juni 2010 13:34
AMSTERDAM - Een verwarde naakte man is maandagnacht in Nijmegen bij agenten in de auto gesprongen en heeft hen om een lift naar het paradijs gevraagd.
De agenten hebben hem ergens anders heen gebracht, laat de politie weten.
De politie kreeg in het holst van de nacht te horen dat iemand naakt in de Duindoornstraat rondrende. Op de Muntweg werd de naaktloper al snel gespot.
Toen de politieauto bij de man stopte, deed hij meteen het achterportier open.
Gordel
Vervolgens stapte hij in en deed hij netjes de gordel om. In een mengeling van Engels en Duits vroeg hij de agenten hem naar het paradijs te brengen.
Het leek de agenten 'verstandiger om hem eerst mee te nemen naar het politiebureau'. Daar is de crisisdienst van de GGZ gewaarschuwd. Wie de man is, is nog onbekend.
ja ik weet hetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
stel daar eens een keer pdg13 in dan.
Je bent nog niet op kraamvisite geweest en morgen is mijn laatste verlof dag!
Vertel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:39 schreef febster het volgende:
Zit de Keynote van gisteren te kijken, echt belachelijk slim hoe Steve nu 7 manieren heeft gevonden om geld te verdienen aan de iPhone. Echt, daar schrapen ze bakken geld mee binnen de komende jaar, sje-zus.
5) klinkt als aidsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:08 schreef febster het volgende:
1) A4 chip, zit ook straks in iPod Touch en komt oorspronkelijk uit de iPad.
2) iTunes Store for iPhone
3) App Store
4) iBook Store
5) iAds (50% van de mobile ad market in Q3&Q4 in 2010)
6) De telefoon zelf
7) De deals met AT&T en T-Mobile.
Fer? GET A HOBBY!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:08 schreef febster het volgende:
1) A4 chip, zit ook straks in iPod Touch en komt oorspronkelijk uit de iPad.
2) iTunes Store for iPhone
3) App Store
4) iBook Store
5) iAds (50% van de mobile ad market in Q3&Q4 in 2010)
6) De telefoon zelf
7) De deals met AT&T en T-Mobile.
Sorry, is gewoon interessant, vind ikquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:42 schreef febster het volgende:
[..]
Sorry, is gewoon interessant, vind ik.
Jufff amaranta, is er een handige site waarop alle NL spellings en grammaticaregels staan uitgelegd? Ik heb donderdag weer een taaltoets en ik wil hem wel eens halen.
ja man, van dale, groene boekje, kofschip, zie goegel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:42 schreef febster het volgende:
[..]
Sorry, is gewoon interessant, vind ik.
Jufff amaranta, is er een handige site waarop alle NL spellings en grammaticaregels staan uitgelegd? Ik heb donderdag weer een taaltoets en ik wil hem wel eens halen.
en dat vraag jij aan een spanjoolse ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:00 schreef febster het volgende:
(in)congruentie, dat/wat/omdat/doordat/voordat etc gebeuren, hun/hen enzo.
quote:5. De volgende zin is congruent: Niet alleen leeftijdsdiscriminatie maar ook discriminatie op uiterlijk, handicap of geslacht scoren hoog.
13. In de volgende zin is ‘hun’ correct gebruikt: Het bureau meent dat meer mensen melding zullen maken van discriminatie als hun dat gemakkelijker wordt gemaakt.
21. De volgende zin bevat een foute inversie: Volgens recente enquêtes van onderzoeksbureau BMC is meer dan de helft van de Nederlanders niet of nauwelijks geïnteresseerd in plaatselijke politiek en baseert 43 procent van de kiezers zich vooral op Haagse prestaties.
35. In de volgende zin staat een barbarisme: Terwijl hij normaal altijd in controle is, breekt het zweet hem uit bij het zien van deze bizarre informatie.
53. mare = bericht (J/N)
70. overzeese gebiedsdelen (G/F)
94. In de volgende zin is de interpunctie correct: Gaat het serieus mis – Van Rijt: “Denk aan echt asociaal rijgedrag” – dan loopt hij vanaf nu ook kans dat hij een verplichte cursus rijvaardigheid à 792 euro krijgt opgelegd.
110. In de volgende zin zijn de werkwoordsvormen correct gespeld: “Zo word je eigen deskundigheid op het gebied van het milieuvriendelijk natuurbeheer geminacht ”, stellen de sportvissers.
Wut is die okkeesion?quote:
Ja niet dat je denkt dat wij journalisten een pistoets krijgen. Het gaat over stijl, verbanden en verwijzingen, moeilijke woorden, spelling, werkwoordsvormen en interpunctie.quote:
Geen, gewoon BBQ in Veldhovenquote:
Was jij er toen ook Feb?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:12 schreef febster het volgende:
[..]
Geen, gewoon BBQ in Veldhoven, net zoals de vorige keer overigens.
Congruent betekent gelijkvormig. Deze zin is dat niet.quote:5. De volgende zin is congruent: Niet alleen leeftijdsdiscriminatie maar ook discriminatie op uiterlijk, handicap of geslacht scoren hoog.
Niet waar. Hier moet het "hen" zijn. Hun gebruik je alleen om bezit aan te duiden.quote:13. In de volgende zin is ‘hun’ correct gebruikt: Het bureau meent dat meer mensen melding zullen maken van discriminatie als hun dat gemakkelijker wordt gemaakt.
Hier lijkt me niets fout aan.quote:21. De volgende zin bevat een foute inversie: Volgens recente enquêtes van onderzoeksbureau BMC is meer dan de helft van de Nederlanders niet of nauwelijks geïnteresseerd in plaatselijke politiek en baseert 43 procent van de kiezers zich vooral op Haagse prestaties.
Het gedeelte "Terwijl hij normaal altijd in controle is" klopt niet, is te letterlijk vertaald uit Engels. Moet dus omgevormd worden naar fatsoenlijk Nederlands.quote:35. In de volgende zin staat een barbarisme: Terwijl hij normaal altijd in controle is, breekt het zweet hem uit bij het zien van deze bizarre informatie.
Klopt, "Mare" heeft die betekenis ook. FF gegoogledquote:53. mare = bericht (J/N)
Goedquote:70. overzeese gebiedsdelen (G/F)
Volgens mij is dit inderdaad correct gebruik van afkortingstekens.quote:94. In de volgende zin is de interpunctie correct: Gaat het serieus mis – Van Rijt: “Denk aan echt asociaal rijgedrag” – dan loopt hij vanaf nu ook kans dat hij een verplichte cursus rijvaardigheid à 792 euro krijgt opgelegd.
Fout. "Je" hoort in dit geval bij "eigen deskundigheid" en is geen correcte persoonsvorm om "word" te rechtvaardigen.quote:110. In de volgende zin zijn de werkwoordsvormen correct gespeld: “Zo word je eigen deskundigheid op het gebied van het milieuvriendelijk natuurbeheer geminacht ”, stellen de sportvissers.
Daar ken ik de 'regels' niet van. Dat doe ik sowieso op gevoel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:00 schreef febster het volgende:
(in)congruentie, dat/wat/omdat/doordat/voordat etc gebeuren, hun/hen enzo.
Ow gezellig. Zal er eens over denken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:12 schreef febster het volgende:
[..]
Geen, gewoon BBQ in Veldhoven, net zoals de vorige keer overigens.
Gaan we weer beginnen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij, dus voor jou des te meer reden om te gaan.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:33 schreef febster het volgende:
[..]. Ja moppie, ik was ook er ook. Lange blonde kerel, die
.
Ja ik dus ook, maar dat werkt niet bij die toets, want dan haal je hem nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar ken ik de 'regels' niet van. Dat doe ik sowieso op gevoel.
nu mijn padawan weet hoe het moet verwacht ik grote hoeveelheden dropshot op die dagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik geef de schuld aan de rose en dropshot
rotstreken zijn het!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:27 schreef -moppie- het volgende:
Hehebben jullie nou iedereen uitgenodigd en de locatie gewijzigd?
BBQ meet 10 juli 2010
huh huhquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gezien het feit dat ik alleen cola heb gedronken die dag; ja
Nee, zullen we de strijdbijl dan maar begraven?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gaan we weer beginnen?.
Hoest met de poepluierfabrieken?
Dat meen je niet, heb je alleen cola gedronken toen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gezien het feit dat ik alleen cola heb gedronken die dag; ja
pak maar vast een handschoen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, zullen we de strijdbijl dan maar begraven?
Het gaat goed, de ene poepluier ligt boven in bed te gillen en de andere is met een fietslampje in de wcpot aan het schijnen.
okee, 1 dropshot.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat meen je niet, heb je alleen cola gedronken toen?
we kunnen het ook op de camping doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:42 schreef FUFR het volgende:
Maar even voor de agenda, mopsie. FrauFUFR komt niet mee.
FUFR is dus +0 en er is een 80s party op de camping, maar dat terzijde.
kijk...dat bedoelde ik dusquote:
ze vraagt of je ze nog wel alle 5 op een rijtje hebtquote:
we houden het wel in duitsland!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
9/10/11 juli ben ik dus in het andere land.
Ze is overigens morgen uitgerekend.
Een staakt het vuren lijkt me een goed ideequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, zullen we de strijdbijl dan maar begraven?
Het gaat goed, de ene poepluier ligt boven in bed te gillen en de andere is met een fietslampje in de wcpot aan het schijnen.
nooit gehad ook niet!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze vraagt of je ze nog wel alle 5 op een rijtje hebt
wees gerust, je hoeft niet bij ons op visitequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
Geen bbq op camping aub
waarom dat nou weer niet?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
Geen bbq op camping aub
Akkoord.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Een staakt het vuren lijkt me een goed idee.
Totdat je weer een stomme opmerking maakt natuurlijk.
En hoezo met een fietslampje in de wcpot aan het schijnen?.
ja dat had ik dus ook...quote:
ACHTER JE DORA, NET ZOALS ALTIJD!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Akkoord.
Nou, gewoon met zo'n ding.
En dan in de wcpot schijnen.
[ afbeelding ]
But now she is watching dora. SHORT-LONG-SHORT-LONG
zeg dat dan gewoon.....en zeg dan DE camping ipv camping...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wegens het niet hebben van een auto
mensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zeg dat dan gewoon.....en zeg dan DE camping ipv camping...
Moehahahahahaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:07 schreef Levitation het volgende:
Ik ben echt heel ziek, ik zie dingen die er niet zijn.Zou zweren dat ik dacht dat R8 terug was.
Hey dude. Ik heb nog steeds een Lego-bestellijstjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:11 schreef bleiblei het volgende:
Oh hai.
quote:
hoe laat jij thuis?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:11 schreef bleiblei het volgende:
Oh hai.
Goedquote:
toeval.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:15 schreef amaranta het volgende:
SQ ben jij winterstorm666
Of is dat gewooon heel toevallig dat bijna jullie hele gebruikersnaam overeenkomt?
Neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:16 schreef amaranta het volgende:
Wat meer info over dat o.a.
Bedoel je daar een vrouwpersoon mee?
Of manpersoon... je weet het niet...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:16 schreef amaranta het volgende:
Wat meer info over dat o.a.
Bedoel je daar een vrouwpersoon mee?
Je weet hoe je me kan bereikenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hey dude. Ik heb nog steeds een Lego-bestellijstje.
ik.quote:
En zit nu al anderhalve week thuis ivm geen project. Slapend geld verdienenquote:
Dank je, maar dat staat ook in mijn boek 'Vlekkeloos Nederlands'. Dat soort dingen blijven nog wel hangen, maar congruenties en dat/wat hun/hen nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:28 schreef amaranta het volgende:
Inversie
In een normale zin komt de persoonsvorm na het onderwerp. Als je in een zin de volgorde van onderwerp en persoonsvorm omdraait, spreek je van inversie of tante Betjestijl.
Je mag inversie alleen gebruiken in vraagzinnen, in zinnen die beginnen met een ander zinsdeel dan het onderwerp of in zinnen die beginnen met een bijzin.
Beginnen we vanmiddag om drie uur?
Vanmiddag beginnen we om drie uur.
Als iedereen er is, beginnen we om drie uur.
Fout zijn zinnen als:
Het regende de hele middag en hebben we dus niets kunnen doen.
Op vrijdagmiddag pikken we vaak een terrasje, maar had ik er vanmiddag geen zin in.
Zinnen met foutieve inversie verbeter je door persoonsvorm en onderwerp om te draaien of door een zindeel voor persoonsvorm te zetten.
Het regende de hele middag en we hebben dus niets kunnen doen.
Het regende de hele middag en dus hebben we niets kunnen doen.
Op vrijdagmiddag pikken we vaak een terrasje, maar ik had er vanmiddag geen zin in.
Op vrijdagmiddag pikken we vaak een terrasje, maar vanmiddag had ik er geen zin in.
Hmmpfffquote:
Dat is voor even wel leuk ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
En zit nu al anderhalve week thuis ivm geen project. Slapend geld verdienen.
Hier in/rond het huis is nog zat te doen. Daarbij kan er aan auto's en bij mijn pa ook nog zat gebeuren. Maar zolang gaat het niet duren vermoed ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is voor even wel leuk ja.
wederhelft ging zich na een paar maanden wel gruwelijk vervelen
De Islam IS debielquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:37 schreef bleiblei het volgende:
Ik zat net in de trein en zag daar een een vrouw met een burka. Okee, Eindhoven is anno 2010 ook redelijk bij, dus zo bijzonder is dat niet (al blijf ik het een beetje raar, zo een spleetje ogen achter een giga gewaad.
Maar het desbetreffende persoon had 2 dochtertjes, beiden met hoofddoek offcourse.
De 1 was een jaar of 4, maar die ander lag in een wiegje en schatte ik een maand of 3!![]()
.
Sorry hoor, maar dat vind ik echt debiel. Je kind van 3 maanden al een hoofddoek omsjorren
.
heb je er iets van gezegd? Anders telt het niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:37 schreef bleiblei het volgende:
Ik zat net in de trein en zag daar een een vrouw met een burka. Okee, Eindhoven is anno 2010 ook redelijk bij, dus zo bijzonder is dat niet (al blijf ik het een beetje raar, zo een spleetje ogen achter een giga gewaad.
Maar het desbetreffende persoon had 2 dochtertjes, beiden met hoofddoek offcourse.
De 1 was een jaar of 4, maar die ander lag in een wiegje en schatte ik een maand of 3!![]()
.
Sorry hoor, maar dat vind ik echt debiel. Je kind van 3 maanden al een hoofddoek omsjorren
.
Waarom zou ik er wat van zeggenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb je er iets van gezegd? Anders telt het niet.
Relax, als ik daar aanstoot aan zou nemen had ik mezelf al lang opgehangenquote:
Nazenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
*schrijft gebakken vis, wortelen en doperwten op lijst van dingen die Eny graag vreet*
hoe is het met je bejaarde fur?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nazen.
Sabientje vind grote mensen tonijn nog lekkerder dan brokjes met tonijn.
Bejaarde fur lijkt nog niet heel bejaardquote:
Dat is geen burka.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:37 schreef bleiblei het volgende:
.
.
Dat is toch een niqaab?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat is geen burka.
Dit is een burka:
[ afbeelding ]
Ja, je haalt ze door elkaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is toch een niqaab?
Of haal ik nu die 2 dingen door elkaar?
omdat hier klagen geen zin heeft?quote:
wel eens mee naar helmond gereden?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bejaarde fur lijkt nog niet heel bejaard. Het kotst, springt, knauwt en slaapt nog prima
.
ventileer die dan gewoon! waarom altijd dat anonieme gebeuren, veilig achter je rooie laptop!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik klaag toch niet?
Ik deponeer een mening.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:37 schreef bleiblei het volgende:
.
.
écht?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef FUFR het volgende:
"Twee meisjes vermist na verblijf Joran in Colombia"
ad.nl de nieuwe roddelkrant van nederlandquote:
ad.nl heeft ook vanmiddag een 4 maanden oud allang ontkracht nieuwsbericht opgerakeld en gepresenteerd als breaking newsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
ad.nl de nieuwe roddelkrant van nederland
Tuurlijk! Normaal verdwijnen er nooit mensen in Colombia.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef FUFR het volgende:
"Twee meisjes vermist na verblijf Joran in Colombia"
nog ff en hij heeft ook de $ crisis veroorzaakt..
??quote:Peruaanse nieuwssite La República wist eerder vandaag te melden dat de autoriteiten op Aruba de resten van Natalee Holloway hadden gevonden. De Advocaat-Generaal van het OM op Aruba spreekt die berichten echter tegen.
die rots die op een kop lijkt..quote:
en wat dacht je van de olieramp? in olie komt ook een O voor, net als in Joran!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:01 schreef Levitation het volgende:
En global warming is -denk ik- ook de schuld van joran. Voor zijn geboorte hoorde je er nooit iemand over.
jij zei kankerquote:
klopt. En hij is het brein achter 9/11quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:01 schreef Levitation het volgende:
En global warming is -denk ik- ook de schuld van joran. Voor zijn geboorte hoorde je er nooit iemand over.
Meer dan 600 aub. dat is het huidige laagste bod nml.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:03 schreef FUFR het volgende:
even iemand naar bed brengen en nadenken over mijn nieuwe, scherpe bod
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:04 schreef amaranta het volgende:
Eva heeft eeen soort van my first sony gekregen van haar neefjes/oma.
Met 1 cassettebandje.
Heel erg leuk
Met Sinterklaasliedjes.
Morgen maar aan mijn vader vragen of hij mijn bandjes met spaanse kinderliedjes mee wil nemen.
het is het eerste bod wat je hebt in dat topic. Ben blij dat er iemand komt in je topic met je veel te dure zaagtafel.quote:
Het is een nette prijs voor een redelijk incourant artikel en als jij je eens niet gedraagd als een jaloerse kutkleuter maar gewoon mij gaat etteren in dit topic ipv. in V&A blijf ik zoals een net persoon betaamd uit jouw Ebay-handeltjes in V&Aquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
het is het eerste bod wat je hebt in dat topic. Ben blij dat er iemand komt in je topic met je veel te dure zaagtafel.
Omg wat een huillie reactie.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het is een nette prijs voor een redelijk incourant artikel en als jij je eens niet gedraagd als een jaloerse kutkleuter maar gewoon mij gaat etteren in dit topic ipv. in V&A blijf ik zoals een net persoon betaamd uit jouw Ebay-handeltjes in V&A.
Hey, ik ben ouder dan 8, richt jij maar op je eigen dochterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef FUFR het volgende:
nu zegt ie ook al kut.
hebt ie geen opvoeding gehad?
heb jij handeltjes waar ik niets van weet?quote:
anders doen jullie ff normaal. Is het bod niet goed reageer er dan niet op.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe ff normaal zeg. Met je getroll.
Huh?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:20 schreef FUFR het volgende:
wat een bijval...waar was iedereen toen een zekere iemand mij betichtte van het versturen van stenen?
nee dat was in mijn topicquote:
Je wist dat het bod niet goed was en ik reageerde hier voornamelijk op ene FUFR die aan het lolbroeken is, maar gezien het feit dat jij je aangesproken voelde geeft wel aan met welk zeer volwassen doel je daar dat bod deedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
anders doen jullie ff normaal. Is het bod niet goed reageer er dan niet op.
ik bood zelfs meer! ga weg met je lage bod!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
anders doen jullie ff normaal. Is het bod niet goed reageer er dan niet op.
Ik zit doorgaans niet in jullie topics te neuzen, maar mocht je bijval nodig hebben volgende keer, laat het wetenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zit doorgaans niet in jullie topics te neuzen, maar mocht je bijval nodig hebben volgende keer, laat het weten.
mijn kasto-meter zegt dat ie er nu ongeveer op moet zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:30 schreef Levitation het volgende:
Wat zijn we weer gezellig!
hij misschien, maar ik ben slechts 1.75 hoog hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
Grote, stoere mannen die Coltz en FUFR. Wat een binken
Nee hoor, ik heb een bod waar ik bijna tevreden mee ben en dan issie met een beetje geluk volgende week wegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef FUFR het volgende:
ik begrijp BB wel. hij koopt een veel te dure zaagtafel om 2 latjes en een duim te zagen en heeft nu moeite om er weer voor hetzelfde geld vanaf te komen om een andere zaagtafel te kopen die hij niet gaat gebruiken.
Daar wordt ie een beetje chaggie van, blijkens zijn reacties.
Een beetje lollen wel, maandenlang geflame over hetzelfde gaat gewoon te ver. Maandenlang ja, want dit is niet de eerste keer dat er hierover gebasht moet worden. Dus gedraag je naar je leeftijd en doe gewoon normaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn kasto-meter zegt dat ie er nu ongeveer op moet zitten![]()
ach, een beetje dollen moet kunnen.
tis niet zo dat we zeggen dat het een kutzaagding is ofzo.
dat is het ook niet denk ik
welk zakmesjes topic? ik ben niet op de hoogtequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een bod waar ik bijna tevreden mee ben en dan issie met een beetje geluk volgende week weg.
Ik vind Coltz en jou alleen bijzonder kinderachtig bezig. Als jullie ergens mee zitten wat je wil verkopen zit ik ook niet jullie zakmesjes topics te vernachelen met gezanik en gekut. En daar word ik wel sjagrijnig van idd..
Maar goed, dat is te serieus voor dit topic en jullie vinden het waarschijnlijk heel normaal om andermans topic te verzieken omdat jullie blijkbaar vinden dat ik te veel vraag (terwijl er niemand in dat topic gepost heeft, wat wel anders zou zijn als ik een belachelijk bedrag had gevraagd).
Ghe... Wat ik al zei, ik zit inderdaad al een half uur huilend op de kastquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn kasto-meter zegt dat ie er nu ongeveer op moet zitten![]()
ach, een beetje dollen moet kunnen.
tis niet zo dat we zeggen dat het een kutzaagding is ofzo.
dat is het ook niet denk ik
oplossing:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:33 schreef ColtZ40 het volgende:
maar bb, is je kast al klaar? Indien ja kan je er op gaan zitten.
dat gaat niet lukken ben ik bang.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een beetje lollen wel, maandenlang geflame over hetzelfde gaat gewoon te ver. Maandenlang ja, want dit is niet de eerste keer dat er hierover gebasht moet worden. Dus gedraag je naar je leeftijd en doe gewoon normaal
Ga es gauw met je homie in 1 bed liggen. Jullie voelen elkaar goed aan zo te lezenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:33 schreef ColtZ40 het volgende:
maar bb, is je kast al klaar? Indien ja kan je er op gaan zitten.
idd, word er schijteziek van dat je overal gevolgd wordtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef amaranta het volgende:
Nou, en daarom zet ik mijn auto dus niet op Fok!
wij zijn niet bang om onze vrouwelijke kant te laten zien, BB.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ga es gauw met je homie in 1 bed liggen. Jullie voelen elkaar goed aan zo te lezen.
Voor mijn part blijf je er over zanikken. Als je dat maar in dat topic doet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat gaat niet lukken ben ik bang.
Mijn levensmotto is tenslotte: never grow up.
maanden? niet overdrijfselen he..
zou ik nooooit doen, Marie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef amaranta het volgende:
Nou, en daarom zet ik mijn auto dus niet op Fok!
heb je last van je periode?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd, word er schijteziek van dat je overal gevolgd wordt
Nou ik vind het volgen niet zo heel erg. wat mij betreft volgen jullie alles wat ik in oud post.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd, word er schijteziek van dat je overal gevolgd wordt
sorry maar jij begint hier met 'kanker effe op'quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor mijn part blijf je er over zanikken. Als je dat maar in dat topic doet.
Is gewoon niet tof om dat forum breed te doen.
En zakmesjes? Die nep victorinox handel van Coltz.
nee, heb op mp wel een bod gehad, maar ik wil er eigenlijk wel wat meer voor...en hijis ook meer waard dan dat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
zou ik nooooit doen, Marie.
je was toch al van je auto af?
Ik kan geen linkjes aanklikken op mijn mobiel, vandaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ik vind het volgen niet zo heel erg. wat mij betreft volgen jullie alles wat ik in oud post.
Maar ik zit niet te wachten op indd onzinbiedingen en geflame...
Je had trouwens niet gereageerd op mijn nagellak opmerking cq vraag...
Is die veronica te vertrouwen??
Beste marie, enige diepgang is wel een vereiste. daar ontbreekt het aan in OUDquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ik vind het volgen niet zo heel erg. wat mij betreft volgen jullie alles wat ik in oud post.
Maar ik zit niet te wachten op indd onzinbiedingen en geflame...
Je had trouwens niet gereageerd op mijn nagellak opmerking cq vraag...
Is die veronica te vertrouwen??
wil je dat ik misschien.....nah lamaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, heb op mp wel een bod gehad, maar ik wil er eigenlijk wel wat meer voor...en hijis ook meer waard dan dat.
Staat ie op MP?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, heb op mp wel een bod gehad, maar ik wil er eigenlijk wel wat meer voor...en hijis ook meer waard dan dat.
? ik wel..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan geen linkjes aanklikken op mijn mobiel, vandaar
Heb je ze nog?
Ik vind dat mijn auto minstens 6000 euro waard is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Staat ie op MP?
En wat vind je dat ie waard is?
Serieus?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind dat mijn auto minstens 6000 euro waard is.
het was informatief en vriendelijk bedoeld hoorquote:
Ongetwijfeld, maar ben nu even niet in de stemming om vriendelijk en knuffelig te reageren. Daarbij is het tof dat je linkjes aan kan klikken op je telefoon, maar een redelijk loze mededeling in deze contextquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
het was informatief en vriendelijk bedoeld hoor
Ja die is wel te vertrouwen hoor. Professionele nagelmutsen moeten het doorgaans niet hebben van hun hoge intellect, vandaar de spelvaudtenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:44 schreef amaranta het volgende:
http://link.marktplaats.nl/341787330
en bijvoorbeeld deze
http://link.marktplaats.nl/351156795
Ja, dat denk ik serieus, het is namelijk een nogal complete uitvoering. Ik heb 36k op de teller staan. En geen mankementen. En de mankementen die er waren zijn afgelopen week verholpen.
Het enige is dat er her en der wat krasjes zitten omdat ik niet zo zuinig ben.
dan blijf maar even weg uit het period topicquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ben nu even niet in de stemming om vriendelijk en knuffelig te reageren. Daarbij is het tof dat je linkjes aan kan klikken op je telefoon, maar een redelijk loze mededeling in deze context
die heb je toch al eerder geplaatst?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:45 schreef amaranta het volgende:
Die mp linkjes zijn voor SQ trouwens.
Wat bereik je er nu mee? Wat wil je nou? Dat iedereen weg blijft zodat je dit topic lekker voor jezelf alleen hebt ofzo? Ik heb al 100 keer aangegeven hoe gruwelijk irritant dat is en toch blijf je het doen. Waarom? Wat haal je er uit voor jezelf?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan blijf maar even weg uit het period topic
vind je? misschien dat ik daarmee aan wilde geven dat je eens moest kijken waar het aan ligt..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ben nu even niet in de stemming om vriendelijk en knuffelig te reageren. Daarbij is het tof dat je linkjes aan kan klikken op je telefoon, maar een redelijk loze mededeling in deze context
het ging mij erom dat het dezelfde persoon is, en adverteert in limburg en gelderlandquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja die is wel te vertrouwen hoor. Professionele nagelmutsen moeten het doorgaans niet hebben van hun hoge intellect, vandaar de spelvaudten
Dat weet ik, dat ligt aan de zeer beperkte mogelijkheden van mijn telefoonquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
vind je? misschien dat ik daarmee aan wilde geven dat je eens moest kijken waar het aan ligt..
oh, webshoppie wssquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
het ging mij erom dat het dezelfde persoon is, en adverteert in limburg en gelderland
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:48 schreef amaranta het volgende:
Maar bb, jij denkt dat mijn auto dus (veel) minder waard is?
ze heeft zoon giga basic phone die maar net kan internotsen. laat staan meer dan dat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
vind je? misschien dat ik daarmee aan wilde geven dat je eens moest kijken waar het aan ligt..
geef er dan eentje van jou...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ze heeft zoon giga basic phone die maar net kan internotsen. laat staan meer dan dat.![]()
Ik ga inderdaad niet in het wilde weg een prijs roepen/vragen. Dus we hebben eerst vergelijkend onderzoek gedaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat dacht ik.
Maar ik heb geen verstand van autoprijzen en op autotrader zag ik dat het wel meeviel.
Kortom, geen commentaar
Topsnelheid?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad niet in het wilde weg een prijs roepen/vragen. Dus we hebben eerst vergelijkend onderzoek gedaan.
De auto is 6 jr oud. En dus 36k o pteller.
EN verder
Nissan Micra 1.2 5-deurs Tekna 2004 veel extra's
Climate control 35.990 km
Kilometerstand: 35.990 km
Carrosserie: Hatchback (3 deurs)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2004
Transmissie: Handgeschakeld (5 versnellingen)
Kleur: Donker blauw metallic
Bekleding: Stof
Motorinhoud: 1.240 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 59 kW (80 PK)
Gewicht: 955 kg
Maximaal trekgewicht: 800 kg (geremd)
Aantal zitplaatsen: 5
Gemiddeld verbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Lengte: 371 cm
Breedte: 166 cm
Hoogte: 154 cm
Motorrijtuigenbelasting: ¤ 86 - 98 per kwartaal
BTW/Marge: Marge (Bedrijven kunnen geen BTW
terugvorderen van de belasting)
APK: Dit voertuig wordt afgeleverd met een recente
kleine beurt en nieuwe APK (dit zal 1 juni plaatsvinden
bij een erkende nissan dealer)
Opties en accessoires:
3e remlicht
ABS
Achterbank neerklapbaar
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Airbags
Airbags achter
Airconditioning
Audiobediening op het stuurwiel
Boordcomputer
Bumpers in carrosseriekleur
Keyless entry / keyless rijden
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Climate control
Elektrisch bedienbare ramen voor
Getint glas
Gordijnairbags voor
Hoofdsteunen achter
Koplamphoogteverstelling
Radio/CD speler
Ruitenwisser achter
Startonderbreking
Stoelen met verstelbare rugleuning
Stoel links in hoogte verstelbaar
Stuurbekrachtiging
Stuur in hoogte verstelbaar
Stuur uitgevoerd in leder
Wieldoppen
Zij-airbags voor
1. je bent echt mijn moeder niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat bereik je er nu mee? Wat wil je nou? Dat iedereen weg blijft zodat je dit topic lekker voor jezelf alleen hebt ofzo? Ik heb al 100 keer aangegeven hoe gruwelijk irritant dat is en toch blijf je het doen. Waarom? Wat haal je er uit voor jezelf?
80pk...wat denk je zelf juupquote:
1. Dat beweer ik niet. Ik verbied niks. Ik vraag alleen waarom.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
1. je bent echt mijn moeder niet.
2. jij beslist niet in welk topic ik wel of niet kom. nu nie, dan nie, nooit nie.
3. ik maakte nav hoe irritant je het vindt even een geintje, ivm punt 2. (het was een smiley, come on!)
4. niet dreigen hier weg te blijven, heb je alleen jezelf mee, I have an afterlife je weet zelf
5. lighten op mens, voel je toch eens niet altijd zo onbegrepen en gestalked
6. LBNL: voel je niet altijd zo superieur aan anderen, please!
en nu moet ik andere dingen gaan doen, maar ik kom straks nog wel even -hier- kijken, ok?
1. En jij niet mijn oude zus in der pubertijd in die maandelijkse periode. (of is er wat aan de hand? Gaat het kut op de zaak? Ruzie met J? Het lijkt wel alsof je wat frustratie kwijt moetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
1. je bent echt mijn moeder niet.
2. jij beslist niet in welk topic ik wel of niet kom. nu nie, dan nie, nooit nie.
3. ik maakte nav hoe irritant je het vindt even een geintje, ivm punt 2. (het was een smiley, come on!)
4. niet dreigen hier weg te blijven, heb je alleen jezelf mee, I have an afterlife je weet zelf
5. lighten op mens, voel je toch eens niet altijd zo onbegrepen en gestalked
6. LBNL: voel je niet altijd zo superieur aan anderen, please!
en nu moet ik andere dingen gaan doen, maar ik kom straks nog wel even -hier- kijken, ok?
ja moet niet zo lang doorhuilen om niks.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:01 schreef bleiblei het volgende:
en lbnl. Ik zal ongetwijfeld zoals altijd arrogant en betweterig overkomen, maar dat is niet de insteek.
Ach, hou toch op johquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ja moet niet zo lang doorhuilen om niks.
Als ik niet al ziek was, werd ik het wel van de sfeer hier in het topic.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
Levi, ben je er nog?
Gaan we zwemmen morgen of is jij te ziek?
Dat is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:17 schreef amaranta het volgende:
Komop. Zelfs reaal en ik begraven de strijdbijl.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als ik niet al ziek was, werd ik het wel van de sfeer hier in het topic.
Maar dat terzijde, ik denk niet dat zwemmen een goed idee is, ik kreeg net al koppijn van de tafel afruimen.
Volgende week moet ik nog ff zien of dat lukt, dan heb ik om 20.40 uur een mondeling.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kusje d'r op en dan stellen we het een weekje uit![]()
We kanne ook vrijdagavond gaan!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgende week moet ik nog ff zien of dat lukt, dan heb ik om 20.40 uur een mondeling.
En ik had zo'n zin in zwemmen.Ik heb toch heul geen tijd om ziek te zijn.
![]()
Hoe is het met je studie? Wat voor mondeling heb je volgende week?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgende week moet ik nog ff zien of dat lukt, dan heb ik om 20.40 uur een mondeling.
En ik had zo'n zin in zwemmen.Ik heb toch heul geen tijd om ziek te zijn.
![]()
Ik heb voor ISA4 (informatiesysteemanalist) een mondeling, gaat over systeemontwikkeling.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe is het met je studie? Wat voor mondeling heb je volgende week?
Dat is de reele vraagprijs voor een dealer. De handelswaarde van je auto is 4800 euro.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind dat mijn auto minstens 6000 euro waard is.
Nep victorinox? Man, een leatherman is te vergelijken met een festool, victorinox is net zoiets als makita.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor mijn part blijf je er over zanikken. Als je dat maar in dat topic doet.
Is gewoon niet tof om dat forum breed te doen.
En zakmesjes? Die nep victorinox handel van Coltz.
Scheelt dat veel ja? Qua kwaliteit?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nep victorinox? Man, een leatherman is te vergelijken met een festool, victorinox is net zoiets als makita.
Leatherman heeft ook gewone messen. En zoals je weet is in Amerika alles beter.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Scheelt dat veel ja? Qua kwaliteit?
Ik moet zeggen dat ik zelf niet heel veel heb met Leatherman (daar kwam overigens niet het neppe vandaan. Zat em meer in het Ebay verhaal). Maar wist niet dat Leathermans beter waren dan Victorinoxen. Ik zag ze meer als 2 verschillende soorten zakgereedschappen waarbij ik dacht dat een leatherman een multitool was (door o.a. de tang) en de victorinox als zakmes
.
De micra heb ik altijd op zak en gebruik ik dagelijks. De wave alleen tijdens mijn vakantie'squote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef bleiblei het volgende:
Gebruik je zelf trouwens veel een leatherman?
Ghe, met 580 euro bijbetaling door jou wil ik der wel 1 ruilen met een zaagtafelquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:19 schreef bleiblei het volgende:
Oeh! Die squirt (wat een naam) heeft wel een handig kabel stripdingetje.
Die zitten niet lekker in je broekzak.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, met 580 euro bijbetaling door jou wil ik der wel 1 ruilen met een zaagtafel.
Nee, ik gebruik deze als mes:
[ afbeelding ]
En deze als combitang
[ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |