Zo extreem dik is zij toch ook niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:49 schreef amaranta het volgende:
@ SQ, ja zij heeft een maagverkleining gehad.
3 daagse werkweekquote:
Nee. Niet elke dag nee, elke dag anderhalf uur sporten is iets wat ik sowieso nog niet trek, maar da's ook wel echt overdaadquote:
Nee, dat zeiden ze in het ziekenhuis ook. Maar icm gezondheidsklachten hebben ze het toch gedaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo extreem dik is zij toch ook niet?
Niet dat ik weet. Maar schoonbroer is te herkennen aan zijn spierwitte haar en donkere wenkbrauwenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:50 schreef amaranta het volgende:
SQ, heeft Y a r a waterpokken? Zo ja dan heb ik je schoonbroer plus nichtje zien lopen. Zo nee, dan was het iemand anders.
Op de reguliere wijze afvallen ging niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, dat zeiden ze in het ziekenhuis ook. Maar icm gezondheidsklachten hebben ze het toch gedaan.
Ehm, ze heeft zeg maar alles al geprobeerd. Zegt ze. En ze kan het wel, wnat een paar jaar geleden is het haar ook gelukt. Maar ze verviel in het oude patroon.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op de reguliere wijze afvallen ging niet?
Ja maar ik laat echt never ever no way ooit in me snijden om dat te bereikenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:53 schreef amaranta het volgende:
Zij heeft min of meer het zelfde streven als jij.. 29,5 kg en dan is ze op streef.
Dan hoop ik voor haar dat zij het nu wel vol kan houden want ook een maagverkleining is geen ultieme oplossing. Ik moet ook wel wat moeite doen wil ik niet alsnog aankomen nu mijn lichaam zich aangepast heeft aan de mvk.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ehm, ze heeft zeg maar alles al geprobeerd. Zegt ze. En ze kan het wel, wnat een paar jaar geleden is het haar ook gelukt. Maar ze verviel in het oude patroon.
En werd weer zoals ze nu was. Dik.
Ja, haar hele leven is nu ook veranderd.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar ik laat echt never ever no way ooit in me snijden om dat te bereikenHet is zoooo drastisch! Je hele leven verandert er voorgoed door en niet alleen maar in positieve zin. Maar goed, ze zal haar redenen wel hebben
Ik hoop voor haar, dat, als haar lichaam zich heeft aangpast, ze niet alsnog beetje bijj beetje weer dik wordt.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor haar dat zij het nu wel vol kan houden want ook een maagverkleining is geen ultieme oplossing. Ik moet ook wel wat moeite doen wil ik niet alsnog aankomen nu mijn lichaam zich aangepast heeft aan de mvk.
Ik ook, maar toch weet ik dat ik het gewoon kan. Dat je weer dik wordt ligt puur aan je eigen gebrek aan discipline. En ik weet als geen ander hoe dat is.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ehm, ze heeft zeg maar alles al geprobeerd. Zegt ze. En ze kan het wel, wnat een paar jaar geleden is het haar ook gelukt. Maar ze verviel in het oude patroon.
En werd weer zoals ze nu was. Dik.
69,9. Onder de 70. 33 kilo eraf dusquote:Op zondag 6 juni 2010 20:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, haar hele leven is nu ook veranderd.
Wat is jouw streefgewicht als ik zo brutaal mag zijn?
Ik hoop nooit meer op mijn top te komen, Morbide Obesitas BMI 43.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch weet ik dat ik het gewoon kan. Dat je weer dik wordt ligt puur aan je eigen gebrek aan discipline. En ik weet als geen ander hoe dat is.
Mijn BMI is 36,8 (severe obese) en ik weeg 103 kilo bij een lengte van 1,68
Nee, maar jij hebt in je laten snijden. Dan is het weer aankomen iets moeilijkerquote:Op zondag 6 juni 2010 21:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik hoop nooit meer op mijn top te komen, Morbide Obesitas BMI 43.
Moeilijker, maar niet onmogelijk. Ik ben nu weer wat aan het afvallen maar mijn lichaam is gewend aan de mvk en ik weet wat ik niet en wel kan eten om op gewicht te blijven.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt in je laten snijden. Dan is het weer aankomen iets moeilijker
De Duitsers weten het ook nog steeds nietquote:
Klopt, het blijft altijd oplettenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moeilijker, maar niet onmogelijk. Ik ben nu weer wat aan het afvallen maar mijn lichaam is gewend aan de mvk en ik weet wat ik niet en wel kan eten om op gewicht te blijven.
onderaan de pagina staat "volg topic"quote:Op zondag 6 juni 2010 21:15 schreef amaranta het volgende:
Waar kun je dan topics toevoegen aan je MyAt?
Haar streven is 65
onderin bij het reactieveld zit een knop 'volg topic'quote:Op zondag 6 juni 2010 21:15 schreef amaranta het volgende:
Waar kun je dan topics toevoegen aan je MyAt?
Haar streven is 65
Sinds Rob weg is heb jij natuurlijjk het goddelijkste lijf van het Ehv topic.quote:
ikziessquote:Op zondag 6 juni 2010 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
onderin bij het reactieveld zit een knop 'volg topic'
Wi hebben gisteren aan analoge weegschaal gekocht.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:15 schreef ArTiC het volgende:
Ik zal van de week eens nieuwe batterijen voor mijn weegschaal halen![]()
Ik wil naar de 75kgweeg nu +-100kg
Dan heb ik ook een BMI van 22
Ik heb een weegschaal, alleen geen batterij, er moet zo'n knoopcel onding inquote:Op zondag 6 juni 2010 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wi hebben gisteren aan analoge weegschaal gekocht.
Ik heb de batterijen onlangs vervangen en hij deed het weer niet.
Je mag de onze wel hebben. Maar dan moet je denk ik goede batterijen kopen, enniet van de euroknaller. 1 euro voor 6 batterijen
ja hier dus ook, in de oudequote:Op zondag 6 juni 2010 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb een weegschaal, alleen geen batterij, er moet zo'n knoopcel onding in
Dat telt niet!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja hier dus ook, in de oude
maar nu niet meer
met deze kun je ook sjoemelen, gewoon de wijzer op 99 zetten, weeg je altijd 1kg minder ghe ghe
Neen, maar het is nu weer zomer, dus eigenlijk is het er wel weer weer voorquote:Op zondag 6 juni 2010 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sinds Rob weg is heb jij natuurlijjk het goddelijkste lijf van het Ehv topic.
Draag je je witte pak nog weleens??? (oprechte belangstelling)
Oke, dan is het Colt!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neen, maar het is nu weer zomer, dus eigenlijk is het er wel weer weer voor.
En goddelijk lichaam? Ik?.
valsspelerquote:Op zondag 6 juni 2010 21:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
als ik een kg minder wil wegen,dan telt dat in mijn hoofd
Joran en zijn goddelijke lichaam?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oke, dan is het Colt!
Hadden we het al over Joran gehad?
Volgens mijn schoonzus (had lang een studentenbaan in een hotel) kan dat wel... Als er "do not disturb" op de deur hing, kan het best een paar dagen duren voor de schoonmaak het toch een keertje probeert.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:42 schreef febster het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het Joran verhaal nog geen uitgemaakte zaak vind?
Hoe kan zij 3 dagen op die kamer liggen en dan pas gevonden worden?
Dat is ook niet leuk!quote:Op maandag 7 juni 2010 09:04 schreef ArTiC het volgende:
Zorg je dat je maandag zeker op tijd op kantoor bent?
- Ja natuurlijk, geen probleem.
Niemand te zien dus
Ik niet, mijn collegaquote:Op maandag 7 juni 2010 09:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk!
waarom moest je er op tijd zijn?
Jij had dat aan iemand gevraagd dus, ik dacht dat ze het jou hadden gevraagd.quote:
Mwah...was vrij gesloopt dus niet veel gedaan. Deze week maar 3 dagen werkenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij had dat aan iemand gevraagd dus, ik dacht dat ze het jou hadden gevraagd.
Goed weekend gehad Artic?
Veel te kort zoals altijd.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mwah...was vrij gesloopt dus niet veel gedaan. Deze week maar 3 dagen werken
Hoe was jullie wochenende?
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:32 schreef amaranta het volgende:
Deze nacht was te kort![]()
iemand vond het nodig om ons wakker te houden tot 5.30
Eva
Ja dat zei zij netook toen ze wakkerr werd.quote:
Dat geloof ik graag ja, ik ben echt blij dat wij met zo'n goed slapende dochter gezegend zijn. Hopelijk zal dat (op wat dingen zoals ziekte o.i.d. na) altijd zo blijven.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar mama is nu eeen sloot koffie weg aan het werken en was vannnach bloedchagrijnig.
Ja precies. Maar of hij is toch heel dom, of hij is erin geluist.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mijn schoonzus (had lang een studentenbaan in een hotel) kan dat wel... Als er "do not disturb" op de deur hing, kan het best een paar dagen duren voor de schoonmaak het toch een keertje probeert.
Het is me alleen nog ontgaan of er op de beelden waarop Joran vertrekt een bordje op de deur hangt. Als dat niet zo is kan het best zijn dat hij er in geluist is. Dat zie ik nog altijd als een optie, overigens. Maar is mag hem zo erg niet, dat ik weinig medelijden kan opbrengen als dat inderdaad het geval is.
Ze was niet moe of voelde ze zich niet lekker?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:32 schreef amaranta het volgende:
Deze nacht was te kort![]()
iemand vond het nodig om ons wakker te houden tot 5.30
Eva
Gefeliciteerd Coltquote:
Zou ik echt niet kunnen!quote:
dat zegt iedereen. Je moet ook niet koud aan de gewichten gaan hangen. Na het ontbijt fiets je naar de sportschool, daar nog 15 minuten op de hometrainer. Geloof me, dan ben je wel warm, wakker en fitquote:Op maandag 7 juni 2010 09:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zou ik echt niet kunnen!Ben al blij als ik de trap af kom 's morgens.
ja, zo'n club zonder kluisjes, schoonmakers en professionele begeleidingquote:Op maandag 7 juni 2010 09:53 schreef Inu het volgende:
Ik ben sportscholen aan het uitproberen en nu is er eentje waar je zoveel kunt sporten als je wilt voor 10,50 per maand
Nee, mijn spieren kunnen 's morgens met moeite fietsen... met meer moet ik ze echt niet belasten. 's Middags gaat het een stuk beter.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zegt iedereen. Je moet ook niet koud aan de gewichten gaan hangen. Na het ontbijt fiets je naar de sportschool, daar nog 15 minuten op de hometrainer. Geloof me, dan ben je wel warm, wakker en fit
precies, gewoon een ruimte om te sporten!quote:Op maandag 7 juni 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, zo'n club zonder kluisjes, schoonmakers en professionele begeleiding
En met van die fietsen die je eerst met de hand aan moet draaien.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ambitieus hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 keer door de weeks. 1 keer in het weekend. En woensdag zwemmen met levi
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 keer door de weeks. 1 keer in het weekend. En woensdag zwemmen met levi
nou zorgen dat het je dan niet weer overkomt.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben nu twee keer geweest en snap niet waarom ik er ooit mee ben gestopt
oneens. Hygiëne en prof begeleiding is dus gewoon echt een must.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
precies, gewoon een ruimte om te sporten!![]()
Zonder bar etc..... gewoon waar het om gaat!
Hygiëne wel maar prof. begeleiding niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oneens. Hygiëne en prof begeleiding is dus gewoon echt een must.
ja, super!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zullen we deze woensdag al gaan? Ik heb geen les!
Ik kan (op z'n vroegst) om 17.00 bij de Tongelreep zijn.
bij die goeiekope tenten zitten daarom ook altijd van die enge anabole steroïden-mannetjes en dat zoek ik ook niet echtquote:Op maandag 7 juni 2010 10:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hygiëne wel maar prof. begeleiding niet.
Nou ja, misschien voor sommige mensen wel.
jawel, tuurlijk wel, maar Evy is gewoon niet geschikt voor mensen met bergen overgewicht, zoals wij. Het watjes schema dat ik nu loop is veel geschikter.quote:
Moet je wel geopereerd worden Amaranta?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:07 schreef amaranta het volgende:
Als het even kan, zet ik nooit meer voet in een gymzaal. Ik ga wel rennen of fietsen,.
Daarnaast, is het maar de vraag of ik na de operatie uberhaubt ooit weer een voet kan zetten.
De kans dat het wel moet gebeuren is groter dan de kans dat het niet moet gebeuren,quote:Op maandag 7 juni 2010 10:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Moet je wel geopereerd worden Amaranta?
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
De kans dat het wel moet gebeuren is groter dan de kans dat het niet moet gebeuren,
En in het allerslechtse worst ramp scenario, beschadigd de zenuw, en moet ik een veertje in mijn voet, omdat de zenuw dan de voet niet meer aan kan sturen.
Ja iddquote:Op maandag 7 juni 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat eerste, eerst moet alles in kaart worden gebracht, kan dus nog wel even durenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar ben je dan nog in afwachting van verdere onderzoeken of ligt de keus bij jou?
nee. Echt niet. Nog geen 30 seconden. Laat mij maar snelwandelen, steppen of fietsenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
jawel, tuurlijk wel, maar Evy is gewoon niet geschikt voor mensen met bergen overgewicht, zoals wij. Het watjes schema dat ik nu loop is veel geschikter.
Die T is dan het kruisje wat er komt te staan als nagedachtenis?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:18 schreef amaranta het volgende:
ik kan ook niet hardlopen hoor. Ik denk dat ik doot neerval aan ht einde van de straat
ooit gaan we meedoen aan de vierdaagsequote:Op maandag 7 juni 2010 10:18 schreef amaranta het volgende:
ik kan ook niet hardlopen hoor. Ik denk dat ik doot neerval aan ht einde van de straat
ooit, ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ooit gaan we meedoen aan de vierdaagse
Ja, ik wil niks over me afroepen dus schrijf het expres verkeerd.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Die T is dan het kruisje wat er komt te staan als nagedachtenis?
Lijkt me redelijk saai, 50km wandelen. Ik zou dan liever trainen voor de 10 miles ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ooit gaan we meedoen aan de vierdaagse
Lijkt mij ook saai maar wil het gewoon een keer gedaan hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk saai, 50km wandelen. Ik zou dan liever trainen voor de 10 miles ofzo.
Ja, als jij schokt dan gaan moppie en ik maar al te graag de marathon van New York lopen hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk saai, 50km wandelen. Ik zou dan liever trainen voor de 10 miles ofzo.
Oh ja, inderdaad.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, als jij schokt dan gaan moppie en ik maar al te graag de marathon van New York lopen hoor.
Hmmm... volgens mij moet je nog een beetje inburgeren.quote:
Ik twijfel ook nog.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef -moppie- het volgende:
Overigens heb ik nog geen flauw idee waar ik woensdag op moet gaan stemmen.
Ik denk wel dat ik het weet, maar ik wil nog even het programma doornemen. En ik vond het vaag dat Job Cohen zei dat hij het rookverbod te streng vond....quote:Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef -moppie- het volgende:
Overigens heb ik nog geen flauw idee waar ik woensdag op moet gaan stemmen.
Oftewel de volgende stap is: leren, leren, lerenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:16 schreef Inu het volgende:
Hmz, mn Prince2 kennis is niet voldoende blijven hangen volgens de training48% goed
Ik denk dat ik geen 10% meer goed zou scoren.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:16 schreef Inu het volgende:
Hmz, mn Prince2 kennis is niet voldoende blijven hangen volgens de training48% goed
Idem hier!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geen 10% meer goed zou scoren.
Vind het eigenlijk ook nog best wel meevallenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geen 10% meer goed zou scoren.
Heel groot zeker?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ze hadden in de kelder ook nog een archief
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar wel rommelig en muf. Gelukkig doe ik samen met mijn collega-nieuweling
Ik weets... vandaar dat ik er nu al aan beginquote:Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef bleiblei het volgende:
Practicioner schijnt wel een druk moeilijker te zijn dan die foundation inkopcursus.
Da's om de hoek van waar mijn studentenkamer was.quote:
Ik denk dat dat het lot is.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's om de hoek van waar mijn studentenkamer was.
Woonde jij in Kantoorzichtzichtzicht of de Noordpool oid.?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's om de hoek van waar mijn studentenkamer was.
Je had toch al een kamer in Ehvquote:
Naast D'n Overkant.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Woonde jij in Kantoorzichtzichtzicht of de Noordpool oid.?
Op het randje Feb!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:38 schreef febster het volgende:
Gehaald dus, norm was 31,28 en ik heb er 35.
Die ken ik niet!quote:Op maandag 7 juni 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
Pastoor van arslaan, daar woont ingridh007
jij ook profi natuurlijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:44 schreef -moppie- het volgende:
lekker geslapen FUFR?
Dat hebben we gemerkt.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij ook profi natuurlijk.
Ja lekker geslapen, had het druk deze ochtend
wil ik een nieuw vaginatiesysteem halen heeft Halfords een balansdagquote:
Het is maandag he FUFRT, dan gaan de meeste winkels pas om 13.00 uur open.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
wil ik een nieuw vaginatiesysteem halen heeft Halfords een balansdag[ afbeelding ]
halfords 11 uur, maar balans dag dus. Mag het na 16 uur proberenquote:Op maandag 7 juni 2010 13:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het is maandag he FUFRT, dan gaan de meeste winkels pas om 13.00 uur open.
Schijtwerk dat balansen...quote:Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
halfords 11 uur, maar balans dag dus. Mag het na 16 uur proberen
Dat geeft niet. Halen is halen. Nog ff 3 weken gas geven en ik mijn gehele tweede jaar ook gehaald.quote:
Als ze onze software + inventarisatiescanner gebruiken nietquote:
Daar heeft u inderdaad een goed puntquote:
ah, die registreert ook diefstal.....quote:Op maandag 7 juni 2010 16:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ze onze software + inventarisatiescanner gebruiken niet
Ik heb helemaal geen zin om daar naar te kijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:57 schreef amaranta het volgende:
www.stomwijzer.nl
en
http://babalin.com/kieskompas/
Neuh, je zegt niks raars. Je zou pas wat raars zeggen als daar PVV zou staan.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om daar naar te kijken.
Denk dat ik gewoon het knopje VVD ofzo intoets..... of zeg ik nu iets heel stoms?!
De eerste naam die je noemt of niet? Dat komt er bij mij ook uit maar ik weiger erop te stemmen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Neuh, je zegt niks raars. Je zou pas wat raars zeggen als daar PVV zou staan.
Ik dacht, dat ik dat ook zou stemmen, maar uit alle stemwijzers komt iets anders.
ja of PvdA :Squote:Op maandag 7 juni 2010 17:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De eerste naam die je noemt of niet? Dat komt er bij mij ook uit maar ik weiger erop te stemmen.
Mensen die Rita (of partij voor de dieren) stemmen kan ik niet serieus nemenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Blueman het volgende:
Bij mij kwam Rita uit de stemwijzer...
Niet dat ik haar tot de opties had gerekend maar toch!
juup stemt dierenpartijquote:Op maandag 7 juni 2010 17:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mensen die Rita (of partij voor de dieren) stemmen kan ik niet serieus nemen
Juup: ik kan je niet meer serieus nemen, in ieder opzicht.quote:
ja duh en de bier? de dropshot?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef ColtZ40 het volgende:
thanks voor de felicitaties!
nee hoor, het wordt bij mij ook vvd of als protest pvv,quote:Op maandag 7 juni 2010 17:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om daar naar te kijken.
Denk dat ik gewoon het knopje VVD ofzo intoets..... of zeg ik nu iets heel stoms?!
eh, lamaquote:Op maandag 7 juni 2010 17:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Juup: ik kan je niet meer serieus nemen, in ieder opzicht.
wegwezen danquote:Op maandag 7 juni 2010 18:13 schreef ArTiC het volgende:
Should I stay or should I go....
@ the office...der directie laat weer eens op zich wachten nml
ook zo jaquote:
kom maar halen!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja duh en de bier? de dropshot?
HET GEBAK??
da kennie! ik heb andere verplichtings op dit moment..quote:
Wat is er de laatste tijd opeens met jou aan de hand?quote:
PvdD?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee hoor, het wordt bij mij ook vvd of als protest pvv,
als er maar een V in zit
Hoebedoellu?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat is er de laatste tijd opeens met jou aan de hand?
Je bent opeens helemaal van de D66.quote:
malle meidquote:
Ik vind de PvdD wel schattig, zijn net van die 10jarige meisjes.quote:
Zoietsquote:Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo!
Wat is dit eigenlijk voor topic? Gewoon een SC voor de mensen uit Eindhoven?
eens.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:45 schreef bleiblei het volgende:
Bij mij kwam VVD eruit. Viel weer mee.
Heb alleen behoorlijk wat tegen concurrentie in de zorg.
Dat vind ik serieus van de zotte. In de zorg en onderwijs hoort imho geen concurrentie.
En ik twijfel over het omzetten van de studiebeurs naar een lening.
Als ze dat geld gebruiken om het onderwijs weer op peil te krijgen. En dan met name basisonderwijs en voortgezet onderwijs (wat imho serieus onder de maat is) kan ik mij daar uitstekend in vinden.
Aan de andere kant hoorde ik afgelopen jaren geluiden over digitale schoolborden, 4 managers lagen, aandelenportefeuilles en vastgoeduitstapjes binnen onderwijsinstellingen en of we daar slimmere kinderen van krijgen betwijfel ik ten zeerste.
Ook. Maar iedereen die gezellig is, is welkomquote:Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef amaranta het volgende:
Naa, dat is het niet. We zijn een soort van vrinden club, en borrelen welns bij elkaar
Ik ben gezellig!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook. Maar iedereen die gezellig is, is welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben gezellig!Loller, ik dacht dat je een joch van 19 wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja want stel je voor dat iemand weet wat je stemtquote:Op maandag 7 juni 2010 22:38 schreef febster het volgende:
Zo thuis keynote / nieuwe iPhone kijken.
Gezien Google meekijkt zal ik niet zeggen wat ik stem, maar tis geen SP iig.
Dan is ie niet meer onpartijdig als journalistquote:Op maandag 7 juni 2010 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja want stel je voor dat iemand weet wat je stemt
Ik ben een vrouw (meisje hihi) van 17.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Loller, ik dacht dat je een joch van 19 was
Nee, de chick uit mijn usericon. Had eerst een andere account maar daarbij was mijn username mijn echte naam (Noortje, hay). Dus vandaar.quote:
Komt door de drugs.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:40 schreef amaranta het volgende:
Maar er zit wel een v en een d in zeker.
Waarom durven mensen nooit openlijk uit te komen voor wie ze stemmen.
En waarom heeft nl in goddnaam zoveel zwevende kiezers
Ik zei vandaag dat ik VVD ging stemmen en een collega reageerde metquote:Op maandag 7 juni 2010 22:40 schreef amaranta het volgende:
Maar er zit wel een v en een d in zeker.
Waarom durven mensen nooit openlijk uit te komen voor wie ze stemmen.
En waarom heeft nl in goddnaam zoveel zwevende kiezers
ik had je moeder kunnen zijn, wat ben je piepjongquote:Op maandag 7 juni 2010 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw (meisje hihi) van 17.
[..]
Nee, de chick uit mijn usericon. Had eerst een andere account maar daarbij was mijn username mijn echte naam (Noortje, hay). Dus vandaar.
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik had je moeder kunnen zijn, wat ben je piepjong
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]Dat had gekunt idd
.
SQ ook trouwens. Die was ook al rond der 8ste sexueel actief![]()
.
Hallo! Geen idee eigenlijk, ik was zelf ook enigszins verbaasd.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef bleiblei het volgende:
Enne, hay Noortje.
Waar kent Febster je van?
Kan ik ook niets aan doen hè.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik had je moeder kunnen zijn, wat ben je piepjong
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]Dat had gekund idd
.
SQ ook trouwens. Die was ook al rond der 8ste sexueel actief![]()
.
Dat dusquote:Op maandag 7 juni 2010 22:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan is ie niet meer onpartijdig als journalist.
Tuurlijk niet.quote:
Beetje martelen doet wonderen.quote:
en weer een totaal ander verhaal verzint.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
het is nu wachten opdat hij die verklaring intrekt
Ze zeiden ook al iets als: "Op Aruba hield hij zijn mond, maar dat zal hier niet gebeuren, daar hebben wij zo onze methoden voor". Klonk wel als een dreigement.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat dacht ik ook... Ik bedoel, het is wel Peru![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:08 schreef amaranta het volgende:
Ik kan totaal geen medelijden opbrengen voor die jongen. Nog geen spatje.
Dan gaat je stem verloren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:11 schreef Inu het volgende:
Joran eindelijk in de gevangenis?
Ik denk dat ik niet ga stemmen... wilde PvdA stemmen via een volmacht, maar kon mn stempas niet vinden en volgens mij is het toch een druppel op een gloeiende plaat om op de PvdA te stemmen nuBen ook eigenlijk niet zo politiek ingesteld en ik weet eigenlijk ook niet eens waarom ik VVD zo ruk vindt
Zou evt ook een reconstructie kunnen zijn maar zie nergens een woord in beeld "poppen" en versta het Peruaans wel maar begrijp het nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ze laten daar op nationale tv gewoon het lichaam van het dode meisje zien.
Ik ook niet. Maar ik sluit niet uit dat hij "slachtoffer" is geworden van de miljoenen vijanden die hij in de afgelopen 5 jaar heeft weten te maken. Ik zie het nog altijd als mogelijkheid dat hij er in geluist is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:08 schreef amaranta het volgende:
Ik kan totaal geen medelijden opbrengen voor die jongen. Nog geen spatje.
PvdA wil ook studiebeurs afschaffen, dus dat maakt geen verschil... en trouwens, ben al klaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan gaat je stem verloren.
Dus dan moet je ook niet gaan zeiken als je straks geen studiebeurs krijgt voor je studie vingerhaken voor gevorderenden op universitair niveua.
Stem dan D66.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:16 schreef Inu het volgende:
[..]
PvdA wil ook studiebeurs afschaffen, dus dat maakt geen verschil... en trouwens, ben al klaarVind het alleen niet zo eerlijk, want zo krijg je alleen de rijke mensen nog aan het studeren....
Nee, dat weiger ik echt pertinent... D66 stemmers zijn echte zulke evangelisten en daar ga ik niet aan meewerkenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, dat weiger ik echt pertinent... D66 stemmers zijn echte zulke evangelisten en daar ga ik niet aan meewerken
Ben niet in Utrecht morgen... en je mag alleen in je eigen gemeente stemmen of ik had mn stempas om moeten laten zetten en dat ben ik natuurlijk ook vergeten...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Stem dan D66.
Waarom kun je zelf trouwens niet stemmen? Je hebt van 7.30 tot 21.00 uur... lijkt mij toch niet onmogelijk om dan ff langs een hokje te lopen.![]()
Vorige keer gedaan en toen gingen ze overal tegenaan schoppen waardoor ze weer in de oppositie kwamen, dat helpt dus ook niksquote:
Daarom, ben niet zo politiekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jouw motieven zijn nog beroerder dan die van de gemiddelde PVV stemmer.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, dat weiger ik echt pertinent... D66 stemmers zijn echte zulke evangelisten en daar ga ik niet aan meewerken
JAP vd Sloot?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef amaranta het volgende:
Ik zie wel dat zn doopnamen Andreas Petrus zijn.
Ja die gedachte had ik ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:29 schreef amaranta het volgende:
Het wordt niet gezegd en stat er ook niet bij. Het kan beide. Dat de politie met camera's naar binnen is gegaan. Maar het kan net zo goed een reconstructie zijn van hoe ze is gevonden.
Denk het 1e. Aangezien ze alles uitzenden daar.
Hoor je de intonatie van zijn stemquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja die gedachte had ik ook.
Had nog een keer gekeken of ik geen woord van reconstructie of hoe ze dat daar dan ook zouden noemen, kon vinden maar die zag ik niet..
Maar wel handig dat jij de tekst verstaat...zeggen ze nog spannende dingen?
Ohhh okayquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoor je de intonatie van zijn stem
Het is gewoon de feiten op een rij in een soort van telegraafstijl.
bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/verkiezingen/2010/06/moslimstudenten_willen_liet_le.htmlquote:Moslimstudenten willen niet lenen
Islamitische studenten vrezen de afschaffing van de studiebeurs en de invoering van het sociaal leenstelsel. Zij mogen namelijk niet lenen, omdat ze volgens hun geloof geen rente mogen betalen of ontvangen.
Dan mogen ze ook geen huis kopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/verkiezingen/2010/06/moslimstudenten_willen_liet_le.html
Misschien zie ik het dan zwart-wit maar mogen ze dan ook geen spaarrekening hebben?
ze mogen geen rente betalen, dat staat er wel in Marie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan mogen ze ook geen huis kopen.
Alsof dat zo in de Koran staat
Jaja, dus toen Ali de Koran schreef, nam hij dar een passage in op waarop staat dat ze geen rente mogen betalen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze mogen geen rente betalen, dat staat er wel in Marie.
Maar daar houden ze zich niet aan, net als het niet drinken, niet vechten, niet psst psst doen..
That's my point!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jaja, dus toen Ali de Koran schreef, nam hij dar een passage in op waarop staat dat ze geen rente mogen betalen.
Waarom?
In de bijbel staat ook iets over woekerrentes vragen, ik vermoed dus dat mo het daar over had... je verrijken ten kosten van anderen. Maar toen was er ook nog geen inflatie enzo. Nu slaat die regel nergens meer op, aangezien er dus inflatie is én woekerrentes wettelijk verboden zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jaja, dus toen Ali de Koran schreef, nam hij dar een passage in op waarop staat dat ze geen rente mogen betalen.
Waarom?
Meeloperquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:24 schreef Levitation het volgende:
Blegh, ik voel me echt waardeloos vandaag, mijn maag en darmen doen pijn (meer dan normaal) en ik wil eigenlijk maar 1 ding: slapen.
Probleem is alleen dat er al 2 collega's ziek naar huis zijn.Voel me nogal bezwaard om nu ook te vertrekken.
Maar 't werk moet toch gebeuren.quote:
Overmorgen ookquote:
bloedvallenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:56 schreef Blueman het volgende:
[..]
Overmorgen ook
en daarna weer!
En dan begint het WK ook!
Daar heb je speciale hypothekenvormen voorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan mogen ze ook geen huis kopen.
Alsof dat zo in de Koran staat
dan noem je het dus gewoon andersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar heb je speciale hypothekenvormen voor.
Bank koopt huis en verkoopt door aan moslim voor een stuk hogere prijs.
De moslim betaald het huis vervolgens in termijnen af.
Nee, want je betaald geen rentequote:
Echt waor!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar heb je speciale hypothekenvormen voor.
Bank koopt huis en verkoopt door aan moslim voor een stuk hogere prijs.
De moslim betaald het huis vervolgens in termijnen af.
Het busje zal wel te weinig waarde hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:21 schreef bleiblei het volgende:
Ik vraag me alleen wel af hoe dat werkt met onderpand e.d..
psies, rente is verborgenquote:
zwemmen maar een week uitstellen dan? Beterschapquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:43 schreef Levitation het volgende:
Baas vond ook dat ziek=ziek en ik lig nu dus thuis op bed.
Baas heeft ook per direct mondkapjes en rubberhandschoenen verplicht gesteld.Ben de 3de in 2 dagen die zich ziek meldt.... van de 10 uit ons team.
Beterschap!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:43 schreef Levitation het volgende:
Baas vond ook dat ziek=ziek en ik lig nu dus thuis op bed.
Baas heeft ook per direct mondkapjes en rubberhandschoenen verplicht gesteld.Ben de 3de in 2 dagen die zich ziek meldt.... van de 10 uit ons team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |