Analistenquote:
En wat voorspel jij?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Anyway, forse stijging vandaag. AEX ruim boven de 340.
Ik twijfel nog. Vorige week AM verkocht en toen steeg die door en afgelopen vrijdag weer gekocht en nu weer flink gestegen maar nu hou ik ze denk ik toch nog maar evenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:45 schreef m0m0 het volgende:
In iets meer dan twee weken tijd is de AEX zowat onafgebroken toegenomen met 8%. Ikzelf zal waarschijnlijk vandaag nog al mijn long posities opgeven. Winst pakken en de kat uit de boom kijken.
Voorspel de AEX op 31-12-2010quote:Op maandag 21 juni 2010 12:28 schreef JimmyJames het volgende:
En wat voorspel jij?
Ik vermoedt dat je niet de enige bent die deze week eieren voor zijn/haar geld gaat kiezen en dat daardoor de koers weer zal zakken. Wat ik overigens graag zou zien.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:45 schreef m0m0 het volgende:
In iets meer dan twee weken tijd is de AEX zowat onafgebroken toegenomen met 8%. Ikzelf zal waarschijnlijk vandaag nog al mijn long posities opgeven. Winst pakken en de kat uit de boom kijken.
IDD, de bodem is gezet maar deze premature stijging is gewoon teveel is denk dat we gap fill krijgen. De fed meeting is pas op woensdag de stijging hoort dus pas rond dinsdag plaats te vindenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:45 schreef m0m0 het volgende:
Daar lijkt het wel op.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef TeringHenkie het volgende:
DJIA lijkt groen te gaan verruilen voor rood.
quote:
Same here, vanaf 320 putsquote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef Hoss het volgende:
[..]
Eindelijk! Zit al vanaf AEX 315 short
![]()
Daarvoor al wel mooie winst gepakt op vorige daling, maar verwachtte dat die door ging zetten.
Vandaag sprinters short bijgekocht dus mag wel weer gaan dalen nu.
Is dat de future stand? Want de S&P staat op dit moment 1,5% lager dan om half 6.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:44 schreef LXIV het volgende:
Waar hebben we het nu over? Omgerekend staat de AEX op 338,35 -0,79%. Dat is geen sell-off, dat is gewoon ruis.
Dat valt toch wel mee?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:50 schreef Arcee het volgende:
Future AEX staat op 337 nu.
Ja, maar redelijk wat mensen hier hopen op een flinke daling, dus juichen bij alles wat dat lijkt in te luiden.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
Dat valt toch wel mee?
Oke op die manierquote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar redelijk wat mensen hier hopen op een flinke daling, dus juichen bij alles wat dat lijkt in te luiden.
En vooral als we zijn gebodemd!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:19 schreef LXIV het volgende:
Jullie moeten allemaal natuurlijk zelf weten wat jullie doen, maar het voortdurend kopen van (turbo) shorts kost je op de lange termijn gewoon al je geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |