die van moodys 11 juni?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:59 schreef draaier89 het volgende:
Wanneer worden de resultaten van de stresstesten openbaar gemaakt?
Sorry, vergeten er bij te zetten dat ik die van de Nederlandse banken bedoel. Mijn fout.quote:
De resultaten moeten eind juni rond zijn, teminste dat heb ik vernomen, exacte datum is nog niet bekend. ze zijn op dit moment druk aan het testen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:38 schreef draaier89 het volgende:
[..]
Sorry, vergeten er bij te zetten dat ik die van de Nederlandse banken bedoel. Mijn fout.
Vandaag ook weer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:06 schreef Arcee het volgende:
Vandaag niet veel hoger, maar wel een klein plusje.
Zeker, maar als je fout zit en markt wil omhoog, dan wordt je ook gelijk even extra hard genomen!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:57 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zit me het volgende af te vragen: bij dalingen blijven defensieve waarden zoals KPN, Ahold en Unilever altijd mooi liggen. Zou het dan als je short wilt gaan niet slimmer zijn een mandje puts samen te stellen met overwegend conjuncturele aandelen ipv een index-putoptie?
Dit onderzoek is gestart eind maart begin april. De resultaten zijn dus niet van toepassing op de prijs van de AEX nu rond 330, maar op de highs van 355. De AEX is namelijk gebodemd en gaat naar de 400!quote:Op zondag 20 juni 2010 12:13 schreef Lente_ninja het volgende:
http://www.belegger.nl/ni(...)wachten_campingrally
Er wordt een 'campingrally' verwacht en een stijging van de AEX met maar liefst 30%. Ook zijn er meer mensen van plan volgend jaar hun geld in aandelen te steken. Financieel bloedbad in 3...2...1...
Die mensen die dat voorspellen zijn dezelfde sjonnies die nog steeds hopen op dat de koers van Pharming de lucht in gaat schietenquote:Op zondag 20 juni 2010 12:13 schreef Lente_ninja het volgende:
Er wordt een 'campingrally' verwacht en een stijging van de AEX met maar liefst 30%. Ook zijn er meer mensen van plan volgend jaar hun geld in aandelen te steken. Financieel bloedbad in 3...2...1...
quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--Pharming nv heeft ongeveer 8,5 mln nieuwe aandelen moeten uitgeven als gevolg van de conversie van obligatieleningen, zo meldt het biotechnologiebedrijf vrijdag nabeurs.
Het totaal aantal uitstaande aandelen staat daarmee sinds vandaag op zo'n 285,7 mln, tegen iets meer dan 277 mln op 2 juni.
Als gevolg van de uitoefening van het conversierecht, daalde de nominale waarde van de in januari 2010 uitgegeven bedrijfsobligatie tot euro 2,0 mln van euro 7,5 mln.
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:13 schreef Lente_ninja het volgende:
The only way is upquote:De bezoekers van Belegger.nl en Beursduivel.be voorspelden een gemiddelde slotstand van de AEX op 31 augustus van 435,38 punten.
Laat ze lekkerquote:Op zondag 20 juni 2010 12:13 schreef Lente_ninja het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:27 schreef Vandergeld het volgende:
Ik verwacht dat binnen enkele dagen en mogelijk morgen we een top gaan zetten op de AEX, daarna verwacht ik een forse neerwaartse draai richting 260-270 te bereiken binnen enkele weken. Morgen ga ik van de waarde van de verkoop van mijn 2 puts 310 juni aan 14,40(dinsdag) puts juni 300 en puts juli 260 kopen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:48 schreef Vandergeld het volgende:
321-323 is nog steeds realistisch voor KT , dat is de zone waaarin ik persoonlijk niet meer long zou willen zitten. Vanaf dat niveau kan er binnen 3 a 4 dagen een procent of 10 af.
Richting blijft neerwaarts, gaan we nog richting die 321-323 is dit hooguit een extra short moment![]()
Hoe lang kunnen ze dat geintje nog volhouden, op een gegeven moment is het toch gewoon afgelopen? Je krijgt die aandelen nog net niet gratis bij een pakje boter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |