Analistenquote:
En wat voorspel jij?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Anyway, forse stijging vandaag. AEX ruim boven de 340.
Ik twijfel nog. Vorige week AM verkocht en toen steeg die door en afgelopen vrijdag weer gekocht en nu weer flink gestegen maar nu hou ik ze denk ik toch nog maar evenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:45 schreef m0m0 het volgende:
In iets meer dan twee weken tijd is de AEX zowat onafgebroken toegenomen met 8%. Ikzelf zal waarschijnlijk vandaag nog al mijn long posities opgeven. Winst pakken en de kat uit de boom kijken.
Voorspel de AEX op 31-12-2010quote:Op maandag 21 juni 2010 12:28 schreef JimmyJames het volgende:
En wat voorspel jij?
Ik vermoedt dat je niet de enige bent die deze week eieren voor zijn/haar geld gaat kiezen en dat daardoor de koers weer zal zakken. Wat ik overigens graag zou zien.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:45 schreef m0m0 het volgende:
In iets meer dan twee weken tijd is de AEX zowat onafgebroken toegenomen met 8%. Ikzelf zal waarschijnlijk vandaag nog al mijn long posities opgeven. Winst pakken en de kat uit de boom kijken.
IDD, de bodem is gezet maar deze premature stijging is gewoon teveel is denk dat we gap fill krijgen. De fed meeting is pas op woensdag de stijging hoort dus pas rond dinsdag plaats te vindenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:45 schreef m0m0 het volgende:
Daar lijkt het wel op.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef TeringHenkie het volgende:
DJIA lijkt groen te gaan verruilen voor rood.
quote:
Same here, vanaf 320 putsquote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef Hoss het volgende:
[..]
Eindelijk! Zit al vanaf AEX 315 short
![]()
Daarvoor al wel mooie winst gepakt op vorige daling, maar verwachtte dat die door ging zetten.
Vandaag sprinters short bijgekocht dus mag wel weer gaan dalen nu.
Is dat de future stand? Want de S&P staat op dit moment 1,5% lager dan om half 6.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:44 schreef LXIV het volgende:
Waar hebben we het nu over? Omgerekend staat de AEX op 338,35 -0,79%. Dat is geen sell-off, dat is gewoon ruis.
Dat valt toch wel mee?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:50 schreef Arcee het volgende:
Future AEX staat op 337 nu.
Ja, maar redelijk wat mensen hier hopen op een flinke daling, dus juichen bij alles wat dat lijkt in te luiden.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
Dat valt toch wel mee?
Oke op die manierquote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar redelijk wat mensen hier hopen op een flinke daling, dus juichen bij alles wat dat lijkt in te luiden.
En vooral als we zijn gebodemd!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:19 schreef LXIV het volgende:
Jullie moeten allemaal natuurlijk zelf weten wat jullie doen, maar het voortdurend kopen van (turbo) shorts kost je op de lange termijn gewoon al je geld.
En morgen weer aan het bloeien. Het wisselt om de dag maar netto is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:29 schreef m0m0 het volgende:
En we zijn weer aan het bloeden.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:33 schreef LXIV het volgende:
En morgen weer aan het bloeien. Het wisselt om de dag maar netto is er niks aan de hand.
Pas maar op met resultatenseizoen. Die kunnen door de steun wel weer beter uitvallen dan verwacht. Zeg niet dat je geen gelijk hebt/kan hebben, maar timing is lastig...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:11 schreef JimmyJames het volgende:
Ik geloof er persoonlijk helemaal niets van. Ik ga gewoon mijn shorts uitbreiden als we doorstijgen. De problemen worden alsmaar groter en alles wordt vooruit geschoven. Er komt een moment dat het vertrouwen weg is. Ik verwacht niet morgen of deze week gelijk te krijgen overigens dus juli puts ga ik niet doen.
Het kan dat je gelijk krijgt, maar voor hetzelfde geld sukkelen we met wat up en downs rustig door tot de 410 eind 2010. En wat dan? Jouw strategie kent maar één winnende omstandigheid, en dat is een behoorlijke neergang van de beurs. Als dat niet gebeurt faal je.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:11 schreef JimmyJames het volgende:
Ik geloof er persoonlijk helemaal niets van. Ik ga gewoon mijn shorts uitbreiden als we doorstijgen. De problemen worden alsmaar groter en alles wordt vooruit geschoven. Er komt een moment dat het vertrouwen weg is. Ik verwacht niet morgen of deze week gelijk te krijgen overigens dus juli puts ga ik niet doen.
Bluechips voor 20 keer de winst en volgeladen met schulden, thx but no thxquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:57 schreef LXIV het volgende:
Een bull die een pakketje bluechips koopt in de verwachting dat deze dit jaar 15% stijgen hoeft ook geen gelijk te krijgen. Maar zijn alternatief is dan nog een jaartje, of twee of drie, te wachten totdat hij wel winst heeft. Wanneer jij geen gelijk krijgt en de beurs op expiratiedag niet fors gedaald is dan ben je gewoon je geld kwijt.
3% is toch niks? Alleen verkopen en terugkopen kost je dat al bijna. En dan moet je nog eens perfect timen ook!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:07 schreef Toppiet het volgende:
Ik zou ook niet mijn shorts eruitgooien op dit moment. Korte termijn volatiliteit is verwacht en daar profiteren shorts altijd wel van.
Als vandaag zwaar negatief uitvalt ben ik wel een koper, maar als vandaag te positief uitvalt wil ik juist verkopen.
Ik denk dat we minstens 3% gaan zakken voor de rally begint.
Niet alleen door de steun, maar ook doordat inmiddels heel wat bedrijven opgedoekt of weggekocht zijn en de resterende bedrijven door de weggevallen concurrentie winstgevender zijn. Het zou me niets verbazen als dat de vraaguitval meer dan gecompenseerd heeft.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:19 schreef tony_clifton- het volgende:
Pas maar op met resultatenseizoen. Die kunnen door de steun wel weer beter uitvallen dan verwacht. Zeg niet dat je geen gelijk hebt/kan hebben, maar timing is lastig...
Ja, maar de stimulus heeft juist toekomstige uitgaven naar voren gehaald (auto's, huizen e.d.) dus ik weet niet of je daar per saldo veel van mag verwachten..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:07 schreef LXIV het volgende:
BOvendien heeft vraaguitval een naijlend effect, waarbij uitgestelde investeringen alsnog gedaan moeten worden.
Ja, ik ben het met je eens. het enige wat er te doen staat is dan leverage gebruiken als je in mijn geval 3% daling verwacht. Het is natuurlijk de zaak van iedereen hoeveel leverage ze nemen en op je bek gaan is heel makkelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
3% is toch niks? Alleen verkopen en terugkopen kost je dat al bijna. En dan moet je nog eens perfect timen ook!
Valt net als gisteren weer tegen. Helemaal nu de AEX sinds de opening vanmorgen alleen maar aan het stijgen is.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:30 schreef Toppiet het volgende:
Ik denk trouwens dat je je er niet teveel over druk moet maken wat anderen doen. Ik heb het gevoel dat veel mensen die willen "beleggen" vooral entertainment willen en niet persé geld verdienen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |