Sorry, maar als je verder blijft vragen over de BG, ben ik genoodzaakt dit te melden, en zul je nog voor het middag uur omgelegd worden. Dus het is voor iedereen beter als je jezelf in ontwetendheid waant.quote:
En het feit dat de kamer op zijn verzoek niet schoongemaakt is, en dat hij hem is gevlucht naar chiliequote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:08 schreef ManianMan het volgende:
De manier waarop hij wegging van de hotelkamer vond ik al een beetje vreemd
Kom maar naar mij, ik pop die guards zo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:09 schreef ukga het volgende:
[..]
Sorry, maar als je verder blijft vragen over de BG, ben ik genoodzaakt dit te melden, en zul je nog voor het middag uur omgelegd worden. Dus het is voor iedereen beter als je jezelf in ontwetendheid waant.
Maar maarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:09 schreef ukga het volgende:
[..]
Sorry, maar als je verder blijft vragen over de BG, ben ik genoodzaakt dit te melden, en zul je nog voor het middag uur omgelegd worden. Dus het is voor iedereen beter als je jezelf in ontwetendheid waant.
mensen die denken dat er een paar omhoog gevallen black water goons je komen 'halen'quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:10 schreef Skonk het volgende:
[..]
Kom maar naar mij, ik pop die guards zo.
Jonge ik heb de hele Illuminati op m'n nek gehadquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:11 schreef ukga het volgende:
[..]
mensen die denken dat er een paar omhoog gevallen black water goons je komen 'halen'___!
Ik ben niet degene die hier elke keer beter weet hoe het is. Dus ja dat komt op mij over alsof hij alles er vanaf weet terwijl dat niet het geval is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:04 schreef P8 het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
De TS presenteert zichzelf als expert in ons rechtssysteem, noch als Peru-expert.
Alleen maar omdat hij andere feiten aanstipt dan de massa, slaat het nergens op wat hij zegt? Dat is de complete onzin. Peru is corrupt en los van het feit of hij schuldig of onschuldig is, zal hij bij voorbaat al schuldig worden bevonden door hun systeem.
En tot dusver is de TS inhoudelijker bezig dan jij.
de dreiging ligt dan ook niet bij jouw. maar tegen de persoon boven jouwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:14 schreef Skonk het volgende:
[..]
Jonge ik heb de hele Illuminati op m'n nek gehad
Waar het in dit topic om ging is dat 'mensen' meningen kopiëren. Zodra je deze meningen probeert te nuanceren of in twijfel trekt hebben mensen daar geen oren naar, omdat ze zich machtig voelen door de grote massa die dezelfde mening verkondigt. Dat is een interessant fenomeen, sociologisch, psychologisch en waarschijnlijk ook biologisch, maar kan ook ergerlijk zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die hier elke keer beter weet hoe het is. Dus ja dat komt op mij over alsof hij alles er vanaf weet terwijl dat niet het geval is.
En dan moet je ook niet telkens iedereen gelijk terecht wijzen wanneer zij ook wat zeggen. Hij stipt ze niet aan, hij markeert ze en zet er vervolgens nog een dikke streep onder.
Dat noem ik je 'mening' door de strot van een ander duwen.
Peru is corrupt? Kan best maar dat betekent nog niet dat er niemand meer is die niet corrupt is?
I don't care dat hij uberhaupt schuldig bevonden wordt.
Het ging er in dit topic nog altijd om dat 'mensen' hun mening zo snel klaar hebben.
En dat is terecht daar zijn we mensen voor met een eigen wil.
Ik zie die knakker ook het liefst van de aardbodem verdwenen. Tuig zoals dat hoort hier niet.
Maar toch blijft het grappig dat er mensen zijn die indirect toch zijn verdediging kiezen...
De dreiging ligt bij m'n uzi die ik leeg op de Illuminati en de Vrijmetselarijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:16 schreef ukga het volgende:
[..]
de dreiging ligt dan ook niet bij jouw. maar tegen de persoon boven jouw
\quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Skonk het volgende:
[..]
De dreiging ligt bij m'n uzi die ik leeg op de Illuminati en de Vrijmetselarij
Wanneer komt die uitnodiging nou eens.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:44 schreef ukga het volgende:
[..]
\
mensen die denken dat ze baas zijn met een uzi!
genoteerd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:45 schreef internal het volgende:
[..]
Wanneer komt die uitnodiging nou eens.
Op zich was hij voor de verborgen camera van Peter R. de Vries nog het meest consequent. Gedurende een week of drie vertelde Joran toen op verschillende dagen meerdere malen het zelfde verhaal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:29 schreef ZodiaX het volgende:
Het gaat niet alleen om of hij onschuldig is of niet.
Velen hebben de pest aan hem gekregen door zijn gedrag na de dood van Natalie en hebben hem daarom schuldig bevonden. Hoe hij zo respectloos over haar praatte, geen emoties, al die leugens en elke keer een ander verhaal.
Tja, aan de ene kant heb je huisvrouwen die gillen dat hij schuldig is en aan de andere kant heb je mensen op het internet die speciaal een topic openen in een forum en gillen dat hij onschuldig is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:23 schreef lovepassionandobsession het volgende:
[..]
Dus al die huismama's die moeten gillen om hun mening kracht bij te zetten, weten zelf waarschijnlijk ook dat ze hun stembanden helemaal de tering in kunnen schreeuwen, hun dikke van Dale kunnen opentrekken en lelijke woorden naar m'n hoofd slingeren ;
Verandert helemaal niks aan het punt.
Ach, om elke scheet word tegewoordig een topic geopend, letterlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:57 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Tja, aan de ene kant heb je huisvrouwen die gillen dat hij schuldig is en aan de andere kant heb je mensen op het internet die speciaal een topic openen in een forum en gillen dat hij onschuldig is.
Allemaal zelfde laken en pak...
Ik had net even contact met Mat over jouw geval. Ze gaan zometeen HAARP inschakelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Skonk het volgende:
[..]
De dreiging ligt bij m'n uzi die ik leeg op de Illuminati en de Vrijmetselarij
Bullshit? Niet echt. Hij zal me nog minder boeien dan wie dan ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:32 schreef P8 het volgende:
[..]
Dat jij hem liever van de aardbodem ziet verdwijnen is bullshit. In fact, ik geloof zelfs dat het bestaan van Joran vele malen belangrijker voor jou is dan bijvoorbeeld mijn bestaan. Waarom? Omdat je er een mening over kunt hebben. Ga niet de moraalridder uithangen en sociaal gewenste dingen zeggen, als je het niet meent.
edit: Dat laatste was niet specifiek als antwoord op jou, maar meer een algemeen statement over deze 'mensen'.
quote:Het Strafwetboek (artikel 443-453) spreekt van aanranding van de eer of de goede naam van personen. In de praktijk wordt meestal gesproken over laster en eerroof. Iemand wordt kwaadwillig een feit ten laste gelegd, dat zijn eer kan krenken of hem aan de openbare verachting kan blootstellen. Dat is laster als het bewijs niet geleverd wordt; dat is eerroof wanneer de wet dit bewijs niet toelaat. De maximumstraf is een jaar als dat publiek gebeurt, dat wil zeggen door geschriften of in het bijzijn van anderen. De straf is maximaal zes maanden voor een geschreven lasterlijke aangifte bij de overheid. Een niet publieke belediging is niet strafbaar, tenzij aan publieke functionarissen. Kwaadwillige ruchtbaarmaking van bewezen feiten kan dan weer wel gestraft worden, tot maximum twee maanden. Laster, eerroof en kwaadwillige ruchtbaarmaking zijn klachtmisdrijven, dat wil zeggen dat zij alleen vervolgd worden na een klacht van de benadeelde.
quote:dat wil zeggen dat zij alleen vervolgd worden na een klacht van de benadeelde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |