quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:28 schreef timmmmm het volgende:
Erg waarschijnlijk is het niet hè, dat hij onschuldig is? Het is wel heel toevallig dat hij bij 2 meisjes beiden als laatst is gezien. En de laatste zelfs op zijn hotelkamer gevonden
als iemand heeft bekend, hoeft dat niet te betekenen dat degene schuldig isquote:
Maakt niet uit. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is bij de wet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:28 schreef timmmmm het volgende:
Erg waarschijnlijk is het niet hè, dat hij onschuldig is? Het is wel heel toevallig dat hij bij 2 meisjes beiden als laatst is gezien. En de laatste zelfs op zijn hotelkamer gevonden
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef lovepassionandobsession het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is bij de wet.
Punt.
En daarbij zou het me niks verbazen als iemand hem erin zou proberen te luizen, such as die Beth Holloway of die pa van Flores.
ik zie het gebeuren :yquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef lovepassionandobsession het volgende:
[..]
Punt.
En daarbij zou het me niks verbazen als iemand hem erin zou proberen te luizen, such as die Beth Holloway of die pa van Flores.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:37 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
hij is er in geluist door peter r de vries, alles voor de kijkcijfers mensen
Dat is waar toch? Een dag nadat zijn geliefde dochter dood is gevonden, staat hij als Hitler een toespraak te geven over dat Joran van der Sloot zijn dochter heeft vermoord en dat ie zal boeten.quote:
hahaha ik zeg niet dat jij niet erin mag geloven dat hij schuldig is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand heeft hem al opgesloten, of wel soms? Waar jij in zijn onschuld mag geloven, mag ik in zijn schuld geloven. Vrijheid van meningsuiting enzo. In diezelfde wet.
Hypocriet
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:43 schreef lovepassionandobsession het volgende:
[..]
hahaha ik zeg niet dat jij niet erin mag geloven dat hij schuldig is.
Maar waarom moet je mij een hypocriet noemen? Jij bent mijn klacht.
hier, kots right back at you!
Ik zeg niet dat ze hun mening niet mogen verkondigen. Waar zie jij dat staan. Wat ik zeg is dat zij hun mening verkondigen met een hoop gegil en gescheld (zoals jij) en niet tegen het feit kunnen dat niet iedereen er zo over denkt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens jou is iemand onschuldig tot het tegendeel bewezen is volgens de wet. Dus mogen de hysterische huisvrouwen niet miepen hoe slecht Joran wel niet is, omdat dat nog niet bewezen is. Doch, volgens diezelfde wet, mogen die huisvrouwen roepen wat ze willen. Maar daar let je maar even niet op.
Dat noem ik hypocriet.
Ah, de Gouden Eeuw, de nooit meer geëvenaarde bloeiperiode van de Nederlandse beschaving.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:40 schreef solyaris het volgende:
Het gepeupel wil nu eenmaal bloed zien.
"Zijn broer werd meteen met een nekschot afgemaakt; Cornelis werd neergeslagen, -geschoten en -gestoken, opengereten en ondersteboven opgehangen; toen hij zijn hoofd nog oprichtte, werden hem met twee slagen van een geweerkolf de hersens ingeslagen. Eén aanvaller poogde van zijn ontklede lijk het geslachtsdeel af te bijten; toen dat mislukte ontmande hij hem met een mes, nam het geslacht in de mond en gaf het toen aan een ander die het opat. Weer een ander sneed repen vlees uit de billen om die meteen op te eten."
[ afbeelding ]
Het gaat om het feit dat het kuddevolk al direct zo bevooroordeeld is omdat de media met de meest bizarre verhalen uit de doeken komt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:52 schreef internal het volgende:
TS leg eens aan mij uit op welke manier hij die peruaanse niet heeft vermoordZe is dood gevonden in de hotelkamer die joran geboekt had. Verder is er niemand meer die kamer ingegaan na dat hij is gevlucht naar Chilie.
Dat zeg jij. Was jij erbij? Heb jij de beelden van die camera's gezien voor, tijdens of na die 10 seconden dat jij Joran in en uit de kamer zag lopen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:52 schreef internal het volgende:
TS leg eens aan mij uit op welke manier hij die peruaanse niet heeft vermoordZe is dood gevonden in de hotelkamer die joran geboekt had. Verder is er niemand meer die kamer ingegaan na dat hij is gevlucht naar Chilie.
En jij denkt niet dat de politie inzage heeft over meer dan die 10 seconden beeld? Anders zullen ze hem echt niet zomaar gaan beschuldigen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:56 schreef lovepassionandobsession het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Was jij erbij? Heb jij de beelden van die camera's gezien voor, tijdens of na die 10 seconden dat jij Joran in en uit de kamer zag lopen?
Ik neem aan van niet. Ik was er ook niet bij, dus ik weet niet hoe hij haar NIET heeft vermoord.
Maar ik weet wel dat hij onschuldig is tot het tegendeel bewezen is bij de WET. En niet bij JOUW gedachtengang.
Hij heeft bekend, dus nog strafverkorting + elke 2 dagen dat je daar studeert of werkt gaat er een dag van je straf afquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:58 schreef Rookert het volgende:
Meer dan doodslag kan het toch niet worden, dus maximaal 20 jaar in Peru.
Die laptop is wel interessant qua Holloway
De politie wel. Maar de politie heeft hem nog niet wettelijk schuldig bevonden, en de menigte hier wel. Knap, want de menigte heeft geen inzage over die beelden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:58 schreef internal het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat de politie inzage heeft over meer dan die 10 seconden beeld? Anders zullen ze hem echt niet zomaar gaan beschuldigen.
Dat iemand onschuldig is tot het tegendeel is bewezen wil niet zeggen dat die persoon ook daadwerkelijk onschuldig is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef lovepassionandobsession het volgende:
[..]
Punt.
Hij bedoelt het dan ook alleen tot het moment van de uitspraakquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:01 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dat iemand onschuldig is tot het tegendeel is bewezen wil niet zeggen dat die persoon ook daadwerkelijk onschuldig is.
Vraag mij overigens af of je in die gevangenissen ook daadwerkelijk kunt werken en studeren. Ik weet dat ze die 2 - 1 strafvermindering regel hebben maar is dat in de praktijk ook daadwerkelijk mogelijk?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:59 schreef internal het volgende:
[..]
Hij heeft bekend, dus nog strafverkorting + elke 2 dagen dat je daar studeert of werkt gaat er een dag van je straf afZo lang zal hij nou ook weer niet zitten.
Ja? Dat is best relaxed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:59 schreef internal het volgende:
[..]
Hij heeft bekend, dus nog strafverkorting + elke 2 dagen dat je daar studeert of werkt gaat er een dag van je straf afZo lang zal hij nou ook weer niet zitten.
De wet zegt dat Joran nog steeds onschuldig is tot het tegendeel bewezen is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:01 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dat iemand onschuldig is tot het tegendeel is bewezen wil niet zeggen dat die persoon ook daadwerkelijk onschuldig is.
Jij zegt dat jij nog steeds gelooft dat Joran onschuldig is. Dat is iets anders dan alleen zeggen dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is.
Iemand die onder het oog van bijvoorbeeld 1.000 mensen 10 mensen doodschiet en waarbij dit ook live te zien is op TV, vervolgens ook nog eens een bekentenis aflegt is volgens de wet ook nog onschuldig totdat een rechter uitspraak doet.
Leren niet, maar werken welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:02 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Vraag mij overigens af of je in die gevangenissen ook daadwerkelijk kunt werken en studeren. Ik weet dat ze die 2 - 1 strafvermindering regel hebben maar is dat in de praktijk ook daadwerkelijk mogelijk?
Als hij daar schuldig wordt bevonden zit hij in een apart blok met buitenlanders. Daardoor wordt dus de kans verkleind dat hij in de gevangenis wordt vermoord. Ook is Nederland bezig met een verdrag waardoor alle Nederlandse gevangen worden uitgeleverd aan Nederland. Als hij wordt berecht voor dit verdrag er is zit hij zijn tijd uit in Peru, maar de geschatte tijd voor dit proces is een jaar. De kans is dus groot dat hij zijn straf in Nederland mag uitzitten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:10 schreef Verreke het volgende:
Schuldig of onschuldig.. als hij in Peru zijn straf moet uitzitten maakt dat niet veel uit... dood gaat ie dan toch...
we willen toch weer terug naar de VOC mentaliteit?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ah, de Gouden Eeuw, de nooit meer geëvenaarde bloeiperiode van de Nederlandse beschaving.
Zelfs als hij was blijven moorden is het geen seriemoordenaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:17 schreef Pieter-utd het volgende:
Verdomme is die nu al gestoptWerd wel eens tijd dat wij een seriemoordenaar zouden krijgen
Misschien wel, misschien niet. Alleen nu is nog niks bewezen dus is hij onschuldig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:01 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Jij zegt dat jij nog steeds gelooft dat Joran onschuldig is. Dat is iets anders dan alleen zeggen dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is.
Iemand die onder het oog van bijvoorbeeld 1.000 mensen 10 mensen doodschiet en waarbij dit ook live te zien is op TV, vervolgens ook nog eens een bekentenis aflegt is volgens de wet ook nog onschuldig totdat een rechter uitspraak doet.
Waar jij het nou over hebt is trouwens de nederlandse wet. In Peru vinden ze meer dat je schuldig bent en als ze het kunnen bewijzen dan is het mooiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:23 schreef lovepassionandobsession het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Alleen nu is nog niks bewezen dus is hij onschuldig.
Kun je wel gaan praten over wat wel of niet daadwerkelijk is, hij is onschuldig tot het tegendeel BEWEZEN is bij de WET.
Dus al die huismama's die moeten gillen om hun mening kracht bij te zetten, weten zelf waarschijnlijk ook dat ze hun stembanden helemaal de tering in kunnen schreeuwen, hun dikke van Dale kunnen opentrekken en lelijke woorden naar m'n hoofd slingeren ;
Verandert helemaal niks aan het punt.
Klopt, maar aan zijn gedrag liet hij ook wel een beetje merken dat hij schuldig was.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:29 schreef ZodiaX het volgende:
Het gaat niet alleen om of hij onschuldig is of niet.
Velen hebben de pest aan hem gekregen door zijn gedrag na de dood van Natalie en hebben hem daarom schuldig bevonden. Hoe hij zo respectloos over haar praatte, geen emoties, al die leugens en elke keer een ander verhaal.
Oké, maar who fucking cares wat zij vinden? Daar geldt die wet ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:28 schreef internal het volgende:
[..]
Waar jij het nou over hebt is trouwens de nederlandse wet. In Peru vinden ze meer dat je schuldig bent en als ze het kunnen bewijzen dan is het mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |