Het is gewoon zo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef lovepassionandobsession het volgende:
[..]
Mensen die er serieus op in gaan
Gelukkig ben jij onze Peru en rechtsysteem expert dus jou posts zijn uiterst belangrijk! En gaan elke keer inhoudelijk over het onrecht wat deze arme jongen wordt aangedaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:51 schreef lovepassionandobsession het volgende:
[..]
Jouw spelfouten, die mijn zusje van 6 overigens niet eens meer maakt, zeggen genoeg over je intellect.
Zo heel veel inhoud heb je niet, het enige wat je zegt is dat Joran op het begin stoer kan doen en daarna veranderd in het zielige mannetje.
Vind je het gek?
Ben jij er volgende maand ook weer bij?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:00 schreef ukga het volgende:
[..]
Dank je wel. Sommige mensen weten eenmaal dingen, andere niet.
Waar kan ik mij aanmelden?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ben jij er volgende maand ook weer bij?
En waar lees jij precies dat ik zoiets gezegd zou hebben?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij onze Peru en rechtsysteem expert dus jou posts zijn uiterst belangrijk! En gaan elke keer inhoudelijk over het onrecht wat deze arme jongen wordt aangedaan.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij onze Peru en rechtsysteem expert dus jou posts zijn uiterst belangrijk! En gaan elke keer inhoudelijk over het onrecht wat deze arme jongen wordt aangedaan.
Daar gaat het om.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef P8 het volgende:
Die hele zaak Van der Sloot is niks meer dan een reallifesoap voor een sbs6-publiek, gekenmerkt door kortzichtigheid, egoïsme en misplaatste grootheidswaanzin. De media zijn de hedendaagse opium voor het volk en doen dit vele m alen beter dan religie.
Waarschijnlijkwel. Heb jij de gps coordinaten al binnen in cijfercode?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ben jij er volgende maand ook weer bij?
Ik rij met Bill mee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:03 schreef ukga het volgende:
[..]
Waarschijnlijkwel. Heb jij de gps coordinaten al binnen in cijfercode?
Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Oke, Maurice Lippens laat me weten hoe laat ik opgepikt wordt met de heli op de ontvangen gps coordinatenquote:
Zie je dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef ukga het volgende:
[..]
Oke, Maurice Lippens laat me weten hoe laat ik opgepikt wordt met de heli op de ontvangen gps coordinaten
veranderdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:51 schreef lovepassionandobsession het volgende:
[..]
Jouw spelfouten, die mijn zusje van 6 overigens niet eens meer maakt, zeggen genoeg over je intellect.
Zo heel veel inhoud heb je niet, het enige wat je zegt is dat Joran op het begin stoer kan doen en daarna veranderd in het zielige mannetje.
Vind je het gek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |