Que?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:44 schreef ukga het volgende:
Mensen die nog steeds niet weten dat Joran in opdracht van de Bilderberg gruppa werkt
Ten eerste, dat je 'ik vind' schrijft met een 't' op het eind zegt eigenlijk alweer genoeg over met wat voor persoon ik aan het discussieren ben over het rechtsysteem.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:44 schreef internal het volgende:
[..]
Ik vindt het wel grappig, hij gedraagt zich al de grote stoere jongen als het hem goed uitkomt. Maar als hij gearresteerd word is hij ineens een zielig? Kom op zeg. En wat maakt het uit dat hij een nederlander is, hij is in Peru. Daar gelden onze rechten niet.
Ach, een post beoordelen op spelfouten inplaats van wat er inhoudelijk instaatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:46 schreef lovepassionandobsession het volgende:
[..]
Ten eerste, dat je 'ik vind' schrijft met een 't' op het eind zegt eigenlijk alweer genoeg over met wat voor persoon ik aan het discussieren ben over het rechtsysteem.
Never mind...
Jouw spelfouten, die mijn zusje van 6 overigens niet eens meer maakt, zeggen genoeg over je intellect.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:48 schreef internal het volgende:
[..]
Ach, een post beoordelen op spelfouten inplaats van wat er inhoudelijk instaat
Inhoudelijk is het ook niet echt je van het.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:48 schreef internal het volgende:
[..]
Ach, een post beoordelen op spelfouten inplaats van wat er inhoudelijk instaat
Dat is inderdaad een slechte postquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Inhoudelijk is het ook niet echt je van het.
Joran legt mensen om die tegengas geven tegen de planner van de wereldleiders.quote:
Komt dit van BNW?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:55 schreef ukga het volgende:
[..]
Joran legt mensen om die tegengas geven tegen de planner van de wereldleiders.
Natte Holaway was niet zomaar een toeristje, ze was er als spion voor Israël.
Waarschijnlijk heeft die Stephany ook een duister verleden van verloren identiteit etc, en staat ze niet eens officieel geregistreerd als burger van Peru.
Jij kent hem persoonlijk?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:44 schreef internal het volgende:
[..]
Ik vindt het wel grappig, hij gedraagt zich al de grote stoere jongen als het hem goed uitkomt. Maar als hij gearresteerd word is hij ineens een zielig? Kom op zeg. En wat maakt het uit dat hij een nederlander is, hij is in Peru. Daar gelden onze rechten niet.
bronquote:Uit onderzoek van Elsevier blijkt dat in 2009 178 moorden werden gepleegd. De fors dalende tendens van de afgelopen jaren is omgeslagen in een gestage stijging.
Het is gewoon zo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef lovepassionandobsession het volgende:
[..]
Mensen die er serieus op in gaan
Gelukkig ben jij onze Peru en rechtsysteem expert dus jou posts zijn uiterst belangrijk! En gaan elke keer inhoudelijk over het onrecht wat deze arme jongen wordt aangedaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:51 schreef lovepassionandobsession het volgende:
[..]
Jouw spelfouten, die mijn zusje van 6 overigens niet eens meer maakt, zeggen genoeg over je intellect.
Zo heel veel inhoud heb je niet, het enige wat je zegt is dat Joran op het begin stoer kan doen en daarna veranderd in het zielige mannetje.
Vind je het gek?
Ben jij er volgende maand ook weer bij?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:00 schreef ukga het volgende:
[..]
Dank je wel. Sommige mensen weten eenmaal dingen, andere niet.
Waar kan ik mij aanmelden?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ben jij er volgende maand ook weer bij?
En waar lees jij precies dat ik zoiets gezegd zou hebben?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij onze Peru en rechtsysteem expert dus jou posts zijn uiterst belangrijk! En gaan elke keer inhoudelijk over het onrecht wat deze arme jongen wordt aangedaan.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij onze Peru en rechtsysteem expert dus jou posts zijn uiterst belangrijk! En gaan elke keer inhoudelijk over het onrecht wat deze arme jongen wordt aangedaan.
Daar gaat het om.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef P8 het volgende:
Die hele zaak Van der Sloot is niks meer dan een reallifesoap voor een sbs6-publiek, gekenmerkt door kortzichtigheid, egoïsme en misplaatste grootheidswaanzin. De media zijn de hedendaagse opium voor het volk en doen dit vele m alen beter dan religie.
Waarschijnlijkwel. Heb jij de gps coordinaten al binnen in cijfercode?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ben jij er volgende maand ook weer bij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |