wat viel er uberhaupt op te zeggen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt genoeg momenten gehad waarop je kon spreken. Maar dat is nu juist het probleem, dat wil je niet of je durft het niet.
cpn obvious strikes againquote:[..]
Ieder z'n smaak.
Je kan een persoon niet matigen, dat is een illusie - gelukkig heb je dat zelf ook door : het gaat niet zomaar. Het belangrijkste is dat de betreffende persoon eerst bij zichzelf ten rade dient te gaan om te kijken of zijn manier van redeneren al dan niet klopt. Daar komt een belangrijk punt bij kijken: beschikken over zelfkritiek. Ontbreekt dat, dan kun je haast per definitie fluiten naar gematigdheid.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:32 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat jij eraan hebt is dat je hem kan aanspreken op het feit dat zijn ervaring niet representatief is. Dat is het verschil. Het biedt een opening om hem te matigen. Niet dat ik de illusie heb dat ik dat zomaar kan. Maar het helpt wel.
Dat was niet de essentie van het topic en zeker niet van de OP. Erg nobel dat jij het er zo zakelijk mogelijk uit wilt laten zien, maar de discussie ging over een reactie op de frontpage en de manier waarom een eventuele ontruiming in de ogen van Gia en de persoon waarnaar verwezen werd in de OP plaats moest vinden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:36 schreef Amos_ het volgende:
Ik vind de houding van de moskee tegenover een besluit, 2 jaar daarvoor al genomen door een rechter, inderdaad reden genoeg om een topic in die strekking als normaal te zien. En Asscher geeft, geheel diplomatiek correct, aan dat men ervoor kan kiezen het zelf te ontruimen of dat ze het laten ontruimen. En daarbij geeft hij aan dat er geen rekening gehouden kan worden met de regels van het gebedshuis.
Dat is de essentie van het topic, en de OP geeft een mening daarbij. Wat logisch is want NWS is geen linkdump.
Was Frutsel maar aanwezig, dan was dit alles te voorkomen geweest. Maar goed, mijn mening over bepaalde users, zoals bijv Gia is dan wel weer bevestigd. Heeft het toch weer iets positiefs opgeleverd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:44 schreef Amos_ het volgende:
Dan verschillen wij daarin van mening, en zijn de mods ook een andere mening toegedaan. Dat is jammer maar niet te voorkomen denk ik?
Mee eens! Maar zolang de persoon alleen in generalisaties praat en nooit over het onderliggende incident, zal ook nooit het lampje gaan branden. Ik was daarom positief verrast dat er eindelijk eens een onderliggend verhaal kwam in plaats van het eeuwige moslimgebash.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan een persoon niet matigen, dat is een illusie - gelukkig heb je dat zelf ook door : het gaat niet zomaar. Het belangrijkste is dat de betreffende persoon eerst bij zichzelf ten rade dient te gaan om te kijken of zijn manier van redeneren al dan niet klopt. Daar komt een belangrijk punt bij kijken: beschikken over zelfkritiek. Ontbreekt dat, dan kun je haast per definitie fluiten naar gematigdheid.
Mutant, je hebt mijn instemming en zegen, voor wat het waard is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was Frutsel maar aanwezig, dan was dit alles te voorkomen geweest. Maar goed, mijn mening over bepaalde users, zoals bijv Gia is dan wel weer bevestigd. Heeft het toch weer iets positiefs opgeleverd.
Op mijn aangeven zelfs. Eng hequote:
Daar ging de hele discussie niet over. Ik heb het al eerder aangegeven, er zijn dus meerdere users die heel simpel de OP van Gia doorzien. Heel nobel dat je het nogsteeds fier over dat moskeebestuur wil hebben. In het kort, nobody gives a rats ass about het moskeebestuur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef Amos_ het volgende:
Dus je mag niet meer zeggen dat je het slecht vindt dat een moskeebestuur al 2 jaar lang een gerechtelijk bevel negeert? Dat is al moslim-bashen?
Het topic ging daar weldegelijk over. Omdat het bestuur niet uit zichzelf weggaat moet overgegaan tot hardere maatregelen, waarbij de regels van het gebedshuis mogelijk met voeten (pun intendedquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heel nobel dat je het nogsteeds fier over dat moskeebestuur wil hebben. In het kort, nobody gives a rats ass about het moskeebestuur.
quote:
Heel leuk dat het actief is achter de schermen. Nu nog actief zijn voor de schermen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:48 schreef sp3c het volgende:
jij kunt achter de schermen lezen?
het is een rethorische vraag want uit die post blijkt al van niet
Je bent gewoon te langzaam. Minder zuipen Harry.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef sp3c het volgende:
ik heb heel de dag dat domme topic zitten modden
oeh oeh oeh, die had ik gemist!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ik weet immers dat je diep in je hart veel meer wilt zeggen over moslims dan nu het geval is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |