JA!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:28 schreef BroodjePindakaas het volgende:
DeLuna post eens pics van je tieten
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:37 schreef RenRen- het volgende:
Rene is in DH en komt niet eens langs om te zwaaien.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:28 schreef BroodjePindakaas het volgende:
DeLuna post eens pics van je tieten
quote:ik ben mijn hond kwijtgeraakt in xplora. Het was een mooie grote sint bernard. zo eentje die een tonnetje om zn nek heeft in films. Ik heb hem al heel lang en ben nu heel verdrietig. Ik hoop echt dat iemand hem vind want ik kan niet goed slapen. Ik had hem vastgebonden aan een computer en ben hem toen vergeten los te maken.
dit is een foto van mijn hond, want misschien vind je wel een andere hond in xplora en dan neem je de verkeerde mee. Daarom heb ik even een foto geupload van mijn hond.
http://www.imagedump.nl/img171/6730/31hond.png
groetjes lars.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:11 schreef -SG- het volgende:
Iemand zat te mailen naar mijn schoolmail dat hij zijn usb stick kwijt was geraakt in xplora (mediatheek). Maar dat mailt ie naar iedereen op de Avans.
Die reacties die je dan krijgt
[..]![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:11 schreef -SG- het volgende:
Iemand zat te mailen naar mijn schoolmail dat hij zijn usb stick kwijt was geraakt in xplora (mediatheek). Maar dat mailt ie naar iedereen op de Avans.
Die reacties die je dan krijgt
[..]![]()
Idd. Hier dus ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
! Lord.
Hadden we laatst ook, glitch in de schoolmail dat je de hele school in 1 klik kon mailen, en als je antwoordde, werd het ook weer de hele school door gestuurd. Iedereen z'n inbox vol in 1 klap
Je moet alles een keer in je leven gedaan hebben dus ik zeg; gewoon doen!quote:
Ken jij Switchfoot?quote:
Maar ik wil helemaal niet alles doen in mijn levenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef livalo het volgende:
[..]
Je moet alles een keer in je leven gedaan hebben dus ik zeg; gewoon doen!
Zelfs niet gratis parachutespringen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet alles doen in mijn leven
Jij mag ze ook posten hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef livalo het volgende:
[..]
Je moet alles een keer in je leven gedaan hebben dus ik zeg; gewoon doen!
Wie zegt dat ik dat nog nooit gedaan heb?quote:
Ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat nog nooit gedaan heb?
Maar ik niet!quote:
Dat is jammer. Zelfs niet gratis naar Thailand vliegen om daar een week lang te kunnen duiken?quote:
Maar ik heb gelijkquote:
Dan wel. Dan doe ik wel de hele reis mijn ogen dicht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:35 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat is jammer. Zelfs niet gratis naar Thailand vliegen om daar een week lang te kunnen duiken?
Ik. POST ZE NOU!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat nog nooit gedaan heb?
Twitter.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:39 schreef -SG- het volgende:
alarm in avans db oefening waarschijnlijkk, iedereen buite
Wie weet. Eerst wil ik al m'n posts, inclusief klonen, hier hebben staan als bewijs dat ik nog niet eerder tieten heb gepost.quote:
Dat wil ik, maar het is nog niet gelukt.quote:
Dat valt me dan nog mee van je.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan wel. Dan doe ik wel de hele reis mijn ogen dicht.
Moment.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:40 schreef livalo het volgende:
[..]
Wie weet. Eerst wil ik al m'n posts, inclusief klonen, hier hebben staan als bewijs dat ik nog niet eerder tieten heb gepost.
Ik wil ook nog een keer parachutespringenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:40 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat wil ik, maar het is nog niet gelukt.
Ik heb altijd al eens willen duiken in een mooi landquote:
Watquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ga jij dat nou niet ook doen alstjeblieft![]()
Bij iedere uitspraak twitter zetten. Dat doet Stoeprand in de ONZ SC ook de hele tijdquote:
Dit is de eerste keer dat ik het zegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij iedere uitspraak twitter zetten. Dat doet Stoeprand in de ONZ SC ook de hele tijd![]()
Viel mij ook al op jaquote:
Ik zeg toch ook:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik het zeg.
Voordat je er wel aan begint.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ga jij dat nou niet ook doen alstjeblieft![]()
OWJA. Sorrie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook:
[..]
Voordat je er wel aan begint.
Dat lijkt me echt een geniale ervaring.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keer parachutespringen
eywa ik ben mocro no disrepect plies. anders krijg je klappen mangquote:
Waar woon je ik kom je klappenquote:
Amsterdam-Zuid.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:54 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Waar woon je ik kom je klappen
Jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:52 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een geniale ervaring.
Maar ik ga het zeker een keer doen hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer buiten komen als ik jou was.
Omdat? Als jij dat graag eens wilt proberen dan zie ik het probleem niet zo.quote:
waaromquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:02 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zeg dat ze mag kiezen, met of zonder parachute.
Omdat ze het zelf gewoon eng vindtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:01 schreef livalo het volgende:
[..]
Omdat? Als jij dat graag eens wilt proberen dan zie ik het probleem niet zo.
Dan ga je het met een vriend doen?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga misschien je shop gebruiken voor school. Just so you know.
Ik moet 2 webshops nemen en daar de voor- en nadelen van benoemen, van het gekozen websysteem. Ofwel; lulverhaal ophangenquote:
Oké, mag hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet 2 webshops nemen en daar de voor- en nadelen van benoemen, van het gekozen websysteem. Ofwel; lulverhaal ophangen
Ik ook nietquote:
Dat is altijd mooi meegenomenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
. Kan ermee een competentie ophalen
Dus ga ik even doen zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |