Denk dat ie meer heeft aan vaseline.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:22 schreef MargrietV het volgende:
rookworst van de Hema, stroopwafels, Zeeuwse boterbabbelaars etc?
Noekquote:Op maandag 7 juni 2010 23:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Meiden,
Zullen we dat gewoon niet doen?
Alhoewel als ik lees wat men in zijn ogen ziet en leest dan kan er best een dichtbundel heen.
Rozen zijn rood, daar zit je dan, tot aan je dood.
Jij hebt nooit domme dingen gedaan, waarvan je van tevoren wist dat het niet slim was?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
En het is wel heel dom om zoiets te doen in dat land, dat wist hij toch wel?
ja, dat was interessante infoquote:Op maandag 7 juni 2010 23:11 schreef StateOfMind het volgende:
Op Ned 1 werd net gezegd dat ie financieel aan de grond zou zitten en dat ie wanhopig aan geld probeerde te komen her en der (dat moet allemaal te verifiėren zijn).
Als dat zo is, dan zou men het op een roofmoord kunnen gooien en daar staat levenslang op daar.
Het ziet er niet best voor hem uit (niet dat het er ooit goed voor hem heeft uitgezien, maar dat terzijde)
Tuurlijk... we hebben allemaal weleens iemand afgemaakt in het buitenland.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:25 schreef Mercer het volgende:
[..]
Jij hebt nooit domme dingen gedaan, waarvan je van tevoren wist dat het niet slim was?
Een kind in een volwassen lichaam die schreeuwt om erkenning en aandacht en totaal de weg daarbij is kwijtgeraakt de laatste jaren.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:22 schreef _Boo_ het volgende:
nauwelijks volwassen is en enorm last heeft van zelfoverschatting. Het feit dat z'n ouders hem niet wat meer sturing hebben kunnen geven (hij was ten tijde van de verdwijning van Natelee tensotte nog maar 17 en misschien heeft zijn vader hem zelfs nog wel erger in de ellende geholpen), vind ik het dan eigenlijk tot een best sneu verhaal maken.
Ik denk goed na dus nee!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:25 schreef Mercer het volgende:
[..]
Jij hebt nooit domme dingen gedaan, waarvan je van tevoren wist dat het niet slim was?
ja en die zijn allebei te vertrouwenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:25 schreef Jesine het volgende:
[..]
ja, dat was interessante info
dat msn gesprek zou best wel tussen Terror Jaap en Joran geweest kunnen zijn
Het begint er op te lijken dat ons gespeculeer spoedig ten einde zal komenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:11 schreef StateOfMind het volgende:
Op Ned 1 werd net gezegd dat ie financieel aan de grond zou zitten en dat ie wanhopig aan geld probeerde te komen her en der (dat moet allemaal te verifiėren zijn).
Als dat zo is, dan zou men het op een roofmoord kunnen gooien en daar staat levenslang op daar.
Het ziet er niet best voor hem uit (niet dat het er ooit goed voor hem heeft uitgezien, maar dat terzijde)
Goed vraagstuk ja. Alleen ik weet niet of hij de 5 jaar haalt in die bak. Die pa van dat meisje wil hem zien branden en heeft net wat meer invloed met geld dan Joran met mooie praatjes in die gevangenis denk ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:14 schreef SeLang het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe dit gaat lopen. Meest gehate man in Peru, een gringo, misdaden tegen weerloze meisjes... Dat dat betreft zou iedereen hem (anaal) willen pakken. Aan de andere kant is ie wel 1,95m en niet echt een type dat normaal gesproken onderaan in de pikorde zou staan. Dus het is wel interessant om te zien of ie over 5 jaar iedereen's bitch is of dat hij daar juist de tent runt.
Mooi thesis onderwerp voor een sociologie PHD
^^Dat dus!!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een kind in een volwassen lichaam die schreeuwt om erkenning en aandacht en totaal de weg daarbij is kwijtgeraakt de laatste jaren.
Goed plan! Dan heeft ie aardig wat pagina's door te lezen, nu al bijna 21x7 = 147 pagina's. Maarja, tijd zat tochquote:Op maandag 7 juni 2010 23:05 schreef fokvragen het volgende:
Jongens,
Als hij straks lang moet zitten, zullen we hem dan namens deze Fok! reeks en kaartje sturen?
Trekhaak, pijpsleutels en een afzuigkap?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:22 schreef MargrietV het volgende:
rookworst van de Hema, stroopwafels, Zeeuwse boterbabbelaars etc?
Jij begint er over..je kunt altijd nog mailen naar mijn geheim hoor!quote:
Het komt op mij over alsof hij een typische jeugd van een kind met welgestelde ouders heeft gehad. Zoals ik het hier zoveel om me heen zie in het Gooi. Niet altijd veel aandacht, nee.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:26 schreef Loedertje het volgende:
Ik weet erg weinig van zijn jeugd maar heb de indruk dat hij geen normale jeugd heeft gehad en dat pa/ma meer met zichzelf bezig waren. De kinderen kwamen zeer zeker niet op de 1e plaats. Hij heeft toch ook nog twee broers?
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:09 schreef Noek het volgende:
Rozen zijn rood, daar zit je dan, tot aan je dood.
Nadat jij Joran met Hitler ging vergelijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Jij begint er over..je kunt altijd nog mailen naar mijn geheim hoor!
Anoniem natuurlijk
Mee eens, niet iedereen wordt slecht van een slechte jeugd.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Het komt op mij over alsof hij een typische jeugd van een kind met welgestelde ouders heeft gehad. Zoals ik het hier zoveel om me heen zie in het Gooi. Niet altijd veel aandacht, nee.
Maar het gaat echt veel te ver om het op een 'slechte jeugd' te gooien, als hij dat al heeft gehad. Hij vertoont typische kenmerken van een psychopaat. En hoewel gebeurteinissen in iemands jeugd daar wel aan toe kunnen bijdragen, worden ze er niet door veroorzaakt. Anders was de halve wereld psychopaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |