Net als Sjors!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:05 schreef Perruche het volgende:
Grappig trouwens dat het onderschrift nu is "presentator/journalist", vroeger was het iets van "CEO Quote"... hehe...
Trouwens jort vegetarier?
En Rita dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
iets te hard gezongen?neh ik vind haar wel tof. Eigenlijk ook raar dat ze de enige vrouwelijke lijsttrekker is...!
Vroeger was hij hoofdredacteur van Quote, maar nu niet meer. Nu presenteert hij programma's en schrijft hij stukjes wat zijn huidige onderschrift verklaartquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:05 schreef Perruche het volgende:
Grappig trouwens dat het onderschrift nu is "presentator/journalist", vroeger was het iets van "CEO Quote"... hehe...
Trouwens jort vegetarier?
Dat heeft Diederik Samson gedaan. Eerst overtuigd GL-er, maar omdat 'ie daar te weinig macht dacht te krijgen issie naar de PvdA overgelopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:07 schreef anna82 het volgende:
Ik vind Femke tof en van mij mag ze wel de eerste vrouwelijke premier worden van Nederland. Misschien kan ze een droomtransfer naar een andere club partij afdwingen die haar op dat niveau kan brengen.
/wkvoetbal
Ik niet, maar dat hou ik geheim.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:07 schreef Goodbye het volgende:
Sowieso is iedereen hier overwegend links, heb ik het idee.
En bijna hadden we Agnes Kant ook nog gehad.quote:
Ik ook niet, maar dat houd ik bij deze niet meer geheimquote:
ok ok misschien had ik het anders moeten formulere, lijst 17 heeft ook een vrouwelijke "lijsttrekker"... de enige vrouwelijke lijsttrekker va een partij die serieus kans maakt (imo) om in het kabinet te komen.quote:
Marianne valt mij meer op dan Femke.. Vind ook dat ze het heel erg goed doen gezien hoe oud de partij is!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En bijna hadden we Agnes Kant ook nog gehad.
Maar goed, dat alleen Femke opvalt, zegt wel iets over die andere twee.
Verdonk is sowieso niet serieus te nemen. Wát een figuur.
Dat een bepaalde groep mensen er blijkbaar voor gevochten heeft, is voor mij geen reden om het te behouden. Ik denk dat het belangrijk is dat kinderen op school zo vroeg mogelijk in contact komen met veel verschillende mensen met alle mogelijke overtuigingen en van allerlei culturen. Ik vind het niet goed dat kinderen opgroeien in een vacuüm, en zo buiten de maatschappij worden gehouden, waar ze uiteindelijk wel deel van moeten uitmaken. Als je kinderen volgens een bepaalde religie wilt opvoeden doe je dat maar thuis. Religie is een privé-aangelegenheid (vind ik).quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Daaaag, schoolstrijd... Aanpassen omdat het niet werkt is best een optie, maar iets waar hard voor gevochten is zo afschaffen vind ik persoonlijk vrij kortzichtig.
Eens met jou. Religie is iets wat je binnenskamers moet houden en waar je het publieke leven niet mee moet bevuilen. Persoonlijk vind ik kinderen religieus opvoeden zelfs kindermishandeling, maar goed, aangezien ouders het recht hebben hun kind zo op te voeden als zij dat willen, valt hier helaas weinig tegen te ondernemen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:25 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dat een bepaalde groep mensen er blijkbaar voor gevochten heeft, is voor mij geen reden om het te behouden. Ik denk dat het belangrijk is dat kinderen op school zo vroeg mogelijk in contact komen met veel verschillende mensen met alle mogelijke overtuigingen en van allerlei culturen. Ik vind het niet goed dat kinderen opgroeien in een vacuüm, en zo buiten de maatschappij worden gehouden, waar ze uiteindelijk wel deel van moeten uitmaken. Als je kinderen volgens een bepaalde religie wilt opvoeden doe je dat maar thuis. Religie is een privé-aangelegenheid (vind ik).
http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/ikea_services.htmlquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stem eigenlijk al jaren op dezelfde partij, dus vanavond maar eens kijken of ik dat dit deze keer ook ga doen..
En faal.. Ik had een kast gezien op de site van IKEA die nog mooi naast m'n bed zou passen, en ik had bedacht, in het kader van zelfredzaamheid en onafhankelijkheid, om dat ding met de bus op te gaan halen. Kom ik daar, krijg ik 'm niet eens van z'n plek.
. 32 kilo. Ik heb 'm maar laten liggen.
Dat kost wel wat, dus dan moet het qua prijs en bezorgen wel de moeite waard zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:42 schreef P.F het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/ikea_services.html
Daar heb ik nog naar geïnformeerd, maar de bezorgkosten zouden dan 39 euro worden voor een kast van 50 euro. Dat ging me een beetje te ver.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:42 schreef P.F het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/ikea_services.html
Wat ik hierboven ook al zei dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar heb ik nog naar geïnformeerd, maar de bezorgkosten zouden dan 39 euro worden voor een kast van 50 euro. Dat ging me een beetje te ver.
Ja, een deurmat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ik hierboven ook al zei dus.
En je hoeft toevallig niet nog meer spullen?
hahaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:53 schreef P.F het volgende:
Misschien kun je met vik bij de ikea afspreken (haha!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |