Dat is ook 1 van mijn overwegingen. Ik vind mijn ideeen terug bij beide partijen. Ik zweef niet, ik hink op twee benen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind het risico van strategisch stemmen dat de kleinere partjen die óók nodig zijn voor de coalitie die je met strategisch stemmen probeert te bereiken, de kans lopen zo klein te worden dat je uiteindelijk zit met een grote PvdA, die buiten de boot valt en een regering van CDA en VVD evt. met PVV, en de kleinere progressieve partijen zó klein in de oppositie dat ze niks in te brengen hebben...
ik doe niet meer aan strategisch stemmen. ik vertrouw op de partij waar ik zélf voor sta om mijnb belangen te vertegenwoordigen, in een coalitie of in de oppositie.
ik vind femke er veel leuker uitzien, daar stem ik opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef P.F het volgende:
http://www.partijvoordedieren.nl/tk2010/mailgl/send2friend.php
Nee hoor!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een grapje was. Je gaat toch niet serieus op iemand stemmen die een leuk smoeltje of lekker kontje heeft?
.
Anders ga ik stemmen op een anti-democratische partij.
Die stond bij mij op 1 bij de stemwijzer voor de gemeenteraadsverkiezingen in A'damquote:
Dat is jouw meningquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als zij zichzelf voor joker wil zetten moet ze dat vooral doen.
Ik vind haar stem zo..... geforceerd?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik vind femke er veel leuker uitzien, daar stem ik op
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
moet je eens klikken op - inspiratie - beelden voor inspiratie. Dat kan niet serieus zijn
Ze praat alsof ze een knijper op d'r neus heeft!quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze praat alsof ze een knijper op d'r neus heeft!
Daaaag, schoolstrijd... Aanpassen omdat het niet werkt is best een optie, maar iets waar hard voor gevochten is zo afschaffen vind ik persoonlijk vrij kortzichtig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:53 schreef de_nachtwacht het volgende:
Hoi
Ik heb echt een hekel aan die stemwijzers omdat ik vaak denk: "Ik ben het er wel mee eens, maar...". En die nuancering gaat bij een 'eens' of 'oneens' compleet verloren. Zoals bijvoorbeeld het sluiten van Islamitische scholen, daar ben ik absoluut voor, maar ik vind dat Christelijke scholen ook moeten sluiten. En nu ben ik bang dat ik door zo'n antwoord opeens een stuk opschuif richting de PVV, terwijl ik helemaal niks tegen moslims heb (ook niet tegen christenen trouwens).
iets te hard gezongen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |