Die onthoud ik even, als ik iets kan lenen is dat wel handiger want ik ga het voor de rest toch nooit meer gebruiken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij de AH hebben ze een automatisch opblaasbaar matje van 18 euro.
Als jij op de grond gaat liggen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:59 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Als ik een luchtbed meeneem, blijf je dan op mijn luchtbed slapen?![]()
![]()
Die matjes slapen kutquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij de AH hebben ze een automatisch opblaasbaar matje van 18 euro.
Die actie is alleen wel deze week.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die onthoud ik even, als ik iets kan lenen is dat wel handiger want ik ga het voor de rest toch nooit meer gebruiken.![]()
Ik heb eventueel ook nog wel een matje voor jequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand iets waar ik op kan slapen? Want we hebben hier thuis niets.Ik vraag het hier maar, want in de SC komen we niet verder dan wat mannenlichamen om op te liggen.
Anders kan ik nog wel iets halen of van een vriendin lenen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ik heb zo'n luchtbed met drie van die 'luchtbanen'. Maar dat ligt helemaaaal niet lekkerquote:
Wordt aangeraden om die mee te nemen.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb eventueel ook nog wel een matje voor jeOf 3 lekke luchtbedden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HELP lachstuipquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb eventueel ook nog wel een matje voor jeOp mijn luchtbed passen met gemak 3 mensen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je rolt uiteindelijk alleen wel naar elkaar toe
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
die dingen zijn kutquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb zo'n luchtbed met drie van die 'luchtbanen'. Maar dat ligt helemaaaal niet lekker
Dat waren er 2quote:
IK LIG IN HET MIDDEN!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op mijn luchtbed passen met gemak 3 mensen hoorJe rolt uiteindelijk alleen wel naar elkaar toe
Oh ja, laat de zweetteef even in ;t midden liggenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat waren er 2
Maar nu heb ik het over een andere, die onlangs aangeschaft is.
[..]
IK LIG IN HET MIDDEN!
Maar vertel eens, hoe oud ben jij, en in wat voor huis woon je?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt aangeraden om die mee te nemen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Maar vertel eens, hoe oud ben jij, en in wat voor huis woon je?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op Fok 18, in het echt om en nabij het dubbele. En nee, rijtjeshuis, dus het gaat passen en meten worden
30quote:
Dat is echt lieverdquote:
Nee. Ik betaal de condooms wel hoorquote:
Mag ik op jouw luchtbed?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op mijn luchtbed passen met gemak 3 mensen hoorJe rolt uiteindelijk alleen wel naar elkaar toe
Ok dan, de volgende meet is dus bij jou...quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef Oksel het volgende:
Rijtjeshuis. Meeting. Oh.Da's klein.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb 5 slaapkamers die ik niet gebruik. Misschien moet ik maar eens een meeting organiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |