De volgende dus bij jouquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef Oksel het volgende:
Rijtjeshuis. Meeting. Oh.Da's klein.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb 5 slaapkamers die ik niet gebruik. Misschien moet ik maar eens een meeting organiseren.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb 5 slaapkamers die ik niet gebruik. Misschien moet ik maar eens een meeting organiseren.
Tegen die tijd ben ik al verhuist. Geen probleem dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef Oksel het volgende:
En geen buren.
Enige nadeel is de locatie. Wierden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Als jij graag tegen Ez aan ligt, mag ;t.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik al verhuist. Geen probleem dusNee, hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Collega, komt uit Wierdenquote:
Nou, dat is vanaf hier net 3 meter verder dan Emmen volgens Googlequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef Oksel het volgende:
En geen buren.
Hoi. Ik kom bij je wonen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor mij is het juist een stuk dichterbij. Ik zeg doen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat is vanaf hier net 3 meter verder dan Emmen volgens Google
Das zelfs nog dichterbij voor mijquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef Oksel het volgende:
En geen buren.
Ja, ez, als hij met de auto gaat. Maar die zit al bijna vol.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:49 schreef AdvancedPower het volgende:
Is er misschien iemand die langs Heerenveen/Oosterwolde rijdt?
Oh, en die blijft zeker ook slapen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, ez, als hij met de auto gaat. Maar die zit al bijna vol.
Ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oh, en die blijft zeker ook slapen?
Hehe, nou ja, jammer dan.. Dat wordt hem niet. Zoek iemand met wie ik kan meerijden maar die ook terug rijd. Kijk op de volgende meet wel weer aan.quote:
Marijke rijdt weer terug naar Zwolle, vanaf daar valt ;t wel mee naar Oosterwoldequote:Op woensdag 9 juni 2010 15:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hehe, nou ja, jammer dan.. Dat wordt hem niet. Zoek iemand met wie ik kan meerijden maar die ook terug rijd. Kijk op de volgende meet wel weer aan.![]()
Ik heb geen ruimte voor mensen achterin helaas.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:06 schreef Opdekop het volgende:
@ AdvancedPower, ik moet justmattie nog even dwingen, maar wij rijden richting Ljouwert dan. Misschien pas je wel op de achterbankAls je lief bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |