En dat kon je zien aan...?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag hier trouwens net een invalide man met zo'n karretje die hij met z'n kin moet besturen. Sneu allemaal hoor, maar hij was volgens mij aardig levensmoe.
Hij racete dus door Rotterdam met achterop een bordje 'Ik ben een ajacied en ik rem niet voor kakkerlakken'
lees het eens nog een keer....quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag hier trouwens net een invalide man met zo'n karretje die hij met z'n kin moet besturen. Sneu allemaal hoor, maar hij was volgens mij aardig levensmoe.
Hij racete dus door Rotterdam met achterop een bordje 'Ik ben een ajacied en ik rem niet voor kakkerlakken'
quote:
Erg dodelijk...quote:door Rotterdam met achterop een bordje 'Ik ben een ajacied
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Bijna vakantie dus?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Heuj Ll en de rest![]()
Morgen nog een half daggie werken en dan 2,5 week vrij!
Dat was dus mijn grapjequote:
Ohquote:
Het is mijn leeftijd.quote:
quote:
Je hebt de foto's gezien, dus wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou vooruit, je hebt toch bijna vakantie! Heerlijk zeg. Volop klussen of ook nog wel wat tijd voor rielekseeshun?
Oeh, wat zijn jullie aan het verbouwen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nou ja...we zitten midden in een verbouwing, dus echt vakantie is het niet.
En dan ben ik tussendoor ook nog ff jarig, komt me niet zo goed uit eiks, maar ja...wat doe je der an he??
Het was al een paleisje toch? Dus het is met een weekendje wel klaar dacht ik zo?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt de foto's gezien, dus wat denk je zelf?
Van klein schimmelhok naar ruime badkamerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, wat zijn jullie aan het verbouwen?
Ga je het nog wel vieren ook al komt het niet uit?
Ik lees meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van klein schimmelhok naar ruime badkamer
Als ik m'n zin deed ging ik het niet vieren nee, maar de familie is wat dat betreft nog al conservatief.
Nee, want dan komen ze alsnog vrijdag ff een bakkie doen, want ja..dan is Ingetje jarig en tis zo sneu als er dan niemand komt enzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Ing, je kan toch als die badkamer klaar is je verjaardag vieren? Vind 'de familie' dat dan ook niet leuker? Kunnen ze meteen het resultaat even zien enzo
Anders heb je de halve familie daar nog een keer voor over de vloer
Gewoon met de harde hand Ing.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, want dan komen ze alsnog vrijdag ff een bakkie doen, want ja..dan is Ingetje jarig en tis zo sneu als er dan niemand komt enzo![]()
Dan maar liever in 1x vrijdagavond. Ik zeg wel dat ze een jas mee moeten nemen, want ze mogen niet binnen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |