Maar ik meen het..... deze keerquote:
Das kutquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:59 schreef Pheno het volgende:
LAMZAKKEN! Heb ik een e-mail van een filetransfertooltje van ons werk. In dat tooltje kun je opgeven hoe lang een bestand moet blijven staan. En wat denk je? De tijd was al verstreken, want de afzender gaf het maar een dag. En op maandag ben ik vrij. Bedankt
En dat ie dan heel snel de eentjes en nulletjes gaat opnoemen? Het is 800mb, dus daar heb ik geen zin in. Natuurlijk heb ik al een e-mail terug gestuurd, maar ik vind het gewoonweg zo dom. Ik heb al een paar jaar papadag op maandag, het is niet iets dat ik toevallig eens vrij ben geweestquote:
Dat is wel stom ja... Had je geen afwezigheidsassistent aanstaan? Dan was het nog dommer van je collegaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat ie dan heel snel de eentjes en nulletjes gaat opnoemen? Het is 800mb, dus daar heb ik geen zin in. Natuurlijk heb ik al een e-mail terug gestuurd, maar ik vind het gewoonweg zo dom. Ik heb al een paar jaar papadag op maandag, het is niet iets dat ik toevallig eens vrij ben geweest
Mijn assistent staat altijd op maandag aan, maar ja, het tooltje stuurt het, dus die zal geen officeberichtjes lusten of begrijpen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel stom ja... Had je geen afwezigheidsassistent aanstaan? Dan was het nog dommer van je collega![]()
Maar het lost zich vast vanzelf op
Snap het nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat ie dan heel snel de eentjes en nulletjes gaat opnoemen? Het is 800mb, dus daar heb ik geen zin in. Natuurlijk heb ik al een e-mail terug gestuurd, maar ik vind het gewoonweg zo dom. Ik heb al een paar jaar papadag op maandag, het is niet iets dat ik toevallig eens vrij ben geweest
Aha, het gaat dus via dat tooltje, wat een ingewikkeld gebeuren voor iemand die nog niet goed wakker isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn assistent staat altijd op maandag aan, maar ja, het tooltje stuurt het, dus die zal geen officeberichtjes lusten of begrijpen.
Ik bedoel natuurlijk dat je die gene belt om te vragen of hij het opnieuw kan sturenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Nee, ik snapte jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat je die gene belt om te vragen of hij het opnieuw kan sturen
of is dat weer te simpel gedacht?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als persoon A een groot bestand moet sturen (800mb bv) dan hebben we in ons bedrijf een tooltje waar je dat bestand naar toe kan uploaden. Zeg maar zoiets als tinypic, maar dan voor grote bestanden. Alleen om ruimte te besparen op de server is zo'n bestand daar maar tijdelijk, van 1 tot 10 dagen. Daarna wordt het weggegooid. Dus persoon A heeft ingevuld:
bestand X opsturen naar server, zet het er 1 dag neer en geef een notificatie dat het bestand er staat aan pheno per e-mail. Met een linkje naar het bestand, zodat pheno het kan downloaden.
Pheno is op die dag vrij, dus mailtje komt binnen, maar wordt de dag erop pas gelezen. Pheno is niet blij, want in het mailtje staat ook dat het bestand er maar 1 dag zou staan. En bestand is dus ondertussen al automatisch weggegooid.
Mja, nu kan ik wachten totdat meneer op het werk is en dat bestand weer klaargezet heeftquote:
Die wil ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, vandaag moet mijn HTC Desire binnenkomen, dus heb ik twee dingen om naar uit te kijken: bestand en telefoon
Krant lezen, FOK! ken enz enzquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, nu kan ik wachten totdat meneer op het werk is en dat bestand weer klaargezet heeftHandig, als je eigenlijk nu dat bestand nodig hebt.
Leuk!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, vandaag moet mijn HTC Desire binnenkomen, dus heb ik twee dingen om naar uit te kijken: bestand en telefoon
iPhone = T-Mobilequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die wil ik ook
en de nieuwe iPhone ook
en mijn abo loopt af in augustus
moeilijk
Dat is dus een van de minpunten van het kiezen voor een iPhonequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
iPhone = T-Mobile(of je hebt geld te veel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |